Jos saisit vapaat kädet, mitä haluaisit tehdä minulle (mies naiselle)?
Jahka saan ripustettua pyykin kuivumaan, rupean hyväilemään itseäni. Kaipaan inspiraatiota miehiltä, mitä haluaisitte tapahtuvan jos kohtaisimme. Kuvailkaa mahdollisimman tarkasti.
Kommentit (19)
No kun olet saanut pyykin kuivumaan, niin voisit sen jälkeen leikata vaikka nurmikon. Ja sitten sen jälkeen käydä kaupassa
Siinä kun makaat sängyllä selällään jalat levällään silmät kiinni ja hyväilet pimperoa niin tulen kovan kaluni kanssa jalkojesi väliin ja alan liu'uttaa terskaa häpyhuulilla ylös ja alas..levitän sun kosteuden ulompiin huuliin asti että voin alkaa upottaa mun lemmensauvaa sun sisään..työnnän ensin vähän kärkeä sisään..tunnet pillussasi paineen kun ei meinaa mahtua..otan vähän ulos ja nyt työnnän syvemmälle..vielä kerran ulos ja sitten mennään pohjaan..tunnen kalussani että olen ihan pohjassa..kiristää..sitten alan työnnellä kiihtyvällä tahdilla..pillusi huulet venyvät paksun kullin vartta vasten..pyydän saada laukaista eka kerta samantien koska en kestä kauaa..tuntuu sun puristus niin hyvälle..
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun makaat sängyllä selällään jalat levällään silmät kiinni ja hyväilet pimperoa niin tulen kovan kaluni kanssa jalkojesi väliin ja alan liu'uttaa terskaa häpyhuulilla ylös ja alas..levitän sun kosteuden ulompiin huuliin asti että voin alkaa upottaa mun lemmensauvaa sun sisään..työnnän ensin vähän kärkeä sisään..tunnet pillussasi paineen kun ei meinaa mahtua..otan vähän ulos ja nyt työnnän syvemmälle..vielä kerran ulos ja sitten mennään pohjaan..tunnen kalussani että olen ihan pohjassa..kiristää..sitten alan työnnellä kiihtyvällä tahdilla..pillusi huulet venyvät paksun kullin vartta vasten..pyydän saada laukaista eka kerta samantien koska en kestä kauaa..tuntuu sun puristus niin hyvälle..
Ihana lupaus toka kierroksesta. Saisit tulla
Ei ap
Käskisin siistimään jalkojenvälisi.
Voisin tehdä sinulle raikkaan voileivän.
Ihme nainen, tähän aikaan takaisin sänkyyn.
Laitoitko päiväpeiton paikoilleen ennen kuin menit takaisin makaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihme nainen, tähän aikaan takaisin sänkyyn.
Laitoitko päiväpeiton paikoilleen ennen kuin menit takaisin makaamaan?
Sorry..mutta kannattaisko katsoa kellonaikaa millon hän on tämän laittanut
Tekisin sinusta tahdottoman palvelijan ja assistentin, joka hoitaa kaikki talouden juoksevat- ja ylläpitasiat.
Ekana saisit käyttää auton vuosihuollossa, sitten käyt hakemassa pari pakettiani postilta, illemmalla imuroit ja nihkeäpyyhit asunnon. Vaatekaappini pitäisi myös viikata ja järjestää paremmin ja silittämättömiä paitoja on paljon. Jos tuossa ei mene liian myöhään niin laitan sinut myös hakemaan rautakaupasta uuden terän ruohonleikkuriin ja sitten saat ajaa koko pihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Ruiskisin sun pillun täyteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap
Ruiskisin sun pillun täyteen..
Sun laukeaminen sais mut haluumaan vielä enemmän, valuisin omia mehuja ja spermaa, kiihottava ajatus. Oisin valmis kaikkeen
Sitosin tahdottomaksi seksiorjakseni.
Laittaisin sut kontillesi ja nuolisin anaalia ja pillua. Sitten selällään sama homma kunnes tulisit. Sen jälkeen kaksi sormea sisään ja pumppaisin kädellä niin, että sguirttaisit. Sen jälkeen nuolisit mun terskaa, kunnes tuntuisi että se räjähtää. Sitten laittaisin sut kontilleen ja naisin sua rajusti takaapäin ja läiskisin kädellä sun pakaroita, kunnes laukeaisin sun sisään.
Tulisin taaksesi pyykkitelineen luo ja suutelisin niskaasi ja korviasi. Samalla ujuttaisin pikkarisi hiukan alemmas. Sen jälkeen vaipuisin polvilleni nuolemaan sinua takaa. Antaisin kaikkeni, että saisin sinut tulemaan suuhuni.
Kun vihdoin selviäisit tärinäorkustasi, niin taivuttaisin sinut seisaillaan hiukan pyykkitelineen päälle. Siinä seisten työntyisin jo valmiiksi litimärkään unelmapilluusi hyväillen samalla rintojasi ja suudellen kaulaasi.
Työntelisin hitaasti, etten tulisi aivan välittömästi. Sitten kun alat tulla uudestaan lisään vauhtia. Kun tunnen alapääsi kouristelevan munani ympärillä lopetan pidättelyn ja annan joka spermatipan pumputa sisään kiitolliseen kiimakoloosi. Täydellinen lopetus. Suukottelen ja hyväilen sinua kaikkialta. Kiitospusu kauniille pimpillesi.
Ekaksi laittaisin sinut mahallesi polvieni päälle, nostaisin hameen ylös paljastaen paljaat pakarasi.
Sitten läimisin oikein kunnolla persposkiasi, kunnes lupaisit ettet enää ikinä kirjoittele vauva-palstalle mitään.
Lopuksi laittaisin nurkkaan häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
Viedä mustikkaan.
Entäs jos onkin puolukkapäivät?
Vierailija kirjoitti:
No kun olet saanut pyykin kuivumaan, niin voisit sen jälkeen leikata vaikka nurmikon. Ja sitten sen jälkeen käydä kaupassa
Ja jos olet oikein ahkera niin saat illalla ottaa suihin
Vierailija kirjoitti:
Tekisin sinusta tahdottoman palvelijan ja assistentin, joka hoitaa kaikki talouden juoksevat- ja ylläpitasiat.
Ekana saisit käyttää auton vuosihuollossa, sitten käyt hakemassa pari pakettiani postilta, illemmalla imuroit ja nihkeäpyyhit asunnon. Vaatekaappini pitäisi myös viikata ja järjestää paremmin ja silittämättömiä paitoja on paljon. Jos tuossa ei mene liian myöhään niin laitan sinut myös hakemaan rautakaupasta uuden terän ruohonleikkuriin ja sitten saat ajaa koko pihan.
TÄMÄ SOPII OIKEIN HYVIN... olen tottunut juoksemaan aSianajajan asioissa erinäisissä virastoissa, tekemään käännöksiä, vastaamaan puhelimeen, vaihtamaan oman Fiat500 renkaan kun se irtosi muinoisella Jorvaksentiellä (nyt Länsiväylä), olen tottunut laittamaan ruokaa ja pesemään valkoisia paitoja, pumppaan vedet saunaan, poimimaan mustikoita ja tekemään mustikkapiirakkaa murotaikinasta, En ole juuri siivonnut muuta kuin oman huoneeni ja oman aikuiskotini, mutta osaan kirjoittaa 10-sormijärjestelmälle kuin mikäkin sihteeri... en jaksa kirjoittaa enempää tähän CV-hen. Kelpaako? Olen ekonomi eli talousihminen ja seuraan isoäitini jalanjälkiä ja olen kuullut että kun olin 3v ja postiljooni tuli niin sanoin tälle jossakin yhteydessä että isoäitini on talousihminen... siis me olemme talousihmisiä... minä voin tehdä sinulle kirjanpidon, mutta isoäiti tiesi miten suurtaloutta hoidettiin kun ei ollut nykyaikaisia välineitä ja se mielestäni ollut paljon arvokkaampaa kuin se että osaa tehdä jotain kirjanpitoa niin kuin kauppaopiston tytöt... Juu... autot sopii... juoksin enoni asioita autoliitossakin muinoin... Haluaisin 'rakentaa' itselleni museoauton jostain vanhasta autosta - siis ihan oikeesti... Ford se olla pitää, sanoi vaarini... vaikka ajeli keltaisella Austinilla vanhoilla päivillään... Huomaa nyt sitten tämä CV:n lisäosa kun harkitset voitko palkata minut. Meillä ovat naiset aina olleet 'itsellä' töissä eikä missään vieraiden firmoissa tai sitten koulutetut naiset ovat olleet pelkkiä nk kotirouvia (vanhanajan malliin eli ei mitään jatkuvaa shoppailua, kuntosalia - te tiedätte mitä tarkoitan)... HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA!
HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA! P.S. Unohdin mainita palkasta! Omissa firmoissa naisille ei ennen voitu oikein maksaa palkkaa joten tarttis saada täys ylläpito kaikkineen.
Viedä mustikkaan.