Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin käytös baarissa ok?

Vierailija
20.07.2024 |

Olin kahdestaan kaverini kanssa viettämässä iltaa, käytiin syömässä ja istuskeltiin iltaa terassilla. Ollaan kumpikin varattuja. Noh, kaveri näki erään vuosia sitten tapailemansa miehen siellä ja mentiin hänen juttusille. Tämä mies oli kuulemma aiemmin tässä kesällä lähetellyt kaverilleni treffikutsuja, ja teki kyllä kokoajan selväksi että on kiinnostunut kaveristani. Noh, eipä siinä, juteltiin kolmistaan ja oli ihan kivaa. Lopulta kaveri halusi mennä tanssibaariin kolmistaan.

Siitä alkoikin sitten oman iltani alamäki. Oltiin baarissa 3 tuntia liki pilkkuun asti ja mies piiritti tätä kaveria ja kaveri antoi piirittää, välillä minulle kehui että kuinka on niin fyysistä vetovoimaa mutta ei hän mitään aio tehdä koska on varattu, enkä saa miehelleen puhua koska hän ei tykkäisi. No he juttelivat kaksin paljon ja kun mentiin tanssimaan niin mies tanssitti kaveria käsikkäin että itse olin koko ajan ns. "yksin piirin ulkopuolella".

Yksin kun oli niin minua tuli ensin iskemään joku överikännissä oleva mies ja kaverini katsoi häntä etovasti (ei ollut varsinainen komistus). Onneksi tuo heppu siitä sitten jatkoi matkaansa. Mutta ei silti tuntunut kivalta että oon yksin syöttinä tällaisille kun kaveri miehen kanssa jättää minut ulkopuolelle.

Loppuillasta tanssin yksin, kun kaveri vieressä jutteli miehen kanssa lähekkäin. Minulta tuli joku toinen mies kysymään että olenko yksin? Vastasin että en, olen heidän kanssaan ja osoitin kaveria ja miestä. Tuo kyselijä vastasi minulle "niin, eli olet yksin".

"noh, niin kai vois sanoa"

Baarista kun lähdettiin kaveri hehkutti kivaa iltaa, mä vain vähän myötäilin. Kotiin kävellessä alkoi kyllä harmittamaan tämä käytös. Ei mulla ollut siellä baarissa yksin kyllä kovin kivaa ja oli kiusallista. 

Oliko kaverin käytös ok? Mulle jäi vain jotenkin käytetty olo siitä, että kaveri sai jonkun henkisen tekosyyn itelleen että voi viettää vanhan treffimiehen kanssa iltaa kun olen kuitenkin mukana - ei olisi varmasti jäänyt hänen kanssaan sinne kaksin jos olisin lähtenyt aiemmin pois. 

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tykkää. Itse sanoisin että olen nyt kaverin kanssa viettämässä iltaa ja voidaan nähdä toisella kertaa kun sovitaan, jos joku ulkopuolinen tulisi.

Vierailija
2/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit sää voinu kotiinkin lähtee etkä jäädä "todistajaks" saa se vähän tuttaa kun menee vähä vapaa-aika hukkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tykkää. Itse sanoisin että olen nyt kaverin kanssa viettämässä iltaa ja voidaan nähdä toisella kertaa kun sovitaan, jos joku ulkopuolinen tulisi.

Näinpä, mutta tässäkin kaverini oli se joka miehen kanssa halusi yhtäkkiä viettää iltaa ja oli se joka ensin meni hänen jutuilleen ja kutsui pöytään. Ap

Vierailija
4/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäisi entiseksi kaveriksi.Meillä Tampesterissa siskot on solitaariisii nääs.

Vierailija
5/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kivaa toimintaa, on ihan oikeutettua närkästyä. 

Vierailija
6/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä mieleen, että oli järjestetty juttu, eikä tapaaminen sattunut sattumalta.

Vierailija
7/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaverisi halusi skörväniä, etukäteen fiksattu juttu.

Ottaisin kyllä asian esiin.

Vierailija
8/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, mutta tässäkin kaverini oli se joka miehen kanssa halusi yhtäkkiä viettää iltaa ja oli se joka ensin meni hänen jutuilleen ja kutsui pöytään. Ap

Aika aliarvostavaa kohtelua ystävää kohtaan. Itse en kehtaisi.

Vierailija
9/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kivaa toimintaa, on ihan oikeutettua närkästyä. 

Olisi viimeinen kerta kun lähtisin ulos hänen kanssaan.

Vierailija
10/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sama asia, mutta näin ennen yhtä "kaveria" (ei se lopulta sellainen ollut, kunhan vietti aikaa kanssani paremman seuran puutteessa) aika harvoin, muutaman kk:n välein. Joka kerta baarissa käydessämme tämän oli pakko alkaa iskemään jotakuta ihan randomtyyppiä, vaikka kulki itse baareissa useita kertoja viikossa eli olisi voinut hoitaa nuo sänkyseuran hankinnat silloin. Usein noissa kävi niin, että roudasi nuo ukot siihen kolmanneksi pyöräksi eikä keskustelusta tullut enää mitään, joten lähdin kotiin ja tuo kai naimaan noita löytöjään. Katkaisin välit jossain vaiheessa, mitäpä tuollaiseen aikaansa tuhlaamaan.

Vierailija
11/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varmasti jäänyt tuohon iltaan vaan kehittelee jotakin suhdetta tai sellainen oli jo, sitä ei vain sulle voinut paljastaa.

Vierailija
12/91 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, kyllähän tuo vaikuttaa siltä että olit illan alibi. 

Vierailija
13/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kaveri sulla, jos aiemmin vietitte iltaa kolmen kesken niin ei oo ok sit jättää yhtäkkiä ilman huomiota omaa kaveria. Luulen kans että sillä on tuohon mieheen joku suhde.. Vai miksi se mies yhtäkkiä muuten vuosien jälkeen olisi alkanut tarjoamaan treffikutsuja? Ja oliko se mies siis siellä terassilla yksin kun näitte sen vai oliko sillä omia kavereita mukana? Jos sillä olis ollu kavereita mukana niin säkin olisit saanut jotain juttuseuraa, mutta jos yksin oli sattumalta siellä niin luulen että se sun kaveri pettää 

Vierailija
14/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aidosti järkytyin, että noin moni teistä vastasi että oli joku sovittu juttu tai että kaveri suunnittelee jotain uutta suhdetta.. Tunnen itteni nyt idiootiksi ja sinisilmäiseksi.. Jos mä olisin edes ajatellut että tässä on jotakin ns vakavampaa taustalla niin olisin tehnyt varmaan ketjun "pettääkö kaverini" sen sijaan että rutisen miten oli kolmas pyörä fiilis loppuillan :/

Voihan olla että tämä oli vain sattumaa, mutta oli kyllä muitakin "merkkejä" ilmassa, mitkä aiemmin vain ohitin..

1. Kaveri sanoi ettei omaa miestä kiinnosta lähteä yleensä viihteelle, tekee kotona etätöitä ja häiriintyy herkästi, miehensä menossa omien kavereidensa kanssa kohta viikon reissulle ja kaveri jää yksin kotiin: ei oikeastaan mitään hyvää sanottavaa omasta miehestään 

2. Tää treffimies, siitä se kertoi että ovat siis panneet joskus 4-5 vuotta sitten kun hetken tapailivat, mutta juttu kaatui kun mies oli liian kiireinen töissä. Nyt miehen työtilanne muuttunut eikä enää ole yhtä kiireinen, lisäksi treffimies kuulemma on kertonut miten haluaa perheen ja lapsia

3. Eli ovat siis viestitelleen jotain aiheesta etukäteen.. Kaveri myös näytti miehen lähettämän treffikutsun whatsapistaan ja näin että ennen ja jälkeen viestin oli muitakin viestejä, mutta en huomannut katsoa aikaleimoja, kuitenkin kaverini piti jonkin aikaa scrollata kännykästä että löytää juuri kys. viestin.. Sitä paitsi treffimies vielä muisti kaverini kissankin nimen 5 vuoden jälkeen ja kaveri jotenkin hätkähti että mistä muka muistaa? Treffimies sanoi et sellaisen söpön mustavalkoisen kissan kyllä muistaa - tai fakta: ovat jutelleet etukäteen kuulumisia.. 

4. Mies oli paikalla ilman kavereitaan ja kun hänet nähtiin niin se jutteli parille naiselle, mun kaveri siihen sanoi että se on just tuollainen kaikkien kaveri ja kerää ihmisiä ympärilleen.. Päätettiin hetki odottaa että ne naiset siitä lähtisi että kaveri pääsee miestä moikkaamaan.. Ja voin vannoa että noi muut naiset näytti saavan kaverin ärtyiseksi.. 

5. Baarissa kun he tanssivat ja juttelivat niin katsoivat intensiivisesti toisiaan silmiin kokoajan ja oli flirttiä, mun kaverin silmät ihan sädehti.. Ja ei siis saa miehelleen kertoa? Eli tiesi, että tuollainen treffimiehen piiritys oli suhteessa väärin, jos hänen miehensä viettäisi vastaavan illan niin olisi varmasti entinen..

6. Jos tuntee fyysistä vetovoimaa vanhaa panoa kohtaan ja tietää että treffimies on vakavissaan hänen perässään sinkkuna ja hän on varattu niin miksi antaa tilanteen eskaloitua noin pitkälle jos oma suhde on se missä on onnellinen? Kohta ihastuu ja sitten taas mennään...

Ap :(

Vierailija
15/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähtenyt kotiin, kun jäit selkeästi kolmanneksi pyöräksi?

Vierailija
16/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset lähtenyt kotiin, kun jäit selkeästi kolmanneksi pyöräksi?

En mäkään ole pitkään aikaan ollut siellä tanssibaarissa ja oikeesti halusin mennä ja pitää siellä yhdessä kivaa.. Kai mä sit vain jumituin sinne sitten, ehkä toivoin että kyllä ne kohta on saanu juteltua tms ja ollaan taas yhdessä ryhmässä tai jotain.. Ap

Vierailija
17/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaverilles että jäi vähän ulkopuolinen fiilis illasta. Jos tulee uudestaan vastaava tilanne ja ulkopuolisuuden tunne, olet valmis lähtemään pois, senkin voit sanoa.

Ei kai tuossa nyt sen kummempaa. 

Vierailija
18/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän siihe tilaisuuteen tarttua silloin kun se on. Kaveri jää toiseksi. Sun flaksi on joskus toiste.

Vierailija
19/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä uskomattoman kärsivällinen luonne. Jaksoit kulkea mukana ja keksiä tekemistä, kun kaksi muuta touhusivat keskenään. 

Minulle kävi kerran ihan samalla tavalla. Entinen, hyvä työkaveri ilmoitti tulevansa moikkaamaan minua noin 200 km päästä viikonloppuna lauantaina. Sanoi etukäteen, että juo vain kahvit ja jatkaa sitten matkaa. Se oli se reiluin osuus häneltä. Sitten kun pääsi meille sanoi, että älä keitä sitä kahvia kun hänellä on tapaaminen uuden miehen kanssa ja odottaa hänen soittoaan. Työkaveri oli ehkä 15 min. meillä takki päällä eteisessä odottamassa. Sanoi suoraan käyttäneensä minua tekosyynä aviomiehelleen. 

En suostunut enää pitämään entisen työkaverin kanssa. Manasin omaa rehellistä, sinisilmäistä luonnettani jälleen kerran.

Sano suoraan kaverillesi, mitä olet mieltä.

Vierailija
20/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän siihe tilaisuuteen tarttua silloin kun se on. Kaveri jää toiseksi. Sun flaksi on joskus toiste.

Mun flaksi? En hae miesseuraa vaan olin ihan aidosti halunnut jutella, tanssia ja viettää iltaa kaverin kanssa. Minulla on jo mies. Ja kaverinikin on suhteessa jo. Ap