Kaverin käytös baarissa ok?
Olin kahdestaan kaverini kanssa viettämässä iltaa, käytiin syömässä ja istuskeltiin iltaa terassilla. Ollaan kumpikin varattuja. Noh, kaveri näki erään vuosia sitten tapailemansa miehen siellä ja mentiin hänen juttusille. Tämä mies oli kuulemma aiemmin tässä kesällä lähetellyt kaverilleni treffikutsuja, ja teki kyllä kokoajan selväksi että on kiinnostunut kaveristani. Noh, eipä siinä, juteltiin kolmistaan ja oli ihan kivaa. Lopulta kaveri halusi mennä tanssibaariin kolmistaan.
Siitä alkoikin sitten oman iltani alamäki. Oltiin baarissa 3 tuntia liki pilkkuun asti ja mies piiritti tätä kaveria ja kaveri antoi piirittää, välillä minulle kehui että kuinka on niin fyysistä vetovoimaa mutta ei hän mitään aio tehdä koska on varattu, enkä saa miehelleen puhua koska hän ei tykkäisi. No he juttelivat kaksin paljon ja kun mentiin tanssimaan niin mies tanssitti kaveria käsikkäin että itse olin koko ajan ns. "yksin piirin ulkopuolella".
Yksin kun oli niin minua tuli ensin iskemään joku överikännissä oleva mies ja kaverini katsoi häntä etovasti (ei ollut varsinainen komistus). Onneksi tuo heppu siitä sitten jatkoi matkaansa. Mutta ei silti tuntunut kivalta että oon yksin syöttinä tällaisille kun kaveri miehen kanssa jättää minut ulkopuolelle.
Loppuillasta tanssin yksin, kun kaveri vieressä jutteli miehen kanssa lähekkäin. Minulta tuli joku toinen mies kysymään että olenko yksin? Vastasin että en, olen heidän kanssaan ja osoitin kaveria ja miestä. Tuo kyselijä vastasi minulle "niin, eli olet yksin".
"noh, niin kai vois sanoa"
Baarista kun lähdettiin kaveri hehkutti kivaa iltaa, mä vain vähän myötäilin. Kotiin kävellessä alkoi kyllä harmittamaan tämä käytös. Ei mulla ollut siellä baarissa yksin kyllä kovin kivaa ja oli kiusallista.
Oliko kaverin käytös ok? Mulle jäi vain jotenkin käytetty olo siitä, että kaveri sai jonkun henkisen tekosyyn itelleen että voi viettää vanhan treffimiehen kanssa iltaa kun olen kuitenkin mukana - ei olisi varmasti jäänyt hänen kanssaan sinne kaksin jos olisin lähtenyt aiemmin pois.
Kommentit (91)
Kaverisi kuulostaa huomionhakuiselta.
En myöskään ymmärrä, että jos on ONNELLISESSA suhteessa, miten voi olla noin suuri halu flirttailla toisen kanssa. Mun mielestä kertoo aika paljon.
En kuitenkaan varsinaisesti lähtisi vetämään johtopäätöstä, että tapaaminen olisi suunniteltu etukäteen. Teki silti hölmösti sinua ja miestään kohtaan.
On ok. Olet ihme nillittäjä etkä edes ymmärtänyt häipyä, vaikka toiset hienovaraisesti vihjasivat ettei seuraasi enää kaivata.
Olisit lähteny vaan kotiin. Itse en olis jääny kattomaan tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen olet kaverillesi ap. Huikean kateellinen.
Ihan turhaa provomaista vouhkaamista on aloituksesi. Säälittää kaltaisesi ihmiset.
No mene sinä sitten ap:n kaverin kanssa baariin pettämiskeikalle.
Enkä mene vaan menen omien kavereideni kanssa ja jos joku löytää naisseuraa illan aikana niin sehän on vain hieno juttu. Olen silloin iloinen kaverin puolesta enkä loukkaantunut.
Minulle on täysin ok jos joku kaverini löytää miesseuraa baarista vaikka vain "viattomaan huvitteluun" oli sitten vapaa tai varattu, se on heidän asiansa. Tämä siis silloin että mukana on myös muita joiden kanssa voin viettää sitten muuten iltaa, mutta se että minut jätetään yksin vaikka baariin mennään yhdessä ei ollut kivaa. Jos mun s
Todennäköisesti siinä on vain käynyt noin, ystäväsi ei ehkä tehnyt missään vaiheessa iltaa päätöstä viettää niin paljon aikaa sen miehen kanssa, mutta kun oli varmaan humalassa ja kemiat kohtasivat, niin ei ehkä tiölut mieleen lopettaa kun oli hauskaa? Lähtivät kuitenkin kanssasi samaan aikaan, joten ystävälläsi ei ollut aikeita pettää kuitenkaan (itse en varattuna pidä toisen kanssa tanssimista pettämisenä).
Vierailija kirjoitti:
On ok. Olet ihme nillittäjä etkä edes ymmärtänyt häipyä, vaikka toiset hienovaraisesti vihjasivat ettei seuraasi enää kaivata.
Nillittäjä olet itse. Jos seuraani ei enää kaivattu niin miksi edes pyysivät tuonne tanssibaariin sitten minut mukaan? Ap
Miksi roikut kaverissasi ? Kai siellä baareissa on ihmisiä joiden kanssa jutella, muitakin kuin kaverisi ? En ymmärrä tuollaista käytöstä sinulta, että oikein piti kädestä kun tanssivat ja sinua ei. Ei hemmetti mikä roikkuja olet.
Kaveri otti sinut vain cock blockeriksi mukaan. Itse olisin lähtenyt kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi roikut kaverissasi ? Kai siellä baareissa on ihmisiä joiden kanssa jutella, muitakin kuin kaverisi ? En ymmärrä tuollaista käytöstä sinulta, että oikein piti kädestä kun tanssivat ja sinua ei. Ei hemmetti mikä roikkuja olet.
Sä taidat olla tämä roikkumisesta spämmääjä. Voi miten ikävästi tosiaan tein kun kuvittelin, että kahdenkeskeinen tyttöjenilta olisi ollut yhteistä hauskanpitoa - treffimies siinä ekstrana tai ilman. Miksi mun pitäisi yksin jäädä baariin tutustumaan yhtäkkiä joihinkin random ihmisiin kun oma seurue päättää jättää mut yksin? Jos mun seura ei jatkoilla enää kiinnosta niin sanokoot sen vain suoraan, se on ok enkä silloin jää roikkumaan. Ap
Tottakai lähtivät samaan aikaan, että alibi pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tykkää. Itse sanoisin että olen nyt kaverin kanssa viettämässä iltaa ja voidaan nähdä toisella kertaa kun sovitaan, jos joku ulkopuolinen tulisi.
Näinpä, mutta tässäkin kaverini oli se joka miehen kanssa halusi yhtäkkiä viettää iltaa ja oli se joka ensin meni hänen jutuilleen ja kutsui pöytään. Ap
Oliko kaverisi pyytänyt miehen sinne ja olit siellä esiliinana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tykkää. Itse sanoisin että olen nyt kaverin kanssa viettämässä iltaa ja voidaan nähdä toisella kertaa kun sovitaan, jos joku ulkopuolinen tulisi.
Näinpä, mutta tässäkin kaverini oli se joka miehen kanssa halusi yhtäkkiä viettää iltaa ja oli se joka ensin meni hänen jutuilleen ja kutsui pöytään. Ap
Oliko kaverisi pyytänyt miehen sinne ja olit siellä esiliinana.
Tai itse asiassa tekosyynä lähteä ulos miehen kanssa.
En mä ainakaan lähde baariin jos on ajatus seurustella vain kaverin kanssa. Iltaa voidaan istua kotonakin kaverin kanssa. Baarissa hengaillaan myös muiden ihmisten kanssa, jos kiinnostavia satttuu tulemaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat olla tämä roikkumisesta spämmääjä. Voi miten ikävästi tosiaan tein kun kuvittelin, että kahdenkeskeinen tyttöjenilta olisi ollut yhteistä hauskanpitoa - treffimies siinä ekstrana tai ilman. Miksi mun pitäisi yksin jäädä baariin tutustumaan yhtäkkiä joihinkin random ihmisiin kun oma seurue päättää jättää mut yksin? Jos mun seura ei jatkoilla enää kiinnosta niin sanokoot sen vain suoraan, se on ok enkä silloin jää roikkumaan. Ap
Osaan jutella muidenkin kanssa, en roiku vaan siinä seurueessa kenen kanssa sinne mentiin
Kai kerroit kaverisi miehelle, että puolisonsa kiehnää vieraiden miesten kanssa?
Sinkkuna oltiin erilaisella kokoonpanolla ulkona, usein laivoilla.
Eräs naimisissa oleva äiti aina toitotti nyt ollaan tyttöporukalla jne.
Minä sinkkuna, jos löysin kivaa miesseuraa, todellakin vaihdoin seuraa ja ystävät jäi. Näin kaikki muutkin toimi, paitsi tää naimisissa oleva
Vierailija kirjoitti:
Olin parikymppisenä valitettavasti vastaavanlainen. Miehet aina baarireissujen tärkein juttu ja kaverit tulivat aina kakkosena. Näin nelikymppisenä en voisi ikinä toimia niin. Itseluottamus ja itsetunto kehittyneet siinä määrin, etten janoa miehiltä hyväksyntää, kuten nuorempana.
Kyllä minä viisikymppisenä miehen laittaisin edelle, jos hakisin elämänkumppania. Naiset on omien perheidensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai kerroit kaverisi miehelle, että puolisonsa kiehnää vieraiden miesten kanssa?
Ei ole mun asia pettää kaveria. Hänen miestään olen livenä nähnyt ehkä 3 kertaa. Kaveri tekee itse omat suhderatkaisunsa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäydyit itse? Juttelitko treffimiehelle, vai käänsitkö selän? Sanoitko kaverillesi että on vähän yksinäinen olo?
Mulla on kahdentyyppisiä ystäviä, joiden kanssa on hyvin erilaista juhlia. Toiset ovat sosiaalisia ja ystävällisiä myös uusia tuttavuuksia kohtaan, eivätkä käyttäydy omistushaluisesti illan aikana, jolloin voin tanssia ja jutella jonkun muunkin kanssa luottaen että ystävä pärjää kyllä. Toiset ovat näitä joiden kanssa kaikki tehdään kahdestaan, ja jotka eivät puhu juuri mitään jos joku tuttuni tulee juttelemaan. Näiden kanssa on välillä hauskaa, mutta ei edes kannata mennä mihinkään missä saattaisi törmätä ihmisiin joita he eivät tunne, koska saattaisivat loukkaantua kun puhun jollekin muulle. Välillä hyvin raskasta. Paradoksaalisesti nämä kaverit kyllä voivat pyytää seuraan omia kavereitaan joita en itse tunne, mutta onneksi se ei minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäydyit itse? Juttelitko treffimiehelle, vai käänsitkö selän? Sanoitko kaverillesi että on vähän yksinäinen o
Hyvä kysymys. Kyllä mä siellä terassilla ollessa kaverin kanssa kyllä juttelin muillekin ihmisille siellä, kyselin vieressä olevilta ovatko paikkakuntalaisia, small talkkia kaveri huomioiden myös ja oli kivaa. Treffimiehelle terassilla juttelin myös niitä näitä, mutta hän oli niin selvästi vain kaverini perään että keskustelu treffimiehen kanssa oli hieman yksipuolista vaikka hän jostain yhteisistä tutuista minulta koitti kysellä. Eli terassilla ollessa meillä oli ihan mukavaa yhdessä kolmistaan. Baarissa mies laittoi kutosvaihteen päälle ja ehkä kaverini jäi siihen jumiin myös. Välillä kävin tupakalla ja siellä juttelin jollekin vanhemmalle ukkeli lle joka kertoili ukrainalaisesta kaveristaan pitkän tovin, ei ehkä kiinnostavin keskustelu, mutta koitin olla muita kohtaan kuitenkin kohtelias, myös sitä ensimmäistä päissään olevaa "oletko vapaa" tyyppiä. En tykkää olla tyly.
En maininnut kaverille tästä yksinäisestä olosta koska koin sen itse nolona enkä halunnut tuoda sitä siinä esiin. Ap
Näin 😆