Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä on peräisin se harhakäsitys, että laihtumiseen tarvitaan (paljon) aerobista liikuntaa?

Vierailija
21.07.2024 |

Moni vielä tänä päivänäkin luulee.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä riittänyt tunnin kävelylenkit ja terveellinen ruokavalio. Olen laihtunut nyt kesän aikana 8kg. Vielä muutama kilo tavoitteeseen. Sitten voi hengähtää.

Jos hengähtäminen tarkoittaa, että palaat vanhoihin tottumuuksiisi, niin lihot nopeasti kilot takaisin ja muutama ylimääräinen päälle. Mikäli haluat tavoitteesi olevan pysyvää, sinun tulee jatkaa tunnin kävelylenkkejä ja uutta ruokavaliotasi. Toki kannattaa vaihdella liikuntaa, ettei kyllästy. Kerran kuukaudessa syöty vaikka pizza ei vaikuta painoosi. Etkö ole oppinut pitämään uudesta ruokavaliostasi? Outoa.

Vierailija
122/125 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei laihduta. Kannattaa googlettaa tutkimuksia.

Mä laihduin kun rupesin liikkumaan.

Mulla sama kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus.

Ja minä, kun rupesin syömään vähemmän. Joku kolmas teki molemmat ja hän vasta laihtuikin.

Vierailija
124/125 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus.

Ja minä, kun rupesin syömään vähemmän. Joku kolmas teki molemmat ja hän vasta laihtuikin.

Joo, mutta mulla se vähemmän ja terveellisesti syöminen ei auttanut. Aloin laihtua vasta kun lisäsin mukaan liikunnan. En mitään mahdottomia enkä rankkaa. 

Vierailija
125/125 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajan kävelylenkeistä on sekin etu, että saa olla raikkaassa ulkoilmassa liikunnan ajan. Pikkuhiljaa lihakset kasvavat ja kävelystä tulee entistäkin helpompaa ja siten tekee mieli liikkua vielä enemmän. Siihen voi lisätä eri liikuntamuotoja mielenkiinnon mukaan.

Lihasten kalorien kulutus ei lopu liikuntakerran loppumiseen vaan lihas kuluttaa kaloreita ympäri vuorokauden eli nukkuessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi