Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?

Vierailija
21.07.2024 |

?

Kommentit (367)

Vierailija
41/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?

Miehenä luultavasti kykenisit puolustamaan itseäsi sitä naista vastaan, jos muita ei olisi paikalla ja tarve vaatisi. Useimmat naiset eivät siihen pystyisi, joten vaikka paikalla olisi muitakin, kyllä se ei-toivottu kähmiminen herättää yleensä naisessa hirveän inhon ja pelon ja raivon sekaisen reaktion. Seassa voi olla vielä häpeääkin, että miksi minulle tehdään jotain näin alentavaa.

Eli miehiä saa kouria ja lääppiä ilman lupaa? Hieno kaksoisstandardi taas.

Vierailija
42/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naisillekin tiedoksi, rikoslaki ei sitten ota huomioon sukupuolta ja sukupuolirooleja, jos te kouritte ilman lupaa miestä munista te syylistytte seksuaaliseen härintään. Se, että miehet harvoin tekevät rikosilmoitusta ei tarkoita sitä, että rikosta ei ole tapahtunut.

Kun lukee noita lakipykäliä, on asia todella selkeä. Halutessaan mieskin voisi tehdä rikosilmoituksen

Tietenkin. Myös naiset tekevät harvoin näistä rikosilmoituksia. Minä en ole tehnyt yhtään, vaikka minua on elämâni aikana ahdisteltu rikoslain täyttävällä tavalla parisenkymmentä kertaa, vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naisillekin tiedoksi, rikoslaki ei sitten ota huomioon sukupuolta ja sukupuolirooleja, jos te kouritte ilman lupaa miestä munista te syylistytte seksuaaliseen härintään. Se, että miehet harvoin tekevät rikosilmoitusta ei tarkoita sitä, että rikosta ei ole tapahtunut.

Kun lukee noita lakipykäliä, on asia todella selkeä. Halutessaan mieskin voisi tehdä rikosilmoituksen

Tottakai!

Tosin tarkistuksena että 99,9999....% tapauksista naisetkaan ei tee rikosilmoitusta.

Vierailija
44/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. mutta se ei haittaa, koska miehen psyyke sen kestää, eikä muutenkaan ole tarvetta uhriutua. ei edes silloin kun puristelija on ruma ja lihava.

Vierailija
45/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Hesarin salskea miestoimittaja lähtee radalle punaisissa nahkahousuissa ja crop topissa testaamaan, kokeeko humalaisten ei-toivottuja lähestymisiä yöelämässä?

Vierailija
46/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on. mutta se ei haittaa, koska miehen psyyke sen kestää, eikä muutenkaan ole tarvetta uhriutua. ei edes silloin kun puristelija on ruma ja lihava.

Auttaako paksu... lompakko viehättävyyden kokemukseen samalla tavalla kuin naisilla?

Vierailija
47/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin miesten, joita on elämänsä aikana kourittu baarissa 2-3 kertaa, voi olla vaikea ymmärtää, miltä tuntuu kun on kokenut sitä kymmeniä tai satoja kertoja 12-vuotiaasta lähtien mäkkärissä, uimahallussa, urheilukentällä, kesätyöpaikoissa, bussissa, ruokakaupassa jne

Vierailija
48/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus joku vanhempi humalainen nainen on puristanut baarissa takapuolesta. Olen ottanut sen lähinnä huumorilla. En ymmärrä miksi naiset vetää samanlaisesta hirmu raivarit ja ahdistukset?

Joudutko sä pelkäämään henkesi edestä näitä puristelijoita? Me joudumme.

Oh hoh. Etpä paljon puristelijoista poikkea, kun omit toisten oikeuden esittää itse oman mielipiteensä. Jos olisit mies niin nipistelisit.

Vierailija
49/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen whataboutismi alkoi saman tien, kun peili käännettiin naisten omaan käytökseen :D

Vierailija
50/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Hesarin salskea miestoimittaja lähtee radalle punaisissa nahkahousuissa ja crop topissa testaamaan, kokeeko humalaisten ei-toivottuja lähestymisiä yöelämässä?

Eikö esim. Matias Turkkila voisi laittaa itsensä peliin Suomen Uutisissa? 

Vierailija
51/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko joutuneet raisqatuksi tai pelänneet, että nyt jos en anna tuon  naisen raisqata minua niin saatan tulla tapetuksi? Tai saatan tulla vaikka antaisin?

Emme tietenkään, sehän on sinun juttusi.

Vierailija
52/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö esim. Matias Turkkila voisi laittaa itsensä peliin Suomen Uutisissa? 

Hän on sellainen twink että tulisi korkeintaan fetissimiesten ahdistelemaksi.

Vierailija
53/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Tanssilattialla nainen tuli, otti käsistäni kiinni, vei tisseilleen ja sanoi "sä haluut panna mua eiks niin?"

Vastasin että joo ja sit mentiin panee.

Tämä tapahtui vuonna 2001, jolloin oli sallittua miehen ja naisen välinen kontakti.

Jos nainen ehdottaa panemista, on hän upea, seksuaalisuutensa haltuunottava voimaantuja. Jos mies ehdottaa panemista, on hän säälittävä runkkari ja raiskaaja.

Vierailija
54/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaita tanssiessa pylllyä puristeltu - ei muuten. En antanut suostumusta, mutta pidin siitä -mainittakoon.

Mutta 15-16v. teinipoikana pomoni yritti groomata. Kehui kjoka päivä, silitti hiuksia, kommentoi ulkonäköä. Yritti juottaa humalaan, suuteli vatsaa, pyysi hotelliin ja risteilylle. Lopetin työt. Hän jätti perheensä ( yli 50v naimisissa ) ja alkoi seurustelemaan 18-v pojan kanssa.

Humala/pilvessä rai#attu yksityisasunnossa. En pystynyt liikkumaan - tuli väkisin päälle. Usein kourittu ja kosketeltu jatkoilla - varsinkin jos on menny nukkumaan viereen - aina kädet nivusissa - ihan normimenoa humalaisilta naisilta. Kaikki esimerkit eri naisilta. Tämä on vähän tabu-aihe.

Siis häirintä toisinpäin on suuri yhteiskunnallinen ongelma, mutta voisihan näistäkin joskus puhua - tuskin olen ainut. Pomohomma lienee harvinaista tosin.

Olen samaa mieltä, että näistäkin olisi tärkeää puhua 

Vierailija
55/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kestää. Tiedän että kännissä voi sattua sellaista ja ei maailma siihen kaadu. Uhkaavat ja turvattomuutta herättävät tilanteet ovat asia erikseen, jos joku vaikka seuraa tms

Vierailija
56/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Tanssilattialla nainen tuli, otti käsistäni kiinni, vei tisseilleen ja sanoi "sä haluut panna mua eiks niin?"

Tämä tapahtui vuonna 2001, jolloin oli sallittua miehen ja naisen välinen kontakti.

Jos nainen ehdottaa panemista, on hän upea, seksuaalisuutensa haltuunottava voimaantuja. Jos mies ehdottaa panemista, on hän säälittävä runkkari ja raiskaaja.

Näköjään 🙂.

Vierailija
57/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Eihän tuossa sinua vastoin tahtoasi kähmittu

Häneltä ei kysytty etukäteen suostumusta käsien viemiselle toisen uimapukualueen rajojen sisälle. Ilmeisesti naisilla on paljonkin opittavaa vielä!

Vierailija
58/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, useasti.

Ei tunnu yleensä miltään.

Esimerkiksi näin: 

Isossa pöytäseurueessa viereisellä tuolilla istuva nainen tarttuu pöydän alla reiteeni. En reagoi mitenkään. 

Hetken kuluttua nainen sanoo: Taidan olla liian rohkea?

Minä: No ihan sama mulle.

Hetken päästä nainen päästää irti. Vaikuttaa loukatulta. Kuten tietysti kähmijän pitääkin.

Vierailija
59/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en siis kuulu tänne ketjuun, mutta... Mikähän juttu kun en minä ole koskaan joutunut pelkäämään henkeni edestä puristelijoita? Olen ilmeisesti hyvännäköinen nainen, ainakin kokemusteni perusteella minun täytyy olla, on täällä palstalla kerrottu. Nuorena oli jotain puristelijoita ym, ne joita ei jaksanut ottaa huumorilla, sai kuriin vähintään rehellisellä v*ttuilulla, tarvittaessa kaverin säestyksellä, jollekin taisi vaatia läsärin. Ei pelottanut, pahimmillaan v*tutti. En kuitenkaan koe että ongelma olisi ollut niin iso että siitä olisi esim juttua lehteen tointanut tehdä. Tämä 2000-luvun alussa. 

Vierailija
60/367 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Tässä taas nähdään että miehet rakastaa rikollisia jännänaisia. Siitä vaan lähdetään paneen, kun jännis pyytää. Miksei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän