Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?
Kommentit (367)
On kourittu ja kun olen joskus asiasta puhunut minulle naurettiin. Ihmiset pitää sitä vitsinä kun nainen kourii munista tai yrittää tunkea väkisin kieltä kurkkuun.
On pussattu väkisin ja käyty puristelemaan katkarapua, en saanut traumoja, eikä tarvinnut avautua netissä, eikä huutaa järkkäreitä apuun ym.
Kyllä on. Keski-ikäiset naiset lähinnä on sitä tehneet. Pari kertaa on oikeasti kiveksiin sattunut, kun on niin rajusti kouraistu. Ja jos olen seurasta kieltäytynyt, niin olen saanut kuulla homo huutelua näiltä naisilta.
On.
Tanssilattialla nainen tuli, otti käsistäni kiinni, vei tisseilleen ja sanoi "sä haluut panna mua eiks niin?"
Vastasin että joo ja sit mentiin panee.
Tämä tapahtui vuonna 2001, jolloin oli sallittua miehen ja naisen välinen kontakti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?
Miehenä luultavasti kykenisit puolustamaan itseäsi sitä naista vastaan, jos muita ei olisi paikalla ja tarve vaatisi. Useimmat naiset eivät siihen pystyisi, joten vaikka paikalla olisi muitakin, kyllä se ei-toivottu kähmiminen herättää yleensä naisessa hirveän inhon ja pelon ja raivon sekaisen reaktion. Seassa voi olla vielä häpeääkin, että miksi minulle tehdään jotain näin alentavaa.
Oletteko joutuneet raisqatuksi tai pelänneet, että nyt jos en anna tuon naisen raisqata minua niin saatan tulla tapetuksi? Tai saatan tulla vaikka antaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Keski-ikäiset naiset lähinnä on sitä tehneet. Pari kertaa on oikeasti kiveksiin sattunut, kun on niin rajusti kouraistu. Ja jos olen seurasta kieltäytynyt, niin olen saanut kuulla homo huutelua näiltä naisilta.
Ei ollut Sari E asialla?
Vierailija kirjoitti:
On.
Tanssilattialla nainen tuli, otti käsistäni kiinni, vei tisseilleen ja sanoi "sä haluut panna mua eiks niin?"
Vastasin että joo ja sit mentiin panee.
Tämä tapahtui vuonna 2001, jolloin oli sallittua miehen ja naisen välinen kontakti.
Eihän tuossa sinua vastoin tahtoasi kähmittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Itse olen kyllä muutaman kerran nuorena syyllistynyt tekoon. En ole siitä mitenkään ylpeä, mutta myönnettävä se on.
Olet siis toista miestä mennyt nuorena ja kokeilunhaluisena kourimaan.
Tuli kirjoitettua epätarkasti. Naisia on tullut joskus puristettua peräsimestä. Kertoivat kyllä, ettei se tunnu kivalta, mutta jostain syystä sitä ei kerrasta tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa muutaman kerran nainen puristanut pepusta ja tuli hyvä fiilis 😎
Väärä fiilis. Kehollista koskemattomuuttasi ja seksuaalista itsemäärääsoikeuttasi on rikottu ilman suostumusta. Nyt vain rikosilmoitusta tekemään ja ahdistelijat tuomiolle! t. Oona Hesarista
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?
Joudutko sä pelkäämään henkesi edestä näitä puristelijoita? Me joudumme.
Ihan naisillekin tiedoksi, rikoslaki ei sitten ota huomioon sukupuolta ja sukupuolirooleja, jos te kouritte ilman lupaa miestä munista te syylistytte seksuaaliseen härintään. Se, että miehet harvoin tekevät rikosilmoitusta ei tarkoita sitä, että rikosta ei ole tapahtunut.
Kun lukee noita lakipykäliä, on asia todella selkeä. Halutessaan mieskin voisi tehdä rikosilmoituksen
Vierailija kirjoitti:
On. Monta kertaa ikävuosien 17-41 välillä. Sen jälkeen ei ole enää kourittu. Minua on kourineet humalaiset naiset ja homot. Muutamat naiset on yrittäneet myös väkisin suudella.
Nuorena olin naisten ahdisteluista otettu, jos ahdistelija oli hyvännäköinen. Jos ahdistelija oli ruma, niin se tuntui todella vaivaannuttavalta.
Miksi naiset eivät koskaan myönnä tätä, että kokemuksen paheksuttavuus riippuu tekijän viehättävyydestä? Että salskean miehen käsi alaselällä on kuumottava ja rumalta mieheltä sama on käytännössä raiskaus.
Kyllähän tuota on tapahtuut useita kertoja. Pahimpia on sellaiset humalaiset iäkkäämmät jyrät, jotka muuttuu iilimadoksi, vaikka kuinka yrittää vaihtaa lokaatiota ravintolassa. Naisille ei-sanan kuuleminen aiheuttaa oman kokemuksen mukaan rajuja reaktioita. Eivät millään usko, että en halua lähteä panemaan juuri hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kokee olevansa altavastaaja ja onkin. Mies ei, vaikka mikä örvelötäti retuuttaisi.
Nyt äkkiä juttua Hesariin, miehet!
Voisi sanoa, että kerran kourittu sopimattomasti haaravälistä, vanhempi nainen oli humalassa.
Hitaita tanssiessa pylllyä puristeltu - ei muuten. En antanut suostumusta, mutta pidin siitä -mainittakoon.
Mutta 15-16v. teinipoikana pomoni yritti groomata. Kehui kjoka päivä, silitti hiuksia, kommentoi ulkonäköä. Yritti juottaa humalaan, suuteli vatsaa, pyysi hotelliin ja risteilylle. Lopetin työt. Hän jätti perheensä ( yli 50v naimisissa ) ja alkoi seurustelemaan 18-v pojan kanssa.
Humala/pilvessä rai#attu yksityisasunnossa. En pystynyt liikkumaan - tuli väkisin päälle. Usein kourittu ja kosketeltu jatkoilla - varsinkin jos on menny nukkumaan viereen - aina kädet nivusissa - ihan normimenoa humalaisilta naisilta. Kaikki esimerkit eri naisilta. Tämä on vähän tabu-aihe.
Siis häirintä toisinpäin on suuri yhteiskunnallinen ongelma, mutta voisihan näistäkin joskus puhua - tuskin olen ainut. Pomohomma lienee harvinaista tosin.
Enoni kouri minua saunassa kun olin lapsi.