Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka video-CV:n tekeminen ahdistaa tai nolottaa, niin se ei ole pätevä syy jättää video-CV tekemättä. Epämukavuusalueelle on mentävä ja

Vierailija
22.07.2024 |

laittaa työnhaun tärkeimmät instrumentit kuntoon. Myöskään ikä ei kelpaa syyksi velvollisuuksien laiminlyömiselle. Myös yli 50-vuotias pitkäaikaistyötön voi tehdä mukavan ja persoonallisen video-CV:n.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta, ap?

Vierailija
22/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuusalueella on mukavampaa. Tehkää keskenänne videoita, hr-kalkkunat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin, kun aion pysytellä työttömänä?

Vierailija
24/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video-CV:t ja kaiken maailman Tiktok-hakemukset ovat henkilöstötoimiston peukalonpyörittäjien tekosyy näprätä kännykkää työajalla. Mene tekemään TÖITÄ äläkä tuhlaa työnantajan aikaa sontaasi, saamarin loinen.

Vierailija
25/104 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Jos näytän persettä ja meisseliä videolla, niin saanko olla rauhassa työtön?

Vierailija
26/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videocv on tehtävä. Piste.

Videocv on nykyaikaa. Jos et uskalla tehdä Videocvtä, miten luulet pärjääväsi töissä?

Vierailija
27/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvoa video antaa CV:ssä?

Vierailija
28/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video-CV on pelkkä nöyryytysrituaali. Jos työnantajalla ei ole aikaa haastatella, ei ole minullakaan.

Vierailija
29/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako VHS?

Vierailija
30/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dickvideo on jokaisen HR-tädin unelma. Ei kannata lähettää omalla nimellä.

Vierailija
31/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin hakematta kun Jyskin myyjäksi hakiessa piti tehdä esittelyvideo. Osaan kyllä tehdä, mutta en halua. Enkä edes töihin sinne. Etä työhaastattelut skypessä ihan ok. Kun kummankin naama ruudulla eikä oloa että joku katselee ja arvostelee eikä itse näytä naamaansa. 

Vierailija
32/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää videohaut on sitten just ihan toista laitaa kun anonyymi hakeminen. Eiköhän niitä just sen takia haluta. Eipä tartte arvailla ikää ja puheesta kuulee alkuperästä jotain. 

Vierailija
33/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä jää kuitenkin katsomatta, niin kyse on puhtaasti vain pompottelusta. 

Hankkikoot ammattitaitoisempia rekrytoijia, jos ei cv:n perusteella osaa valita lupaavan näköisiä hakemuksia. 

Vierailija
34/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikka, mutta vaihdan työpaikkaa muutaman vuoden välein ja jätän hakematta kaikkiin tollasiin paikkohin joissa kyykytetään hakijoita. Töitä on riittänyt.

Vierailija
35/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen enkä todellakaan tule koskaan tekemään yhtäkään video-cv:tä. Minähän en lähettele itsestäni videoita kenellekään, en edes työllistyäkseni. Sitten voin sen tehdä jos aseella uhataan. Minusta se on aivan liikaa vaadittu. Eihän mahdollinen työnantajakaan lähetä minulle videota missä kertoo mitä hän voi minulle työnantajana tarjota. 

Vierailija
36/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25-vuotias nainen enkä todellakaan tule koskaan tekemään yhtäkään video-cv:tä. Minähän en lähettele itsestäni videoita kenellekään, en edes työllistyäkseni. Sitten voin sen tehdä jos aseella uhataan. Minusta se on aivan liikaa vaadittu. Eihän mahdollinen työnantajakaan lähetä minulle videota missä kertoo mitä hän voi minulle työnantajana tarjota. 

Työnantajan videot, joissa näytetään, mitä heillä on tarjottavaa ja mitkä ovat heidän arvonsa, visionsa ja missionsa, näytetään sitten palkattomien perehdytyspäivien aikana.

Vierailija
37/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin työhakemukseen pelkän cv:n, pääsin haastatteluun ja sain paikan. 

Vierailija
38/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa on ainoastaan firmat, jotka tätä vaatii. Ja se sinne palkattu porukka vasta noloja onkin.

Vierailija
39/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kenenkään ei pitäisi joutua tekemään ilmaista työtä. Jos rekrytoija ei osaa lukea, sen ei pitäisi olla minun murheeni. 

Vierailija
40/104 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä minun erikoisosaamisestani mitään ymmärrä, vaikka videolle sen höpöttäisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi