Kaverin käytös baarissa ok?
Olin kahdestaan kaverini kanssa viettämässä iltaa, käytiin syömässä ja istuskeltiin iltaa terassilla. Ollaan kumpikin varattuja. Noh, kaveri näki erään vuosia sitten tapailemansa miehen siellä ja mentiin hänen juttusille. Tämä mies oli kuulemma aiemmin tässä kesällä lähetellyt kaverilleni treffikutsuja, ja teki kyllä kokoajan selväksi että on kiinnostunut kaveristani. Noh, eipä siinä, juteltiin kolmistaan ja oli ihan kivaa. Lopulta kaveri halusi mennä tanssibaariin kolmistaan.
Siitä alkoikin sitten oman iltani alamäki. Oltiin baarissa 3 tuntia liki pilkkuun asti ja mies piiritti tätä kaveria ja kaveri antoi piirittää, välillä minulle kehui että kuinka on niin fyysistä vetovoimaa mutta ei hän mitään aio tehdä koska on varattu, enkä saa miehelleen puhua koska hän ei tykkäisi. No he juttelivat kaksin paljon ja kun mentiin tanssimaan niin mies tanssitti kaveria käsikkäin että itse olin koko ajan ns. "yksin piirin ulkopuolella".
Yksin kun oli niin minua tuli ensin iskemään joku överikännissä oleva mies ja kaverini katsoi häntä etovasti (ei ollut varsinainen komistus). Onneksi tuo heppu siitä sitten jatkoi matkaansa. Mutta ei silti tuntunut kivalta että oon yksin syöttinä tällaisille kun kaveri miehen kanssa jättää minut ulkopuolelle.
Loppuillasta tanssin yksin, kun kaveri vieressä jutteli miehen kanssa lähekkäin. Minulta tuli joku toinen mies kysymään että olenko yksin? Vastasin että en, olen heidän kanssaan ja osoitin kaveria ja miestä. Tuo kyselijä vastasi minulle "niin, eli olet yksin".
"noh, niin kai vois sanoa"
Baarista kun lähdettiin kaveri hehkutti kivaa iltaa, mä vain vähän myötäilin. Kotiin kävellessä alkoi kyllä harmittamaan tämä käytös. Ei mulla ollut siellä baarissa yksin kyllä kovin kivaa ja oli kiusallista.
Oliko kaverin käytös ok? Mulle jäi vain jotenkin käytetty olo siitä, että kaveri sai jonkun henkisen tekosyyn itelleen että voi viettää vanhan treffimiehen kanssa iltaa kun olen kuitenkin mukana - ei olisi varmasti jäänyt hänen kanssaan sinne kaksin jos olisin lähtenyt aiemmin pois.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Kai kerroit kaverisi miehelle, että puolisonsa kiehnää vieraiden miesten kanssa?
Olisi kyllä entinen kaveri sellainen joka jostain tanssimisesta keksisi alkaa miehelleni juoruamaan. Tulisi oli, että ystävällä on jotain minua vastaan. Mieheni saa ihan vapaasti tanssia ja jutella kenen kanssa vaan viihteellä ollessaan, kunhan tulee yöksi kotiin.
Ymmärrän kyllä ettei ollut kiva katella koko iltaa kaverin nuohoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ok. Olet ihme nillittäjä etkä edes ymmärtänyt häipyä, vaikka toiset hienovaraisesti vihjasivat ettei seuraasi enää kaivata.
Nillittäjä olet itse. Jos seuraani ei enää kaivattu niin miksi edes pyysivät tuonne tanssibaariin sitten minut mukaan? Ap
Et taida olla kovin hyvä lukemaan sosiaalisia tilanteita? Tottakai on kohteliasta pyytää mukaan. Kaverisi ei ole vastuussa sinun viihtymisestäsi. Jos sinulla on tylsää, niin lähdet pois, etkä roiku kaverissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kerroit kaverisi miehelle, että puolisonsa kiehnää vieraiden miesten kanssa?
Olisi kyllä entinen kaveri sellainen joka jostain tanssimisesta keksisi alkaa miehelleni juoruamaan. Tulisi oli, että ystävällä on jotain minua vastaan. Mieheni saa ihan vapaasti tanssia ja jutella kenen kanssa vaan viihteellä ollessaan, kunhan tulee yöksi kotiin.
No se o just näi :-)
Jos et viihdy baarissa, lähde pois.
Kaverisi käytös moukkamaista, älä lähde enää toiste vastaavaan illanviettoon kanssaan, vaikka hän pyytäisikin. Kuulosti niin suunnitelmalliselta koko juttu. Kielsi vielä oikein miehelleen kertomasta käytöksestään... Voitte toki olla kavereita edelleen, tavata muissa merkeissä, päiväseltään.
Vierailija kirjoitti:
Sano kaverilles että jäi vähän ulkopuolinen fiilis illasta. Jos tulee uudestaan vastaava tilanne ja ulkopuolisuuden tunne, olet valmis lähtemään pois, senkin voit sanoa.
Ei kai tuossa nyt sen kummempaa.
Mä kerran sanoin noin, kun kaveri jäi juttelee muille kavereilleen. Niin hän totesi, että "kai mä saan mun kavereille jutella".
En käy baareissa, mutta en tykkäisi kaverisi käytöksestä. Olette molemmat varattuja, mutta kaverisi käytös on epäilyttävää ja kumppanina en hyväksyisi sellaista. Jos saisin tietää, niin pakkaisin naikkosen kimpsut ja kampsut ja ero olisi välitön. Miksi halajaa vierasta jos on varattu? En tajua.
Harmi, kun iltasi meni mönkään. Ottaisin etäisyyttä kaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ku kiva eli hyväksyt pettämisen? Miltä tuntuisi jos ukkosi kiehnäisi baarissa toisen naisen kanssa jonka kanssa on ennen teitä ollut jotain sutinaa?
Vierailija kirjoitti:
Me kun käydään kavereiden kanssa baarissa, on ihan hyväksyttävää mennä myös omia menojaan. Varsinkin jos joku löytää seuralaisen. Pitää voida tanssia ym. ihan yksinkin eikä roikkua kaveissa kiinni.
Tämä on ihan ymmärrettävää ja kivaa jos on isompi porukka liikkeellä, silloin varmasti on seuraa vaikka joku kävisikin jossain. Mutta onhan se nyt tosi ankeata jos kahdestaan ollaan liikkeellä niin jättää toinen vain kylmästi yksin? Eikö sinne ole menty nimenomaan siksi että ei tarvitsisi olla yksin. Enemmänkin niin, että pitää voida pitää silti kaverillekin seuraa, vaikka löytyisikin jutteluseuraa.
Naiset kasvavat narsisteiksi. Ehostavat ja meikkaavat pikkutytöstä lähtien istuvat peilin edessä viikko tolkulla ja puuteroivat naamaansa. Näin heistä kasvaa itseriittoisia narsisteja ja prinsessoja lopulta.