Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette tänään joulupäivänä?

Vierailija
25.12.2023 |

Oletteko kotona vai menettekö kyläilemään? Itse aion ainakin katsoa Ihmeellinen on elämä klassikon. Ja ehkä paavin joulutervehdyksen.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille syömään, no eiköhän siitä selviä puolessa tunnissa. Vapaata oleskelua. 

Vierailija
2/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona ja aikuinen lapsi on tulossa jossain vaiheessa syömään vielä jouluruokia, eilen vietimme pidemmästikin aikaa ja lahjojen jako jne.

Nyt pyörittelen google mapsin bucket listaani että minne matkustaisi seuraavaksi. Joku kaukomatka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa vielä joulu edessä, kohta lahjojen avaus.

Vierailija
4/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon vähän telkkaria, luen joululahja kirjoja ja lehtiä ja parantelen flunssaa. Kuume on onneksi jo poissa eikä tarvii mennä minnekään. 

Vierailija
5/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen sohvalla, torkun ja syön jouluruokia ja suklaata. Jossain vaiheessa edes pieni kävely.

Vierailija
6/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan aurinkotuolissa kanarialla. Nautin lämmöstä.

Vierailija
7/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin jo kavelemassa,mahdollisesti toinen lenkki.Kuuntelen musiikkia ja syon sushia.

Vierailija
8/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kotona.

Vierailija
9/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannissa vielä joulu edessä, kohta lahjojen avaus.

Oi että, olen aina haaveillut englantilaisesta joulusta. Jotenkin kaikki brittijutut ovat lähellä sydäntäni. Luen myös joka jouluna Dickensin Saiturin joulun englanniksi.

Vierailija
10/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan.

Vierailija
11/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan sen verran kun huvittaa. Joulun viettäminen itsekseen on tosi rentoa. Kokemusta on paikasta toiseen ryntäilystä, kun piti miellyttää kaikkia olemalla monessa paikassa yhtä aikaa.

Lähden kävelylle valoisan aikaan. 

Jos siltä tuntuu katson Vatikaanin joulumessun. Kuuntelen musiikkia ja lueskelen. Lämmitän lasillisen glögiä. Teen jotain jälkiruokaa, en ole vielä päättänyt mitä. Poltan kynttilöitä tietystikin. Muistelen edesmenneitä rakkaita.

Vierailija
12/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellään kahville veljen perheeseen päivällä ja sitten kinkkua nassuun kotona illalla 

kirjoja luetaan ja nuoriso kännykällä 

Vierailija
13/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työpäivä tänään.

Vierailija
14/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin netflixin joten katselen sitä, käyn kävelyllä ja syöpöttelen.

Vierailija
15/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, perheen kanssa illemmalla. Eilistä jouluruokaa jääkaappi täynnä, varmaan tulee sitä syötyä :D Ja suklaata myös, tulee joka vuosi aika paljon lahjaksi. 

Onneksi joulu on vaan kerran vuodessa niin voi nauttia täysillä herkuista ilman, että oikeasti vaikuttaa pidemmän päälle ;)

Vierailija
16/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme mökille itä-Suomeen.

Vierailija
17/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä ja valmistaudun töihin. Töiden jälkeen suihkuun ja iltapalan kautta nukkumaan. Arki jatkuu :)

Vierailija
18/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään pakollista. Olen aivan väsynyt ja uupunut, mutta käyn kuitenkin ylikierroksilla. En osaa edes nukkua nyt. Eilen nukkumaan mennessä ajattelin, että nyt saa nukkua pitkään pitkästä aikaa, kun viimeiset kaksi viikkoa olen herännyt töihin ja muihin vastuullisiin menoihin viiden-kuuden aikoihin. No, seitsemältä silmät auki eikä uni enää tullut.

Keitin sumpit, siivosin keittiöstä eiliset sotkut, pesin pyykkiä, lähdin koiran kanssa ulos.

Loppupäivän otan niin lunkisti kuin vaan osaan (en ole kovin hyvä siinä), ruoka lämmitetään mikrossa, juniorit saavat hoitaa koiran päivälenkin, palstailen, katson youtubea ja hbo:ta. Yritän saada aivot ja hermoston jne rauhoittumaan. Koko ajan on vaan tunne, että olis pakko tehdä jotain.

Vierailija
19/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee käväseen veljensä synttäreillä, itse käyn lenkillä, loikoilen sohvalla telkkaria katsellen ja syön jouluruokia. 

Vierailija
20/75 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa ajattelin piipahtaa.