Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten, joita on elämänsä aikana kourittu baarissa 2-3 kertaa, voi olla vaikea ymmärtää, miltä tuntuu kun on kokenut sitä kymmeniä tai satoja kertoja 12-vuotiaasta lähtien mäkkärissä, uimahallussa, urheilukentällä, kesätyöpaikoissa, bussissa, ruokakaupassa jne
Kyllä mä miehenä tuon ymmärrän, en vain välitä. Naisten peppu sellaista muotoa, että on vain pakko kouria silloin tällöin. Kantsii pysyä kotona jos ei halua huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naisillekin tiedoksi, rikoslaki ei sitten ota huomioon sukupuolta ja sukupuolirooleja, jos te kouritte ilman lupaa miestä munista te syylistytte seksuaaliseen härintään. Se, että miehet harvoin tekevät rikosilmoitusta ei tarkoita sitä, että rikosta ei ole tapahtunut.
Kun lukee noita lakipykäliä, on asia todella selkeä. Halutessaan mieskin voisi tehdä rikosilmoituksen
Ei kai näistä voi tuomita jälkikäteen, jos on tapahtunut ennen lakiuudistusta? Ihan muuten vain kysytään. t. Saara ja Raisa
Ei voi. Lakeja ei voi säätää takautuvasti.
On. Baarissa ho-momiehet kourineet per-settä. Sitten erinäisissä bileissä vapaamieliseksi tietämäni naiset lääppineet luvatta - jotenkin taitaa oletus olla useammin, että muihin saa koskea, jos itseenkin saa.
Juu. Ehkä härskein oli se yks muija joka työnsi kätensä takaapäin sortsien kuminauhan alle ottaen hellän otteen veitikasta ja kyseli mihin olen menossa. Se oli alan ammattilainen. Olikohan se sellaista suoramarkkinointia?
Ihan pikkupojasta asti ollut epäsoveliaita puheita ja lähentymisiä, murrosiässäkin niitä tapahtui. Tekijöinä keski-ikäiset tätinaiset. Silitellään tukkaa epäsoveliaasti, paljastellaan itseä tahallisesti, puhutaan härskejä alaikäisille, tullaan pussailemaan jne.
Tätä tapahtuu, asiasta ei puhuta eikä se kiinnosta ketään koska väärä sukupuoli, joskus olisi mielenkiintoista tietää kuinka yleistä tuo on. En voi olla ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten, joita on elämänsä aikana kourittu baarissa 2-3 kertaa, voi olla vaikea ymmärtää, miltä tuntuu kun on kokenut sitä kymmeniä tai satoja kertoja 12-vuotiaasta lähtien mäkkärissä, uimahallussa, urheilukentällä, kesätyöpaikoissa, bussissa, ruokakaupassa jne
Mikä määrä raiskaamista, kourimista, lääppimistä ja ahdistelua on hyväksyvissä, jos kohde on mies?
Ihan helppo neuvo on vain pitää näpit irti naisista ellei lupaa olla kysytty. Sama toisinpäin miesten osalta. Jotkut tietenkin toivovat että tartutaan suoraan kaluun tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Hesarin salskea miestoimittaja lähtee radalle punaisissa nahkahousuissa ja crop topissa testaamaan, kokeeko humalaisten ei-toivottuja lähestymisiä yöelämässä?
Eikö esim. Matias Turkkila voisi laittaa itsensä peliin Suomen Uutisissa?
Sinusta Matias olisi salskea ja houkuttava punaisissa nahkahousuissa ja crop topissa? Mieltymyksensä kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehenä tuon ymmärrän, en vain välitä. Naisten peppu sellaista muotoa, että on vain pakko kouria silloin tällöin. Kantsii pysyä kotona jos ei halua huomiota.
Hyvä neuvo! Kaikkien naisten kannattaa lopettaa työssäkäynti, liikunta ja asioiminen esim. ruokakaupassa.
On kourittu. Usein tyttöystävä tai nykyisin vaimo on ollut vieressä. Melko säännöllistä, kuten myös seksin ehdottelu. On lyöty päin näköä, kun en innostunut naisen tarjouksesta. Vähän kaikkea sitä on tullut koettua. Ei silti suuri yhteiskunnallinen ongelma, enkä vaadi kaikkia naisia tuomistemaan tuollaista käytöstä, tai pyytelemään anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikkupojasta asti ollut epäsoveliaita puheita ja lähentymisiä, murrosiässäkin niitä tapahtui. Tekijöinä keski-ikäiset tätinaiset. Silitellään tukkaa epäsoveliaasti, paljastellaan itseä tahallisesti, puhutaan härskejä alaikäisille, tullaan pussailemaan jne.
Tätä tapahtuu, asiasta ei puhuta eikä se kiinnosta ketään koska väärä sukupuoli, joskus olisi mielenkiintoista tietää kuinka yleistä tuo on. En voi olla ainoa.
Missä sinä olet pyörinyt lapsena/teininä kun tuommoista alvariinsa tapahtui? En usko että omat teinipoikani olisivat juuri missään voineet tällaisen kohteeksi joutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Tanssilattialla nainen tuli, otti käsistäni kiinni, vei tisseilleen ja sanoi "sä haluut panna mua eiks niin?"
Vastasin että joo ja sit mentiin panee.
Tämä tapahtui vuonna 2001, jolloin oli sallittua miehen ja naisen välinen kontakti.
Jos nainen ehdottaa panemista, on hän upea, seksuaalisuutensa haltuunottava voimaantuja. Jos mies ehdottaa panemista, on hän säälittävä runkkari ja raiskaaja.
Tässä taas nähdään että miehet rakastaa rikollisia jännänaisia. Siitä vaan lähdetään paneen, kun jännis pyytää. Miksei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa?
Jänniksen matkaan lähtijä ei ole vastuussa omista tekemisistään, koska yhteiskunnan rakenteet ja traumatausta!
Valitettavasti ei ole kourittu :(
M44
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ehkä härskein oli se yks muija joka työnsi kätensä takaapäin sortsien kuminauhan alle ottaen hellän otteen veitikasta ja kyseli mihin olen menossa. Se oli alan ammattilainen. Olikohan se sellaista suoramarkkinointia?
Kuulostaa peruslauantailta mummotunnelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä neuvo! Kaikkien naisten kannattaa lopettaa työssäkäynti, liikunta ja asioiminen esim. ruokakaupassa.
Päätit sitten tulla uikuttamaan ja uhriutumaan miesten ahdistelua käsittelevään ketjuun. Tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sinä olet pyörinyt lapsena/teininä kun tuommoista alvariinsa tapahtui? En usko että omat teinipoikani olisivat juuri missään voineet tällaisen kohteeksi joutua.
Vierestä. Itse olin teini-ikäinen 80-luvulla. Itse koin nuoruudessa kolme lähestymistä keski-ikäisiltä naisilta. Yksi oli opettaja, ei kuitenaan minun koulussa. Nythän nuoret miehet vanhojen naisten kanssa on tullut muotiin, joten varmaankin nykyaikana on naisten lähentely-yrityksiä enemmän.
On, mm. työkaveri kerran firman pippaloissa ja veljen vaimo myöskin humalapäissään.
En ottanut asiaa mitenkään esille kummassakaan tapauksessa, vaan olin kuin en olisi huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kourittu :(
M44
Oikeasti olet N58, 160/98
On kourittu. Sekä miehet, että naiset. Nykyään vähemmän. M50
Ei kai näistä voi tuomita jälkikäteen, jos on tapahtunut ennen lakiuudistusta? Ihan muuten vain kysytään. t. Saara ja Raisa