Uimarannalla minun käskettiin pukea bikinien yläosa
Olin tänään kaupungin yleisellä uimarannalla auringonotossa tapani mukaan ilman yläosaa ja oltuani siellä pari tuntia, tuli uimavalvoja sanomaan minulle, että tämä on yleinen uimaranta ja täällä ei saa olla ilman yläosaa. Olen pari kertaa aiemmin tänä kesänä käynyt samalla rannalla ja samoin myös aikaisempina kesinä ja aina ollut yläosattomissa eikä kukaan ole koskaan ole tullut asiasta huomauttamaan. Onkohan tämä sitten joku uusi sääntö vai keksikö uimavalvoja tämän säännön omasta päästään?
Kommentit (456)
Vierailija kirjoitti:
Penis on myös pelkkä ruumiinosa, eli tällä logiikalla pitäisi miesten saada kulkea ilman alaosaa. Varmaan sanot, ei häiritse sinua, mutta suurinta osaa kyllä. Se on vaan otettava muutkin huomioon, tai muuta missä ihan yksin saat elää ja tehdä aivan omat sääntösi, mutta eihän se ole hauskaa kun ei ole muita katsomassa.
Eli mielestäsi jos naiset saavat kulkea yläosattomissa kuten miehet niin sinä saat heilutella penistäsi uimarannalla? Pitäähän sinulla sentään enemmän oikeuksia tai vapauksia olla koska olet mies? Jos naisten vapaudet nousevat miehen tasolle, niin mies, totta kai tarvitsee lisää vapauksia koska eihän hän sitten enää mies olisikaan.
Huoh! En ole oikeasti ikinä ennen pitänyt itseäni feministinä.
Älkää vaan maalaiset matkustako ulkomaille voitte nähdä rintoja niin menee lomapilalle.
Itse stadissa jo 80 luvulla totuin naisiin Stadissa, jotka ottivat yläosattomissa.
Niin luonnollista että ei tule sen kummemmin kiinnitettyä huomiota yläosattomiin. Jokainen olkoon niinkuin huvittaa. Ahdasmieliset ihmiset pysyköön kotona.
T. Mies Stadista
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos pidettäisiin nämä hyväksi todetut käytännöt voimassa. Ei paljastelua eikä julkisia erektioita yleisillä paikoilla. Ei vaadi ponnistelua peittää intiimialueensa muiden katseilta. Toisin, kuin nämä jotkut luulevat, ei niitä ole niin mukavaa katsella.
Mutta miesten läskitissejä on kiva katsella? Jos pelkäät ettå siellä pöksyissä joku katkarapu jöpöttää niin ota äitisi mukaan rannalle puhaltaan. Hän voi myös vahtia ympäristöä että aina kun tissi vilahtaa niin hän voi peittää sun simmut niin et saa traumoja.
Juu, perseet ja tissit paljaana, siitä vaan, siskot. White Trashit on White Trasheja. Oli kesä tai talvi, sama juttu.
Free the nibbles! Naisille samat oikeudet kuin miehille kulkea yläosattomissa! Eletään sentään vuotta 2024!
Sopivasti artikkelin mukana tapahtui sunnuntaina, mutta on vasta tänään julkaistu juttu. Sunnuntaina Christiina tehnyt palstalle aloituksen. Terkut Kuopioon! Tämä selittää osin myös Christiinan deittailumenestystä, kun saatiin paikkakunta selville.
Vierailija kirjoitti:
Juu, perseet ja tissit paljaana, siitä vaan, siskot. White Trashit on White Trasheja. Oli kesä tai talvi, sama juttu.
Miten niin? Kesä on vain hädintuskin 3kk. ja niistäkin vain alle puolet rantakelejä. Muu yli 6kk. tallustetaan toppatakeissa ja villapaidoissa. Antaa nyt herranjestas kaikkien kukkien kukkia ja kaikkien nauttia kesästä! Älä pelkää. kyllä se syksy ja kaamos taas sieltä tulee ja sinäkin uskallaudut ulos piilostasi.
Free the penis! Eli samat oikeudet miehille kuin naisille.Pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti artikkelin mukana tapahtui sunnuntaina, mutta on vasta tänään julkaistu juttu. Sunnuntaina Christiina tehnyt palstalle aloituksen. Terkut Kuopioon!
Tämä tarina tapahtui mun kuopiolaiselle frendille, joka kertoi asiasta heti sunnuntaina minulle, ja minä postasin tämän jutun kuin se olisi tapahtunut minulle.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti artikkelin mukana tapahtui sunnuntaina, mutta on vasta tänään julkaistu juttu. Sunnuntaina Christiina tehnyt palstalle aloituksen. Terkut Kuopioon!
Tämä tarina tapahtui mun kuopiolaiselle frendille, joka kertoi asiasta heti sunnuntaina minulle, ja minä postasin tämän jutun kuin se olisi tapahtunut minulle.
Joo ei. Kyllä se tapahtui sulle. Sen verran sekavat kirjoitukset sulla aina on, että olet juuri sellainen persoona jolle niin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Joo ei. Kyllä se tapahtui sulle. Sen verran sekavat kirjoitukset sulla aina on, että olet juuri sellainen persoona jolle niin tapahtuu.
Myönnän, että joskus kirjoitan juttuja ikään kuin ne olisivat tapahtuneet minulle vaikka ne olisi tapahtuneet jollekin toiselle. Mutta mitä väliä sillä on, että kenelle se juttu tapahtuu?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka järjestyslaissa ei nimenomaisesti kielletä alastomuutta yleisillä paikoilla voidaan se käsitellä järjestyslain rikkomuksena, jos se katsotaan häiritseväksi. Rikoslaki lisäksi kieltää alastomuuden yleisillä paikoilla silloin, kun se herättää pahennusta.
Joten yläosattomuuden voidaan katsoa aiheuttavan pahennusta varsinkin jos paikalla on lapsia.
Mitä pahaa tisseissä on? Nehän on vain yksi ruumiinosa siinä missä muutkin
Mie en millään usko miesten asiasta pahastuvan oli sitten minkä malliset rinnat tahansa. Eiköhän ne ole vanhat naiset ja muuten seniilit konservatiivikäppyrät jotka naisia sillä lailla rajoittaa ja alistaa.
Tissit vapaaksi! Nehän piristää vain päivää ja kaunistaa maisemaa. Ylipainoisten miesten mänboobsit on oikeasti irvokas näky, mutta nekin saa heilua vapaina vaikka keskellä toria.
M30
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti artikkelin mukana tapahtui sunnuntaina, mutta on vasta tänään julkaistu juttu. Sunnuntaina Christiina tehnyt palstalle aloituksen. Terkut Kuopioon! Tämä selittää osin myös Christiinan deittailumenestystä, kun saatiin paikkakunta selville.
Älä älä kuule hauku savolaisia! Paha karma. Paha.
M30
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa katsella tissejä eri tavalla Väinölänniemellä. Mikä pari mahtaa kuulua av-palstan Christiinalle?
Pointtihan oli, että yläosattomuutta uimarannalla ei ole kielletty laissa eikä järjestyssäännöissä.
Nyt mentiin asettamaan turhia rajoituksia ja kieltoja vain jonkun valittajan ehdoilla.
Tämmöistäkö haluatte? Kitisijät määräävät kaikesta?
Hahhaa, luuletko seltyksesi menevän perille. Se oli juuri sinä joka aloittoitteen laitoit. Olet surkea provo,kaikki sen läpi näkee!!!
Tissit esiin! Jos et kestä katsoa niin pysy kotona. Siihen on turha lapsia vetää, hehän niitä imevät ravinnokseen, ei niissä heille mitään traumaattista ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiset tissit aiheuttavat peniksen erektoitumista.
Mutta taivas varjele minkälaisen mekkalan te naiset nostaisitte, jos tissierektio tapahtuisi rannalla.
Ei ainakaan itseäni häiritsisi vahinkoerektio. Eri asia, jos tarkoituksella rupeaisi siellä rannalla vemputtamaan ja etumustaan esittelemään. Jos kulttuurissamme olisi tapana verhota nilkat, niin yhtälailla se paljaiden nilkkojen näkeminen silloin aiheuttaisi peniksen erektoitumista. Ehkä se erektoituminenkin vähenisi, jos miehet tottuisi näkemään naisten paljaita rintoja ihan tavallisissa, ei-seksuaalisissa tilanteissa.
Terveisiä sinne Väinölänniemeen!