Paras sähkökitarabiisi minkä olet koskaan kuullut?
Saa olla joko instrumentaali tai vokaalien kera. Aloitetaan!
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on ihan paska maku? Miksi me muut tapellaan asioista jotka tiedämme. Keskustelun aloittaja on idiootti joka ei tiedä musiikista mitään.
Ei kun minulla on hyvä maku. Sinä et tiedä mistään mitään kun sinulla ei edes riitä aivotoiminta siihen että linkittäisit tänne mielestäsi parhaan kitarabiisin. Joka on oikeasti helvetin hyvä. Voi tietysti olla parempi että menet röhkimään sen emakkosi päälle ja pieraiset samalal kun kuset pilluun.
Tämä mies selvästikin on asiantuntija joka asian suhteen 😄
Kuunnelkaamme profeettaa 🤡
Kyllä minä olen Saatanan Isoisä.
Jos olet ap, olet lähinnä kissanpentu.
King gizzard and the wizard lizard - rattlesnake
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sähkökitarabiisi?
Eppujen Kitara Taivas Ja Tähdet (Sähköt sain sähkökitaraan)
Hendrixin "All along the watchtower".
Vierailija kirjoitti:
Hendrixin "All along the watchtower".
Jimin tuotannosta itse nostaisin Voodoo Childin keulille, vaikka ei tuokaan hassumpi ralli ole ja siinä on varmasti yksi kaikkien aikojen parhaita kitarasooloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on ihan paska maku? Miksi me muut tapellaan asioista jotka tiedämme. Keskustelun aloittaja on idiootti joka ei tiedä musiikista mitään.
Ei kun minulla on hyvä maku. Sinä et tiedä mistään mitään kun sinulla ei edes riitä aivotoiminta siihen että linkittäisit tänne mielestäsi parhaan kitarabiisin. Joka on oikeasti helvetin hyvä. Voi tietysti olla parempi että menet röhkimään sen emakkosi päälle ja pieraiset samalal kun kuset pilluun.
Mitä jos kakara et puhu asiasta josta et tiedä mitään? Eihän aloituksen kapaleessa ollut edes kitaraa?
Aloituskappaleessa ei ollut kitaraa? Oletko nyt aivan varma?
Mitä tahansa mitä stevie ray vaughanin kitarasta tulee ulos.
Albert Järvisen kitarasoolot.
- n68v -
Dave Edmundsin Sabre dance. Kannattaa kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Pink Floyd - Sheep
Jaksatko kuunnella Pink Floydin Echoes-biisin kokonaan?
- n68v -
Eric Clapton on myös hyvä. Erityisesti Creamissa.
- n68v -
The Shadows:🎸Apache