Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi digitaalinen deittailukulttuuri ei tee naisista konservatiivisia?

Vierailija
23.07.2024 |

Arvellaan että nuorten miesten konservatiivisuus olisi kasvussa uuden deittailukulttuurin takia. Nuoret naiset etsivät pitkää parisuhdetta yhtä lailla, joten miksi sama deittailukulttuuri ei muuta naisten poliittisia näkemyksiä? 

Itse huomasin nuorena naisena ettei Tinder toimi ja lakkasin vain käyttämästä sitä, koska kumppanin voi löytää muutenkin. 

Kommentit (298)

Vierailija
141/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytymätön mies on naisen suurin uhka mutta tyytyväinen mies onkin se joka pitää ne naiset turvassa.

Jos naisten käytös synnyttää kasvavan tyytymättömien miesten joukon, niin naiset ovat itsetuhoisia.

Mä voin ostaa suojelupalvelut tarvittaessa rahalla, ei mun tarvitse toosaani sen vastineeksi antaa.

Vierailija
142/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aseen käyttö ei vaadi kummoistakaan voimaa."

Puhumattakaan siitä mitä siellä helloilla porisee. 

Tykkään tavastasi ajatella. Se saa mieleen kaikenlaisia ideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytymätön mies on naisen suurin uhka mutta tyytyväinen mies onkin se joka pitää ne naiset turvassa.

Jos naisten käytös synnyttää kasvavan tyytymättömien miesten joukon, niin naiset ovat itsetuhoisia.

Mä voin ostaa suojelupalvelut tarvittaessa rahalla, ei mun tarvitse toosaani sen vastineeksi antaa.

Kuka sinua suojelee? Jos yksikään mies ei olisi tyytyväinen yhteiskunnan touhuun? 

Ei kukaan.

Vierailija
144/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse asiassa jos luet Thomas Sowellin kirjan Intellectuals and Society, ymmärrät vastakkainasettelua olleen hyvin pitkään. Toki anonyymissä nettikeskustelussa on helppoa heittää stetsonista mutua, mutta jotain rajaa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Intellectuals_and_Society"

Sotketko tarkoituksella, vai ymmärtämättömyyttäsi asiat?

Tarkenna

Nykyinen oikeisto-, vasemmisto jako ja vastakkainasettelu on täysin eri asia kuin älymystö vs. massat

Vierailija
145/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että keskeytän mutta onko tuollainen todella nuorten miesten ajattelua vai onko täällä yksi tai kaksi trollia aiheuttamassa sekasortoa? Tarkoitan esim. vanhapiika-termiä (heh, kuullut sen viimeksi 70-luvulla) tai uhkailu väkivallalla (kriittinen massa...?).

N59

Vierailija
146/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinua suojelee? Jos yksikään mies ei olisi tyytyväinen yhteiskunnan touhuun? 

Ei kukaan.

Ei sen tarvitse mies olla. Miksi tarvitsisi?

Vierailija
147/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi että keskeytän mutta onko tuollainen todella nuorten miesten ajattelua vai onko täällä yksi tai kaksi trollia aiheuttamassa sekasortoa? Tarkoitan esim. vanhapiika-termiä (heh, kuullut sen viimeksi 70-luvulla) tai uhkailu väkivallalla (kriittinen massa...?).

N59

Osa miehistä on aina ollut sekaisin kuin käkikellot. Näkeehän sen kun ympärilleen katsoo.

Vierailija
148/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ukot varmaan luulevat, että viimeinen taistelu käydään nyrkein. Onneksi me naiset osataan käyttää myös teknologiaa, lääketiedettä ja viekkautta apunamme. 

Vierailija
149/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös miehet ovat naisia useammin työttömiä, tämänaamuisten työllisyysukujen mukaan. Kyllä se nyt miehet on vaan teidän aikanne lopettaa se vapaamatkustaminen naisten siivellä.

Naiset ovat useimmin verovaroilla maksetuissa suojatyöpaikoissa.

Vierailija
150/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ukot varmaan luulevat, että viimeinen taistelu käydään nyrkein. Onneksi me naiset osataan käyttää myös teknologiaa, lääketiedettä ja viekkautta apunamme. 

Luonnonyrttien tuntemus on myös hyödyksi 😉. Keski-ikäisten naisten hortoilukurssit kunniaan. Astukaamme rintamaan!

Vierailija
151/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi nämä liittyisivät ilmiöinä mitenkään toisiinsa. Joku voisi ehkä kertoa, mikä tässä ajatuksessa on taustalla. Mielestäni miehet ovat konservatiiveja täysin ymmärrettävistä syistä.

M 31

Miehet ovat konservatiivia, koska pelkäävät naisia ja sitä että miehillä ei oikeasti ole mitään annettavaa naisille. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

Miltähän maailma näyttäisi, jos otat miesten panokset pois? Aloitappa vaikka siitä infrasta, tulisiko vettä, sähköä ja toimisiko viemärit?

Vierailija
152/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi nämä liittyisivät ilmiöinä mitenkään toisiinsa. Joku voisi ehkä kertoa, mikä tässä ajatuksessa on taustalla. Mielestäni miehet ovat konservatiiveja täysin ymmärrettävistä syistä.

M 31

Miehet ovat konservatiivia, koska pelkäävät naisia ja sitä että miehillä ei oikeasti ole mitään annettavaa naisille. Ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

Tässä hyvä esimerkki naisen logiikasta ja siitä miten paljon feministejä kertynyt tänne.

Vierailija
153/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Ukot varmaan luulevat, että viimeinen taistelu käydään nyrkein. Onneksi me naiset osataan käyttää myös teknologiaa, lääketiedettä ja viekkautta ap

Sienimuhennokseen voi laittaa muutakin kuin kantarelleja.

Vierailija
154/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Financial Times teki tästä jutun nyt toukokuussa, kun Tinderin ja Bumblen omistavan Match.comin osakkeet romahtivat. Syynä on nuorten naisten joukkopako nettideittisivustoilta - tai siirtyminen vain naisille (eli naisseuraa hakeville naisille) tarkoitettuihin palveluihin. 

Ja miksi naiset äänestävät jaloillaan? Koska miehiltä ei tule muuta kuin ei-toivottuja kikkelikuvia ja väkivaltaisia uhkailuja. Naamatustakin löytyy ryhmiä, joihin postataan kuvakaappauksia miesten profiileista, joissa miehet käyttävät "kerro itsestäsi" -osion lähinnä naisille raivoamiseen. Naiset tietävät, että tyhjän saa pyytämättäkin, ja että onneksi enää ei ole pakko tyytyä ala-arvoisesti käyttäytyviin miehiin. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi pariutua sellaisen tyypin kanssa, joka haluaa poistaa perusihmisoikeudet kumppaniltaan?

4B- ja "valitsen karhun" -kommentit toistuvat koko ajan keskusteluissa ja kommenteissa.

Vierailija
155/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ei kyllä olla. Mutta vältellään miehiä äärimmäisen tehokkaasti. Itsetuhoisuutta esiintyy vain miehen läsnäollessa: esimerkiksi jenkeissä on todettu no-fault divorcen vähentävän naisten itsemurhia 20% :)

Vierailija
156/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N59

Riskien tunnistaminen on ihan älykästä. Ei tarvitse edes lähteä historiassa taaksepäin, että näkee mitä tyytymättömien nuorten miesten liikkeet voi saada ja saa aikaan. Siihen riittää vilkaisu lähi-itään. Siellä on nuoret tyytymättömät muslimimiehet toteuttaneet kirjan oppeja kirjaimellisesti ja historia tuntee lukuisia muitakin esimerkkejä.

Vierailija
157/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan.

Niin sitä sopii miettiä. Miksei naiset ole historian saatossa kyenneet suojelemaan toisiaan.

Vierailija
158/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 31

Miltähän maailma näyttäisi, jos otat miesten panokset pois? Aloitappa vaikka siitä infrasta, tulisiko vettä, sähköä ja toimisiko viemärit?

Kuka sanoo ettette te tulevaisuudessakin tee paskahommia? Palkanmaksun kanssa voi toki olla vähän niin ja näin.

Vierailija
159/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59

Riskien tunnistaminen on ihan älykästä. Ei tarvitse edes lähteä historiassa taaksepäin, että näkee mitä tyytymättömien nuorten miesten liikkeet voi saada ja saa aikaan. Siihen riittää vilkaisu lähi-itään. Siellä on nuoret tyytymättömät muslimimiehet toteuttaneet kirjan oppeja kirjaimellisesti ja historia tuntee lukuisia muitakin esimerkkejä.

Entä oletteko harkinneet sellaista vaihtoehtoa, että koittaisitte kasvaa yli raivareista ja kokeilla muita strategioita selvitä pettymyksistänne?

Vierailija
160/298 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 31

Saadaan me noita aikaiseksi, ei hätää. Olen katsos vaginallinen insinööri ja teen työkseni käyttö- ja huolto-ohjeita teollisuuteen, ja tunnetusti naiset osaavat jopa lukea niitä.