Naisen rupsahtaminen?
Onko joku fysiologinen syy miksi 50-60 v paikkeilla naiset vanhenevat nopeammin (kasvoista) kuin samanikäiset miehet? Ystäväpiirissä on useampi samanikäinen 60+ v pariskunta, joissa nainen on paljon vanhemman näköinen, noin 10 v ero arviolta. Tällaista kun ei oikein uskalla kysyä kummaltakaan.
T: Hyvin säilynyt 62 v mies.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Naiset alkavat rupsahtamaan jo kahdenkympin jälkeen kun taas miehet vain komistuvat. Nainen on ulkonäöllisesti parhaimmillaan 15-20 -vuotiaana.
Siellä taas joku tyhjäpää.
On aivan se ka sama,näyttääkö viisi- vai kuusikymppiseltä.
Taas se sama homppeli, miksi se asuu täällä?
Vierailija kirjoitti:
Tää ei kyllä mun havaintojen mukaan pidä paikkaansa. Olen kiinnittänyt huomiota miten nelikymppisillä miehillä on lähes aina jo syvät juonteet kasvoissa, naisilla samanlaisia ei ole edes kahdeksankymppisenä. Mutta tältä jotenkin suljetaan silmät ja keskitytään kyttäämään naisten vanhenemista, sekä miehet että naiset.
Näinhän se on. Lievästi järkytyin kun luin tätä juttua, jossa 3 miestä iältään 37-46. Sympaattisen oloisia miehiä, eikä ole tarkoitus heitä arvostella, mutta huomio vaan kiinnittyi siihen, etten vaikka aina hoetaan naisten ihon vanhenevan nopeammin, niin itse en tunne yhtään vastaavan ikäistä naista jolla olisi niin syvät rypyt kuin näillä miehillä, jotka siis eivät edes ole mitenkään poikkeavia omasta ikäluokastaan. Itse asiassa edes mun mummolla ei ole noin syviä ryppyjä. Ja korostan vielä että rypyissä ei ole mitään pahaa, pointtini on vaan että on täyttä bullshittiä että naiset vanhenisivat nopeammin. Eron näkee jokainen.
Kyllä se mummoutuminen alkaa jo siinä kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisparat eivät saa enää seksiä. Tuossa iässä miehillä lerpahtaa.
Pilluimurit on keksitty. Alkakoot harput vaikka paristosuhteisiin.
Näinkö äitisi on asian ratkaissut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei kyllä mun havaintojen mukaan pidä paikkaansa. Olen kiinnittänyt huomiota miten nelikymppisillä miehillä on lähes aina jo syvät juonteet kasvoissa, naisilla samanlaisia ei ole edes kahdeksankymppisenä. Mutta tältä jotenkin suljetaan silmät ja keskitytään kyttäämään naisten vanhenemista, sekä miehet että naiset.
Näinhän se on. Lievästi järkytyin kun luin tätä juttua, jossa 3 miestä iältään 37-46. Sympaattisen oloisia miehiä, eikä ole tarkoitus heitä arvostella, mutta huomio vaan kiinnittyi siihen, etten vaikka aina hoetaan naisten ihon vanhenevan nopeammin, niin itse en tunne yhtään vastaavan ikäistä naista jolla olisi niin syvät rypyt kuin näillä miehillä, jotka siis eivät edes ole mitenkään poikkeavia omasta ikäluokastaan. Itse asiassa edes mun mummolla ei ole noin syviä ryppyjä. Ja korostan vielä että rypyissä ei ole mitään pahaa, pointtini on vaa
Miehillä on paksumpi iho, joten siihen myös tulee paksummat vekit. Naisten iho rypistyy huomaamattomammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilluimurit on keksitty. Alkakoot harput vaikka paristosuhteisiin.
Näinkö äitisi on asian ratkaissut?
Ei voi tietää, eikä niin hirveästi edes kiinnosta. Käy sinä kysymässä siltä jos kiinnostaa.
Miehet ovat aiheuttaneet liikaa stressiä ja se on stressi vanhentanut naisia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Lievästi järkytyin kun luin tätä juttua, jossa 3 miestä iältään 37-46. Sympaattisen oloisia miehiä, eikä ole tarkoitus heitä arvostella, mutta huomio vaan kiinnittyi siihen, etten vaikka aina hoetaan naisten ihon vanhenevan nopeammin, niin itse en tunne yhtään vastaavan ikäistä naista jolla olisi niin syvät rypyt kuin näillä miehillä, jotka siis eivät edes ole mitenkään poikkeavia omasta ikäluokastaan. Itse asiassa edes mun mummolla ei ole noin syviä ryppyjä. Ja korostan vielä että rypyissä ei ole mitään pahaa, pointtini on vaa
Olisin veikannut noita miehiä 10 - 20 v vanhemmiksi kuvien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
40 vuotta niin siinä kohtaa rupsahtaminen alkaa
Tulee hamsteriposket ja kaulaan heltta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut tuollaista. Minusta kaikki yli 40 -vuotiaat miehet ovat todella rupsahtaneen näköisiä. Huomaa kun katsoo kaupassa ympärilleen.
Mistä tiedät että ne on nelikymppisiä? Jospa ne on 70- vuotiaita jotka näyttää 40-vuotiailta 😄
Olet väärässä, jälleen kerran.
Naiset syövät terveellisemmin, hoitavat ihoaan, liikkuvat ja vahtivat painoaan, miehet läskistyvät ja ryyppäävät.
Sanomalehdessä oli juttu yl 50-vuotiaasta miehestä, joka oli mielestään kolmekymppisen näköinen. Ei ole, vaan hän kirjoittaa tällä palstalla ja uskoo olevansa oikeassa. :D
Niin ja miehet eivät sitten rupsahda ollenkaan vai? Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Lievästi järkytyin kun luin tätä juttua, jossa 3 miestä iältään 37-46. Sympaattisen oloisia miehiä, eikä ole tarkoitus heitä arvostella, mutta huomio vaan kiinnittyi siihen, etten vaikka aina hoetaan naisten ihon vanhenevan nopeammin, niin itse en tunne yhtään vastaavan ikäistä naista jolla olisi niin syvät rypyt kuin näillä miehillä, jotka siis eivät edes ole mitenkään poikkeavia omasta ikäluokastaan. Itse asiassa edes mun mummolla ei ole noin syviä ryppyjä. Ja korostan vielä ett
Olisin veikannut noita miehiä 10 - 20 v vanhemmiksi kuvien perusteella.
Niin mäkin vähän hätkähdin ikiä. Mutta kun aloin miettiä tuttuja 35-50 ikäisiä miehiä niin tuolta he näyttävät. Rypytön mies on tuossa iässä todellinen harvinaisuus. Naisissa on paljonkin niitä jotka ovat hoitaneet ihoa ja suojautuneet auringolta, ja ero näihin ikäisiinsä miehiin on valtava.
Vierailija kirjoitti:
On aivan sama näyttääkö 70 vuotiaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lerpahtanut mun miehellä.
Kauneus ja ikätulkinnat ovat katsohan silmässä. Et enää ole niin kovin viriili, niin naiset eivät niin viehätä.