Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin käytös baarissa ok?

Vierailija
20.07.2024 |

Olin kahdestaan kaverini kanssa viettämässä iltaa, käytiin syömässä ja istuskeltiin iltaa terassilla. Ollaan kumpikin varattuja. Noh, kaveri näki erään vuosia sitten tapailemansa miehen siellä ja mentiin hänen juttusille. Tämä mies oli kuulemma aiemmin tässä kesällä lähetellyt kaverilleni treffikutsuja, ja teki kyllä kokoajan selväksi että on kiinnostunut kaveristani. Noh, eipä siinä, juteltiin kolmistaan ja oli ihan kivaa. Lopulta kaveri halusi mennä tanssibaariin kolmistaan.

Siitä alkoikin sitten oman iltani alamäki. Oltiin baarissa 3 tuntia liki pilkkuun asti ja mies piiritti tätä kaveria ja kaveri antoi piirittää, välillä minulle kehui että kuinka on niin fyysistä vetovoimaa mutta ei hän mitään aio tehdä koska on varattu, enkä saa miehelleen puhua koska hän ei tykkäisi. No he juttelivat kaksin paljon ja kun mentiin tanssimaan niin mies tanssitti kaveria käsikkäin että itse olin koko ajan ns. "yksin piirin ulkopuolella".

Yksin kun oli niin minua tuli ensin iskemään joku överikännissä oleva mies ja kaverini katsoi häntä etovasti (ei ollut varsinainen komistus). Onneksi tuo heppu siitä sitten jatkoi matkaansa. Mutta ei silti tuntunut kivalta että oon yksin syöttinä tällaisille kun kaveri miehen kanssa jättää minut ulkopuolelle.

Loppuillasta tanssin yksin, kun kaveri vieressä jutteli miehen kanssa lähekkäin. Minulta tuli joku toinen mies kysymään että olenko yksin? Vastasin että en, olen heidän kanssaan ja osoitin kaveria ja miestä. Tuo kyselijä vastasi minulle "niin, eli olet yksin".

"noh, niin kai vois sanoa"

Baarista kun lähdettiin kaveri hehkutti kivaa iltaa, mä vain vähän myötäilin. Kotiin kävellessä alkoi kyllä harmittamaan tämä käytös. Ei mulla ollut siellä baarissa yksin kyllä kovin kivaa ja oli kiusallista. 

Oliko kaverin käytös ok? Mulle jäi vain jotenkin käytetty olo siitä, että kaveri sai jonkun henkisen tekosyyn itelleen että voi viettää vanhan treffimiehen kanssa iltaa kun olen kuitenkin mukana - ei olisi varmasti jäänyt hänen kanssaan sinne kaksin jos olisin lähtenyt aiemmin pois. 

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et lähtenyt pois siinä vaiheessa kun et enää viihtynyt?

Moraalipaheksunnat siitä, että kaverisi pokailee miehiä varattuna, on sitten toinen juttu. Paheksu jos koet tarvetta.

Vierailija
22/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et lähtenyt pois siinä vaiheessa kun et enää viihtynyt?

Moraalipaheksunnat siitä, että kaverisi pokailee miehiä varattuna, on sitten toinen juttu. Paheksu jos koet tarvetta.

Sanoinkin että olisiko jo aika lähteä. Mies sai puhuttua kaverille että kaksi tanssia vielä ja siirryttiin toiselle tanssialueelle, hetken tanssittiin yhdessä kunnes taas vetäytyivät kaksin ja mulle tuli toi yks mies kysymään olenko yksin. Siitä tuli vähän paha fiilis ja lähdin sen kahden kappaleen jälkeen mitään puhumatta narikkaan hakemaan kamoja ja olisin lähtenytkin yksin pois, mutta sitten kaveri ja treffimieskin päättivät päättää illan kun näkivät että tein lähtöä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tää kääntyy vähän niin, että oot vaan kateellinen ja voit vähän ollakin. Aina ei oo kivaa. Sun kamus on selkeesti hetero.

Vierailija
24/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suhtees olevat hakee yleensäkään baarista? Olisitte menneet vaikka Lintsille.

Vierailija
25/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäisin kaveris puolisolle.

Vierailija
26/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt yksinään hu****maan sen treffimiehensä luokse. 

Vierailija
27/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olet kaverillesi ap. Huikean kateellinen.

Ihan turhaa provomaista vouhkaamista on aloituksesi. Säälittää kaltaisesi ihmiset.

Vierailija
28/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika juoni kaveri. Olit siis siellä alibina ja esiliinana. Voi aina sanoa, että oli sinun kanssasi liikkeellä. 

Vierailija
29/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun käydään kavereiden kanssa baarissa, on ihan hyväksyttävää mennä myös omia menojaan. Varsinkin jos joku löytää seuralaisen. Pitää voida tanssia ym. ihan yksinkin eikä roikkua kaveissa kiinni. 

Vierailija
30/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen olet kaverillesi ap. Huikean kateellinen.

Ihan turhaa provomaista vouhkaamista on aloituksesi. Säälittää kaltaisesi ihmiset.

No mene sinä sitten ap:n kaverin kanssa baariin pettämiskeikalle. 

Vierailija
31/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sama asia, mutta näin ennen yhtä "kaveria" (ei se lopulta sellainen ollut, kunhan vietti aikaa kanssani paremman seuran puutteessa) aika harvoin, muutaman kk:n välein. Joka kerta baarissa käydessämme tämän oli pakko alkaa iskemään jotakuta ihan randomtyyppiä, vaikka kulki itse baareissa useita kertoja viikossa eli olisi voinut hoitaa nuo sänkyseuran hankinnat silloin. Usein noissa kävi niin, että roudasi nuo ukot siihen kolmanneksi pyöräksi eikä keskustelusta tullut enää mitään, joten lähdin kotiin ja tuo kai naimaan noita löytöjään. Katkaisin välit jossain vaiheessa, mitäpä tuollaiseen aikaansa tuhlaamaan.

Tuliko yllätyksenä, että hän iskee miehiä baarista? Mikset sinä tehnyt samaa? Ehkä hänen baarireissunsa tarkoitus on iskeä mies itselleen ja se on hänestä aivan normaalia. Kuvittelee, että sinä teet samoin.

Vierailija
32/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ollut tollanen ilta joskus. Eikä mun maailma siitä järissyt. Kiva, et ainakin toisella oli kivaa ja mä pääsin viihteelle myös, vaik ei mitään kummempaa sitten tapahtunutkaan sinä iltana. Kaveri iski sellasen nuoren kollin. 

Vierailija
33/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aidosti järkytyin, että noin moni teistä vastasi että oli joku sovittu juttu tai että kaveri suunnittelee jotain uutta suhdetta.. Tunnen itteni nyt idiootiksi ja sinisilmäiseksi.. Jos mä olisin edes ajatellut että tässä on jotakin ns vakavampaa taustalla niin olisin tehnyt varmaan ketjun "pettääkö kaverini" sen sijaan että rutisen miten oli kolmas pyörä fiilis loppuillan :/

Voihan olla että tämä oli vain sattumaa, mutta oli kyllä muitakin "merkkejä" ilmassa, mitkä aiemmin vain ohitin..

1. Kaveri sanoi ettei omaa miestä kiinnosta lähteä yleensä viihteelle, tekee kotona etätöitä ja häiriintyy herkästi, miehensä menossa omien kavereidensa kanssa kohta viikon reissulle ja kaveri jää yksin kotiin: ei oikeastaan mitään hyvää sanottavaa omasta miehestään 

2. Tää treffimies, siitä se kertoi että ovat siis panneet joskus 4-5 vuotta sitten kun hetken tapailivat, mutta juttu kaatui kun mies oli liian kiireinen t

Anna olla. Kaverisi ei tee moraalisesti oikein, mutta hän on silti kaverisi. Ei ole sinun tehtäväsi saarnata ja moralisoida. Ihmiset tekee virheitä. 

Vierailija
34/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia sitten tuollainen ihastuskuvio kuin kaverillasi (en ole ylpeä). Varattuna ja ihastuneena tuli kieltämättä kehiteltyä kummallisia tapoja nähdä ihastusta ilman, että menisi varsinaisesti pettämiseksi, mutta en silti olisi ikinä käyttänyt ystävääni välikappaleena. Siinähän asettaa ystävän erittäin ikävään tilanteeseen todistamaan jotain mitä ei ehkä haluaisi tietää, ja todennäköisesti olettaa että ystävä on "juonessa mukana".

Huomautuksena, että päädyin onnellisesti yhteen tämän ihastuksen kanssa, mutta kaduttaa se miten suhde alkoi. 

Vierailija
35/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taisi olla ystävältäsi ihan etukäteen suunniteltu kuvio. Pyysikö hän muuten alunperin sinua lähtemään yhdessä ulos? Sinuna ottaisin etäisyyttä häneen jatkossa. 

Vierailija
36/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kun käydään kavereiden kanssa baarissa, on ihan hyväksyttävää mennä myös omia menojaan. Varsinkin jos joku löytää seuralaisen. Pitää voida tanssia ym. ihan yksinkin eikä roikkua kaveissa kiinni. 

"Me" mennään vai sinä meet ja toiset venaa?

Vähän eri asia myös onko liikkeellä ryhmänä, jolloin tietysti onkin ok, vai kaksin. Tai onko pelin henki alkujaan selvä (itselle esim kaveri sanoi joskus erosurujeni jälkeen, että nyt mennään ulos ja etsitään sulle mies, oletan et oli ok kun näin kävi :D) vai odottaako toinen kahdenkeskistä keskustelua ja ystävien laatuaikaa (jolloin edellisen tyylinen tempaus ei olisi millään lailla tyylikästä). 

Vierailija
37/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset on kyllä ihan erilaisia tässäkin suhteessa. Jos sukupuolet olisi toisinpäin niin ap olisi vaan tyytyväinen kaverin puolesta eikä tulisi nettiin valittamaan. Yhyy oli yksinäinen olo 😂

Vierailija
38/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teitte baarissa monta tuntia ja molemmat varattuja?

Vierailija
39/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sössötystä. Live and let live!

Vierailija
40/91 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä teitte baarissa monta tuntia ja molemmat varattuja?

Vessassa kokkelia ja suikkaria 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi