Paras sähkökitarabiisi minkä olet koskaan kuullut?
Saa olla joko instrumentaali tai vokaalien kera. Aloitetaan!
Kommentit (144)
Tony Iommi on riffien kuningas (ilman sormenpäitäkin voi soittaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on ihan paska maku? Miksi me muut tapellaan asioista jotka tiedämme. Keskustelun aloittaja on idiootti joka ei tiedä musiikista mitään.
Ei kun minulla on hyvä maku. Sinä et tiedä mistään mitään kun sinulla ei edes riitä aivotoiminta siihen että linkittäisit tänne mielestäsi parhaan kitarabiisin. Joka on oikeasti helvetin hyvä. Voi tietysti olla parempi että menet röhkimään sen emakkosi päälle ja pieraiset samalal kun kuset pilluun.
Tämä mies selvästikin on asiantuntija joka asian suhteen 😄
Kuunnelkaamme profeettaa 🤡
Vierailija kirjoitti:
Pojat pojat. Tää menee vakavaksi.
Senhän on tarkoituskin olla vakavaa ja musikaallista. Älkää nyt oikeesti mitään saatanan Peer Gynttejä tai muuta paskaa tänne linkittäkö? Oletteko te kyllästyneet elämäänne?!
"Henkilökohtaisesti en pidä Van Halenin tuotannon merkkipaaluteosten tuotannollisesta laadusta kovinkaan paljon. Saundit ovat kapeita ja basso hukassa" Millähän kideradioilla olet oikein kuunneelut noita? Eihän mm. Eddien kitarasaundille löydy maailmasta edes vertailukohtaa.
Onko Gary Mooren Still got the blues tämmöinen kappale? T. täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on ihan paska maku? Miksi me muut tapellaan asioista jotka tiedämme. Keskustelun aloittaja on idiootti joka ei tiedä musiikista mitään.
Ei kun minulla on hyvä maku. Sinä et tiedä mistään mitään kun sinulla ei edes riitä aivotoiminta siihen että linkittäisit tänne mielestäsi parhaan kitarabiisin. Joka on oikeasti helvetin hyvä. Voi tietysti olla parempi että menet röhkimään sen emakkosi päälle ja pieraiset samalal kun kuset pilluun.
Tämä mies selvästikin on asiantuntija joka asian suhteen 😄
Kuunnelkaamme profeettaa 🤡
Kyllä minä olen Saatanan Isoisä.
Vierailija kirjoitti:
"Henkilökohtaisesti en pidä Van Halenin tuotannon merkkipaaluteosten tuotannollisesta laadusta kovinkaan paljon. Saundit ovat kapeita ja basso hukassa" Millähän kideradioilla olet oikein kuunneelut noita? Eihän mm. Eddien kitarasaundille löydy maailmasta edes vertailukohtaa.
Ei suurin osa enää edes muista Van Halenia ja jos ei ite skebaa soita, niin ei riitä ymmärrys siihen mitä kaikkea Eddie soittaessaan tekee. Eikä tarvitsekaan. Joku tykkää. Joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Tony Iommi on riffien kuningas (ilman sormenpäitäkin voi soittaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kakara et puhu asiasta josta et tiedä mitään? Eihän aloituksen kapaleessa ollut edes kitaraa?
Sähkökitaran taajuusalue on olematon. Puhelinlinjan luokkaa. Akustisen kitaran ääni on rikas kun taajuuksia ei ole hävitetty.
Aloittajan kappale on jotain kasari jatzzia, yrjötys maxsimus.
Maailman paras lounastauolla tehty biisi tietenkin. Siis Black Sabbathin Paranoid.
Lakatkaa linkkaamasta niitä hevibiisejä. Oikeasti taitavat kitaristit ei säröä tarvitse, se on toistaitoisille virheiden peittämiseen.
Sen lisäksi, että on paras sähköskitta-kappale on se muutenkin maailman paras biisi yhdeltä maailman parhaalta albumilta mielestäni.
Itsekkin sitä tulee soitettua kitaralla.
Dire Straits - Money For Nothing