Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vielä 29-vuotiaana tehdä sellaisen muodonmuutoksen, että tulee todella upeaksi ja kauniiksi naiseksi?

Vierailija
05.08.2024 |

Haluaisin muuttaa itseni täydellisesti. En ole yhtään sujut kroppani tai ulkonäköni suhteen nykyään. 

Valitettavasti menin masentumaan vaikeiden asioiden jälkeen ja lihosin todella paljon. Kaikki muukin meni perheelleen ja näytän ihan hirveältä mielestäni. Ennen olin nätti tyttö, nykyään jotenkin rähjääntynyt nuorehko nainen. Näytän varmaan säällttävältä ilmestykseltä. 

Mutta näin tämä asia nyt vain on. 

Haluan löytää naisellisuuteni uudestaan. Tutustua seksuaalisuuteeni ja kuka olen. Haluan olla vahva ja löytää oman tyylini. Tahdon kantaa itseäni ylpeästi. 

Tämä vaatii kymmenien kilojen painon pudotusta, liikkumista, jumppaa, terveellistä syömistä. Hampaiden kuntoon laittoa, hiusten kunnostamista, kynsien ja ihon kunnostamista. Siis koko olemuksen uudelleen laittoa ja vaatekaapin päivityksen. 

Tuohon menee vuosi pari mutta aion tehdä sen. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseelleen* -ap

Vierailija
2/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Mun sisko teki sellaisen lähes viisikymppisenä, ja onnistui loistavasti. Mm. pudotti painoa lähes 60 kg, ja sen myötä pukeutuminen aivan uusiksi, hiukset, alkoi meikkaamaan mitä ei lihavana viitsinyt "kun ei kukaan kuitenkaan huomaa muuta kuin että on läski".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki

Vierailija
4/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! YOU GO GIRL!!

Vierailija
5/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi. Mun sisko teki sellaisen lähes viisikymppisenä, ja onnistui loistavasti. Mm. pudotti painoa lähes 60 kg, ja sen myötä pukeutuminen aivan uusiksi, hiukset, alkoi meikkaamaan mitä ei lihavana viitsinyt "kun ei kukaan kuitenkaan huomaa muuta kuin että on läski".

Voiko paremmin nykyään? Miten muuten elämä muuttui? :) 

Ja loistava juttu!

Minä niin pyrin myös tuohon. Pudotettavaa ei aivan noin paljoa ole mutta kuitenkin olen valmis käärimään hihat ja tavoitella parempaa elämää. -ap

Vierailija
6/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti. Jos hampaat ei ole kunnossa niin aloita ihmeessä niistä. Varaa aika sekä suuhygienistille ja hammaslääkärille. Hammaskivet helvettiin ja tarkitus ettei ole reikiä ja muita ongelmia.

Panosta terveelliseen ruokaan joka kuitenkin tekee sinut tyytyväiseksi. Eli ei mitään rääkki-nälkiintymistä. Tarpeeksi proteiinia, rasvaa ja hyviä kuituja.Syö enemmän hedelmiä niin ei tule kokoajan tarvetta mussuttaa karkkia, sipsejä, suklaata ja muuta epäterveellistä. Salli itsellesi herkutteluhetki kuitenkin joskus, vaikka kerran viikossa tai parissa viikossa.

Jumppa kannattaa aloittaa kevyesti, vaikka 10-15 minuuttia päivässä. Jos aloitat heti jollain 45 minuutin seteillä niin motivaatio kuolee aika nopeasti. Muista että syöminen vaikuttaa painoon hurjan paljon enemmän kuin liikunta.

Pukeutumiseen voi katsoa jotain tyylineuvojien youtube kanavia.

https://www.youtube.com/@ninajasmn/videos

Tässä yksi esimerkki, mutta hakusanoilla muoti ja tyyli löytyy muitakin tubettajia.

Vierailija
7/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Netti on pullollaan videoita noista muuntumisprojekteista. Jos olet motivoitunut niin onnistuuhan se ajan kanssa. 29-vuotias on tosi nuori ja muuntumiskykyinen!  Voit jopa saada uuden kivan harrastuksen projektisi kautta. 

Suurimman eron ulkomuodossa saa aikaan painon muutos ja hiukset. Hampaat kannattaa laittaa kuntoon joka tapauksessa. Kun on tuuhea tukka niin muutos on tosi iso vaikka naama olisi sama. Tee vaikka keinohiuksilla tuo jollei muuten onnistu. Niin ne muutkin "upeat" naiset tekee.

Vierailija
8/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos motivaatiota voimistavista kommenteista! 

Minä olen kärsinyt aivan liikaa oman mieleni vankilasta. En ole ryhtynyt toimimaan. Haluan todella paljon muutosta, se tapahtuu nyt. Paljon on korjattavaa elämässä monella tapaa ja aion kaiken muuttaa. Lupaan palata vielä kuukausien aikana kertomaan miten edistyn. -ap

Vierailija
9/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama projekti melkein kymmenen vuotta vanhempana. Pieni pelastus tulee nyt perinnön muodossa, saan masennuksen aikana pilaantuneet hampaat toivottavasti kuntoon niin että kehtaan taas hymyillä ja nauraa vapautuneesti. Ylipainoa ei ole, mutta muuten olen täysin nollakunnossa, kroppa pelkkää löysää taikinaa ja särkyjä ja vaivoja siellä täällä. Syömishäiriön seurauksena kaiken lisäksi kaljuuntunut. Näytän suoraan sanottuna hirveältä. Mutta mitäpä tässä muutakaan loppuelämänsä tekisi kuin yrittäisi saada itsensä kuntoon. Menee se aika niinkin.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
10/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
12/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos sulla siellä läskien alla on kauniin muotoinen vartalo. Itselläni on niin kauhea, että siihen ei auta mikään laihdutus tai treeni.

Vierailija
13/13 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt masennuslääkkeitä, niin nehän lihottavat. Jokatapauksessa luonnossa kävely piristää. Jooga saa aineenvaihdunnan liikkeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan