Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Onko teita kourittu ravintolassa tai muualla ulkona?

Vierailija
21.07.2024 |

?

Kommentit (367)

Vierailija
361/367 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ahdistelleet niin naiset kuin miehetkin. Yksittäinen nainen on käyttäytynyt väkivaltaisesti pakkien saannin jälkeen. Muutama on heittänyt homo-haukut.

Silti koen tuon aika pienenä ongelmana, verrattuna moneen muuhun mitä olen elämässäni kokenut. Ehkä ahdistelukeskustelu on saanut liikaa palstatilaa moneen muuhun asiaan verrattuna.

Ahaa. Jotkut sadat pupan vasu ketjut tai muuta otsikosta pieru ketjut on sitten sitä tärkeämpää antia`?

Ahdistelu on niin vakava asia, että siitä on tehty laitonta ja siitä voi saada jopa puoli vuotta vankeutta. Vaikka et olisi itse kokenut ahdistelua pahana, se ei poista toisen miesten, naisten ja lasten kokemuksia.  Kerrot myös kärsineesti muusta enemmän, ehkä tämä on kovettanut sua. Mutta kaikki ihmiset eivät ole kovia, etenkään lapset. Mielestäni aihe tarvitsisi enemmän palstatilaa ja sometilaa. Ja asiallista keskustelua.

Vierailija
362/367 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole. Kannattaa olla naamasta ruma, perushoikka mies niin säästyy kaikelta huomiolta - känniset nuoret naiset ja puumat tai homomiehet.

Pari kertaa on muutama mummo sanonut nätisti kiharoistani mutta siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/367 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 25-vuotiaana baarissa kävi noin 50-vuotias tätinainen kiinni takalistoon humalassa. En tehnyt rikosilmoitusta.

Vierailija
364/367 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on ahdistelleet niin naiset kuin miehetkin. Yksittäinen nainen on käyttäytynyt väkivaltaisesti pakkien saannin jälkeen. Muutama on heittänyt homo-haukut.

Silti koen tuon aika pienenä ongelmana, verrattuna moneen muuhun mitä olen elämässäni kokenut. Ehkä ahdistelukeskustelu on saanut liikaa palstatilaa moneen muuhun asiaan verrattuna.

Ahaa. Jotkut sadat pupan vasu ketjut tai muuta otsikosta pieru ketjut on sitten sitä tärkeämpää antia`?

Ahdistelu on niin vakava asia, että siitä on tehty laitonta ja siitä voi saada jopa puoli vuotta vankeutta. Vaikka et olisi itse kokenut ahdistelua pahana, se ei poista toisen miesten, naisten ja lasten kokemuksia.  Kerrot myös kärsineesti muusta enemmän, ehkä tämä on kovettanut sua. Mutta kaikki ihmiset eivät ole kovia, etenkään lapset. Mielestäni aihe tarvitsisi enemmän palstatilaa ja sometilaa. Ja asiallista kes

Mielestäni esim. koulukiusaaminen on vakavampi asia, joka saa vähemmän huomiota.

Vierailija
365/367 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 19-vuotias mikrotukihenkilö firman noin 50v sihteeri istui kesämekossa ilman pikkuhousuja kopiohuoneen pöydällä. Opasti mikä on tulostimesta hajonnut ja vahingossa kumartui liian syvälle.

On muuten hieman hämmentävää, että tuollaista oikeasti tapahtuu. On tullut nähtyä vastaavaa. M50

Vierailija
366/367 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelu on niin vakava asia, että siitä on tehty laitonta ja siitä voi saada jopa puoli vuotta vankeutta. Vaikka et olisi itse kokenut ahdistelua pahana, se ei poista toisen miesten, naisten ja lasten kokemuksia.  Kerrot myös kärsineesti muusta enemmän, ehkä tämä on kovettanut sua. Mutta kaikki ihmiset eivät ole kovia, etenkään lapset. Mielestäni aihe tarvitsisi

Mielestäni esim. koulukiusaaminen on vakavampi asia, joka saa vähemmän huomiota.

Onhan koulukiusaaminen vakava ongelma ja voi aiheuttaa vakavia, koko elämän kestäviä traumoja.Siitäkin voisi aloitaa ketjun. Kyllä tänne ketjuja mahtuu. Paikkakin on sopiva, koska täällä on paljon koululaisten vanhempia.

Kiusaamisen tuomitsee kyllä jo liki kaikki, niin miehet kuin naiset. Kiusaajina ovat keskenkasvuiset lapset, jotka eivät vielä ole täysin aivoiltaan kehittyneet. Sen sijaan läheskään kaikki aikuiset ei tuomitse ahdistelua vaan syyttävät uhria ja naureskelevat asialle. Siinä mielessä ahdistelu vaatii enemmän huomiota. Toisaalta, ahdistelu on jo rikos, kiusaaminen ei. Mielestäni kiusaamisestakin pitäisi seurata ihan oikeita rangaistuksia, kiusaajan ikään ja kiusaustapaan/kestoon suhteutettuna.

Koulukiusaaja voi hyvin jatkaa sitä kiusaamistaan myöhemmin työelämässä ja muualla, jos hänen annetaan, ja se kiusaaminen saattaa myöhemmällä iällä olla myös seksuaalista ahdistelua. Toki kiusaaminen voi koulussakian olla jo sitä. Tässäkin ketjussa on kerrottu, miten jo alakouluikäisiä tyttöjä on ahdisteltu koulussa. Asiat liittyvät toisiinsa, kummastakaan puhuminen ei ole turhaa.

Vierailija
367/367 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

M30

Tämä nyt ei langan aiheeseen kuulu, mutta samaa aihepiiriä. Eräs exäni syylistyi myös käytännössä raiskausyritykseen kun vaappui kännissä kotiin keskellä yötä. 

Että sillälailla. Nainen olisi haukkunut siaksi ja heittänyt pellolle, tms.. mitä näitä nyt on. Syyte niskassa seuraavana päivänä. Miehillä ei sellaista vaihtoehtoa ole avokkien kanssa ja minun osa siinä oli saada itkuista ja vihaista syyllistämistä, kun en antanut. 

M30

Myös miehillä on sellainen vaihtoehto.

Tässä sopiva esimerkki siitä tilanteesta kun se sama nainen häädettiin yhteisestä vuokrakämpästä. Tyyppi rupesi delikkakönnissä soimaan itseään ja minua lasinsirpaleella. Kun lopulta sain poliisit paikalle, niin AINUT asia mikä minua suojasi siinä lavastukselta, oli se, että se sekopää meni verisenä sänkyyn ja esitti nukkuvansa.

Se liippasi läheltä. Aivan yhtä hyvin siinä olisin voinut minä olla putkassa ja saada jopa linnaa. Se on miehen asema näissä jutuissa. Rapakon toisella puolella on vielä karumpi meno. Amerikan taloudelliset kuviot motivoivat naisia järjestämään lavastuksia eron hetkillä. Kun nainen jää kiinni pettämisestä ja mies heittää sen ulos, niin se tilanne on pakko videokuvata. Somesta voit hakea niitä videoita jossa naisten sosiopaattinen julmuus näkyy oikein hyvin. 

Naiset EI ole mikään enkelisukupuoli. 

M30

Tietenkään kaikki naiset ei ole enkeleitä. Mutta jos valitset seurustella alkoholistin kanssa, sun pitää varautua seurauksiin.

Jos tyttöystäväsi tai avokkisi yrittää rai skata sut, se ei ole ok. Säkin voit sanoa ei. Säkin voit erota naisesta. Ei sun tarvi sietää mitä tahansa käytöstä. Sulla on vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä