Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka video-CV:n tekeminen ahdistaa tai nolottaa, niin se ei ole pätevä syy jättää video-CV tekemättä. Epämukavuusalueelle on mentävä ja

Vierailija
22.07.2024 |

laittaa työnhaun tärkeimmät instrumentit kuntoon. Myöskään ikä ei kelpaa syyksi velvollisuuksien laiminlyömiselle. Myös yli 50-vuotias pitkäaikaistyötön voi tehdä mukavan ja persoonallisen video-CV:n.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun videosta tulisi niin huono, että se heikentäisi mahdollisuuksiani saada töitä.

Vierailija
42/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee kyllä mun raja. En rupea paskahommia millään videopelleilyillä hakemaan. Muuten haen kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ja parempi ratkaisu on jättää hakematta paikkoihin missä video-cv:tä vaaditaan. Kyseisissä paikoissa on takuulla myös paljon kaikenlaisia kiusallisia tutustumisleikkejä kun uusi työntekijä tulee taloon.

Vierailija
44/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Vierailija
45/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella täällä on negatiivinen asenne.

Vierailija
46/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi ja parempi ratkaisu on jättää hakematta paikkoihin missä video-cv:tä vaaditaan. Kyseisissä paikoissa on takuulla myös paljon kaikenlaisia kiusallisia tutustumisleikkejä kun uusi työntekijä tulee taloon.

Ryhmähengen luominen on tärkeää työhteisössä. Erilaiset pelit ja leikit voivat olla tässä apuna.

Vierailija
47/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
48/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video-CV on tekijänsä tekijäoikeuden suojaama. Yritysten kuuluu maksaa korvaus sen käyttämisestä omiin tarkoituksiinsa.

Vierailija
49/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään CV:llä tai koulutuksella ei ole eikä tule olemaan enää koskaan väliä. Vain hyvä-veli-sisko-kerhoon kuulumalla saadaan Suomesssa enää työpaikkoja, on turha valehdella muuta etenkään nuorisolle.

Vierailija
50/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan varmasti palkkaa kun katsoo ja kuuntelee sitä hermostunutta hihitystä,änkytystä ja punottavaa naamaa.

Vierailija
51/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä? En omista laitetta jolla sellaisen tekisin.

Vierailija
52/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo koko sirkus ole juuri siitä syystä, että sen haastattelijan tarvisi mennä mahdollisimman vähän sinne epämukavuusalueelle? 

Toisaalta, onhan se nyt kohtuutonta vaatia niin paljoa kunnioitusta niinkin alhaista olentoa kohtaan kuin työnhakija, että mielenkiintoisen cv:n tullessa vastaan ihan konkreettisesti tavattaisiin sitä hakijaa. 

Vierailija
53/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän laitat. Minä en laita. Nykyajan työnhaku on täyttä pelleilyä. Tv. Rouva 53v. 

Vierailija
54/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👎 Ei jatkoon. 

Vierailija
55/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin teinille animaatio kesätyönhakuun jos lomakkeessa ei pääse eteenpäin ilman videota. CV:ssä on valokuva ja hakemus kieliopillisesti hyvää suomea. Toistaiseksi on joka vuosi töitä saanut paikoista joihin videota ei ole vaadittu.

Omalla alallani ei tuota pelleilyä harrasteta, jos vielå työpaikanvaihtotarvetta ilmenee.

Vierailija
56/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En aio tehdä video-cv:tä koskaan ja jos se estää työllistymiseni, niin sittenpähän estää. Ei kiinnosta.

Vierailija
57/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V****, kun en osaa tehdä mitään hyvää videoCV:tä!

Mulla ei ole ketään kaveria, joka jaksaisi kuvata. Sitten heilun kännykkäkameran kanssa. Viimeksi kuvasin Seurasaaressa ja koko ajan joku tuli siihen töllöttämään. Ei minulla ole mitään hienoa kotia. Mä vaan haluaisin päästä töihin. Kuinka monta kertaa olen tehnyt noita videoita ja ne ovat kaikki ihan p*****stä. Mainostoimistoko pitäisi palkata? Miksi ei työkkärissä ole jotain kuvakoppia, missä voi tehdä videocv:n?

Vierailija
58/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae paikkoja, joissa vaaditaan video. That's it.

Vierailija
59/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo työhön ottaja, toi rekrytoinnin riemuidiootti joka ei ole itse sitä videota koskaan joutunut tekemään 

Vierailija
60/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin teinille animaatio kesätyönhakuun jos lomakkeessa ei pääse eteenpäin ilman videota. CV:ssä on valokuva ja hakemus kieliopillisesti hyvää suomea. Toistaiseksi on joka vuosi töitä saanut paikoista joihin videota ei ole vaadittu.

Omalla alallani ei tuota pelleilyä harrasteta, jos vielå työpaikanvaihtotarvetta ilmenee.

Hakijoita on nykyään satoja yhtä paikkaa kohti, voidaan aika varmasti sanoa että mahdollisuus saada työpaikka on olematon jos ei kuulu ennestään johonkin eliittikerhoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän