mies alkaa muutamien ensimmäisten tapaamisten jälkeen huomauttelemaan käytöksestäni?
Olen käynyt muutaman kerran treffeillä miehen kanssa ja en oikein ota hänestä selvää. Hän on toisaalta hyvin älykäs ja haluaa keskutstella paljon tunteista, mutta on samalla melko vaativa. Huumorintajumme ei myöskään kohtaa ollenkaan ja oloni on todella ristiriitainen ja hämmentynyt.
Yksillä treffeilä hän mm "esitti" minua liioitellen kertomassa erästä hänelle aiemmin kertomaani kokemustani ja sen piti ilmeisesti olla vitsi, mutta se tuntui lähinnä loukkaavalta. Eräs pe ilta hän soitti minulle ja kun en ollut vastannut puhelimeen (olin kaupassa), niin lähetti heti viestin jossa "vitsaili" että olenko lähtenyt bilettämään. Jos olen kysynyt mitä hän haluaisi tehdä kun suunnittelemme seuraavaa näkemistä, vastaus on voinut olla ilmeisesti vitsillä että haluaa katsella kun tanssin. Mielestäni tämä on vain creepyä eikä vitsiä, ja mieleen tulee että joku tosi osuus siellä on takana.
Toinen asia joka on saanut minut miettimään on se, että hän on jo nyt huomautellut käytöksestäni. Ymmärrän, että en ole täydellinen ja haluan selvittää asian, jos olen loukannut toista, mutta tuntuu, että standardi on melko kova. Kerran hän avautui minulle tuntemuksistaan meidän suhteestamme ja kun reagoin "väärin", tämä johti pitkään keskusteluun siitä miten toisen tunnekokemus tulee ottaa vastaan. Kehityn mielelläni ihmisenä ja pyysin anteeksi, mutta aivan alkuvaiheessa tutustuessa on minusta aika paljon odottaa heti että toinen osaa reagoida juuri oikealla tavalla, enkä itse haluaisi vielä käyttää energiaa ns. kehityskeskusteluihin. Jos en ole aivan hereillä keskusteluissa/tavatessa tai en osaa olla tarpeeksi avoin/huomiova, niin saan kuulla siitä, mutta tämä kaikki tapahtuu niin että hän korostaa että kaikki tekevät virheitä ja tärkeintä on että on haavoittuvainen, mikä saa pääni entistä enemmän sekaisin.
Vastaavia tapahtumia on ollut muitakin ja en tiedä onko hänessä joku kontrolloiva puoli vai olenko vain tulossa hulluksi ja ylianalysoin. Tai ehkä olen itse liian karkea ja kypsymätön, en tiedä onko vika minussa vai onko tämä vain täysin väärä ihminen minulle. En ole aiemmin tottunut tällaiseen kaiken analysointiin yhdessä.
Kommentit (296)
Vähän kuin olisi autokaupoilla ja tulee paha mieli, kun kauppiaan tunteita, etkä tehnyt kauppoja. Narskut on omaa luokkaansa. PS. Kun tarpeeksi kauan tekee tuttavuutta, huomaa myös heidän idiotisminsä ja haluaa kostaa, mutta se on kääntyy itseään vastaan. Cant fix stupid.
Kysy häneltä miksi hän roikkuu sinussa kun ei selkeästi pidä sinusta.Sitten kysy onko hän epätoivoinen kun tekee niin. Siinä hänelle mietittävää, mutta sinä hankkiudut hänestä eroon. Tyyppi on luonnevikainen.
Kuulostaa raskaalta ja haastavalta tyypiltä. Mieti millaista hänen kanssaan olisi kuukausien tai VUOSIEN päästä, jos jo nyt on tuollaista? Suhteen alussa pitäisi olla kevyttä yhdessäoloa ja hassuttelua, ihastumista, ym...
Lähtisin menemään. Miehellä on selvästi ongelmia.
Sanoisin: juokse! Kohta et enää tiedä, kuka olet ja mikä on totta.
Mies on epävarma , jota tuskin itsekään tajuaa. Kuvailemasi perusteella päästelee melkoisia sammakoita suustaan tajuamatta, ettet ymmärrä saati osaa yhdistää hänen sammakoitaan miksi hän sanoo asiat juuri niin.
On sääli , että väkisin yritätte kehittää välillenne jotakin ja joka ei lähde rullaamaan luontevasti.
Jos olisin sinä antaisin yhtä suoraa palautetta tapaamisista ja toivottaisin hyvää loppu elämää. Suoruus voi olla diplomaattista, sillä voit halutessasi tehdä miehelle palveluksen juuri niin. Ehkä ei mokaile seuraavilla deiteillä enää itseään.
Mummeli 61 vee
Jätä tekstarilla.Muutamien tapaamisten jälkeen ei tarvitse selittää sen enempää. Tee estot, jos alkaa viesti tulva. Älä vastaa tuon enempää.
Kirjoitat vaan jotain tällaista: En halua jatkaa tapailuamme. Emme ole toisillemme oikeat. Tämä suhde on nyt loppu.
Ei ole kyse epävarmasta ihmisestä vaan luonnevikaisesta. Tuo on ihan täysin kontrollointia, joka alkaa tuolla tavalla "viattomasti" kasvaen yhä enemmän. Lopeta tapailu heti. Niin kuin monet ovat jo sanoneet niin ghostaa tai lähetä viesti. Älä tapaa häntä enää ikinä.
Älä ota enää mitään yhteyttä, muuten mies yrittää puhua sinut taas ympäri ja mustan valkoiseksi. Ihan sama vaikka tuollaisen manipuloivan kusipään herkät tunteet loukkaantuisivat :D
Älä jatka seurustelua, miehellä vaikea luonne, ei jatkoon. T.mummo 65v
Vierailija kirjoitti:
Mies on epävarma , jota tuskin itsekään tajuaa. Kuvailemasi perusteella päästelee melkoisia sammakoita suustaan tajuamatta, ettet ymmärrä saati osaa yhdistää hänen sammakoitaan miksi hän sanoo asiat juuri niin.
On sääli , että väkisin yritätte kehittää välillenne jotakin ja joka ei lähde rullaamaan luontevasti.
Jos olisin sinä antaisin yhtä suoraa palautetta tapaamisista ja toivottaisin hyvää loppu elämää. Suoruus voi olla diplomaattista, sillä voit halutessasi tehdä miehelle palveluksen juuri niin. Ehkä ei mokaile seuraavilla deiteillä enää itseään.
Mummeli 61 vee
Narsisteja ei tule käsitellä kuten normaaleja ihmisiä, koska eivät sitä ole. Ap, lähde vaan heti ja pidä mies poissa. Ei mitään keskusteluja eikä palautteita.
Jätä tuollainen ukko, tekstari riittää eikä selittelyjä. Löydät kyllä paremman.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää, en ole ikinä kuullut vastaavasta ja mulla on sentään ihan pirusti kokemusta miehistä ja deittailusta
N 45
Jakorasia?
"Yksillä treffeilä hän mm "esitti" minua liioitellen kertomassa erästä hänelle aiemmin kertomaani kokemustani ja sen piti ilmeisesti olla vitsi, mutta se tuntui lähinnä loukkaavalta."
Tuossa on kyse todella halventavasta käytöksestä. Jätä viestillä vaan. On manipuloija.
Päänvikainen ukko ja mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeammaksi tulee.
sianjättöhän se olis.
Ap, pari juttua.
Sinulla on joko todella herkkä luonne, lapsuuden vaillejäämiskokemuksia, autismia tai jotain, mikä tekee sinusta oivan uhrin narsistille. Tiedätkö, jotkut ihmiset eivät ole kivoja ja hyvään suhteeseen pyrkiviä vaan mulkkuja tai narsisteja ja edessäsi on nyt sellainen. Menisin itseeni (been there, done that), miksi lähdin tuollaiseen ja miten se estetään jatkossa. Pitää opetella ymmärtämään ERILAISIA ihmisluontoja.
Miehelle ei tekisi tiukkaakaan itse ghostata sinua tai pitää mykkäkoulua x pv/vko ja jättää sinut keskusteluitta. Hän kouluttaa sinua ja aivopesee olemaan jättämättä, jotta hän on kontrollissa.
Mies on maalannut kuvan, että teillä on suhde. Te olette tapailleet muutaman kerran!!! Et ole hänelle velkaa YHTÄÄN MITÄÄN, teillä ei ole vielä suhdetta.
Narsistien ja manipulaattorien jutut ovat todella outoja ja jää hämmentynyt olo. Luota vaistoihisi.
Olen itsekin narsistin uhri, mutta tätä kohtaa en ole koskaan ymmärtänyt, eikä ole toiminut minuun: toinen esittää korkeaa vaatimustasoa ja toinen alkaa sitten kilvoitella ollakseen riittävä. Jos joku antaa ymmärtää, että et nyt ihan yllä standardeihin, silloin jätetään hänet etsimään parempaa eikä itse aleta suorittaa kelpaamista.
Tuo tyyppi ei ole sinun arvoisesi eikä päin vastoin.
Etsi ihmistä, jonka kanssa on rento ja turvallinen olo. Tuollainen tyyppi, joka sinulla on nyt, voi olla karismaattinen ja hetkittäin ihana, mutta suhde on silti kammottava ja mielenterveys lähtee.
Vierailija kirjoitti:
"Yksillä treffeilä hän mm "esitti" minua liioitellen kertomassa erästä hänelle aiemmin kertomaani kokemustani ja sen piti ilmeisesti olla vitsi, mutta se tuntui lähinnä loukkaavalta."
Tuossa on kyse todella halventavasta käytöksestä. Jätä viestillä vaan. On manipuloija.
Rima sille korkeudelle, että tuollaiselle nollatoleranssi!
Hyi yök. Kuvittele että tuo mindfu*k jatkuu kuukausia, vuosia, vuosikymmeniä kunnes olet valmis hyppäämään jostain alas.
Kuulostaa manipuloivalta. Sinuna juoksisin ja lujaa. Laita vaan tekstari, että ette ole toisillenne ne oikeat ja tämä oli tässä. Et ole velkaa mitään sen kummempaa parin tapaamisen jälkeen.