Vaikka video-CV:n tekeminen ahdistaa tai nolottaa, niin se ei ole pätevä syy jättää video-CV tekemättä. Epämukavuusalueelle on mentävä ja
laittaa työnhaun tärkeimmät instrumentit kuntoon. Myöskään ikä ei kelpaa syyksi velvollisuuksien laiminlyömiselle. Myös yli 50-vuotias pitkäaikaistyötön voi tehdä mukavan ja persoonallisen video-CV:n.
Kommentit (104)
Vai että ihan velvollisuuden.
Kellekään en ole video-CVtä velkaa.
Asiat, jotka ahdistavat ja nolottavat on paras jättää tekemättä, varsinkin jos niihin liittyy sana video.
Hain työpaikkaa, johon pyydettiin videoesittelyä itsestä. En tehnyt. Sain työpaikan.
N53
Miksi sinä cv jankuttaja et laita näitä avauksia omalla nimelläsi ja tee video omalla naamallasi. Älä piilottele paskahousu anonyymiteetin suojissa. Ai niin koska olet soijapoika pelkuri.
Joo, varmasti työnantaja palkkaa just ja heti sen keski-ikäisen pitkäaikaistyöttömän ku näkee sen video-CV:n. Jos ei ny muuten niin säälistä kun kattoo sitä sönkötystä, pälyilyä ja kiusaantuneisuutta keski-ikäiseen tapaan alaviistosta kaksoisleukaa kuvaten videoituna.
Kyllä jokainen täysjärkinen ja kykyinen saa yhden video-cv: n aikaiseksi. Lopeta ruikutus ja ala hommiin.
Laitan perseeni puhumaan.Siinä sulle persoonallisuutta.
Todellakin voin tehdä persoonallisen videon. Eri asia sitten, saako sillä töitä.
Yhtään kenenkään ei pidä lähteä mukaan tähänkään hullutukseen.
En halua työpaikalle, jossa ihmisiä arvostellaan ulkonäön perusteella ja työkaverit on kuuliaisia lampaita.
Painu sinä jankkaajahuo'ra vi ttuun. Kukaan ei enää jaksa tota spämmiäsi.
Mene vaikka nuolemaan pahvi-Stubidoa tai mitä te keski-ikäiset kokkarihenkiset vi'ttupäiset rekrytantat nyt teettekään huvitellaksenne.
Jos mä teen video cv:n niin en takuulla saa töitä.
Mä oon tehny nuo velvollisuuden tuntoisesti. Silmät seilaa ja puhe hidasta ku pilvessä ois, kuvan laatu on mitä nyt sattuu olemaan satasen älyluurilla kotioloissa, mut onpaha video-CV. Työllistymiseen noilla ei ole ollut mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen täysjärkinen ja kykyinen saa yhden video-cv: n aikaiseksi. Lopeta ruikutus ja ala hommiin.
Lopeta sinä toi saatanan vinkuminen ja päteminen täällä. Ketään ei kiinosta sun neuvosi.
Mun tekemiä videoita voi katsoa pientä korvausta vastaan. Niissä on aina onnellinen loppu.
Miksi tekisin, kun aion pysytellä työttömänä?
Netistä löytyy paljon hyviä ohjeita, kuinka tehdään onnistunut video-CV.