Miksi kaikilla sinkkunaisilla on aina parisänky?
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa nukkuessa sitä enemmän tilaa tarvitsee mitä pannessa. Siinä kun ollaan kompaktisti sisäkkäin.
Ja eihän siihen panemiseen edes sänkyä tarvitse.
Just näin. Panna voi kyllä vaikka missä lastensängyssä, mutta jos haluaa nukkuakkin niin kiva olla vähän tilaa. Aivan iholla nukkuminen on pitemmän päälle ahdistavaa.
Yksi miekkonen satuilee joka kommentissa. Ei sitä parisänyä niin vaan ahdeta pieneen yksiöön tai kaksioonkaan. Muutenkin ruma huonekalu. Itse nukun sohvalla. Sänky on juntteja varten!
Ei helvata parisänky yhdelle hengelle 😂😂😂
Älä yleistä, olen sinkkunainen ja minulla on 90cm leveä sänky
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä, olen sinkkunainen ja minulla on 90cm leveä sänky
Olet poikkeus.
Mahtuvat pienimmät lapsenlapsetkin nukkumaan mummon vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aikuisilla ihmisillä yleensäkin ole. Mutta kiva naisviha-aloitus teiltä peräkammarinpojilta taas. Yrittäkää vähän kovemmin.
Olen aikuinen (mies) ja ei minulla ole.
Asut varmaan äiteen nurkissa? Onko käytössä sama pinnasänky tai kerrossänky kuin nuoruudessasi?
Nukkuvat levottomasti ja pyöriskelevät yksinään sängyssä.
Tulisin joku panemaan... Yksin minun on nukuttava.
Parisänky. Että mitähän hittoa taas 🤣🤣🤣🤣
Olen naimisissa ja meillä on mieheni kanssa omat sängyt. Aina ollut. Oma rauha ja oma tila.
Sinkut sitten varmaan tarvii enemmän.
N50
Eivät ole sinkkuja vaan joku siellä käy nukkumassa viikonloppuisin.
Mä jäin eron jälkeen asumaan omakotitaloon ja 160cm leveä sänky jäi mulle. Nukun edelleen sillä puolella sänkyä missä nukuin exän aikana. Yksin olen nukkunut yöt yli vuoden. Vakkaripano on käynyt muutaman kerran täällä, mutta ei ole yöksi jäänyt.
nykyisissä yhden ihmisen 80-90 senttisissä sängyissä ei voi panna. Niissä on painoraja, joka on usein 80-100 kiloa. Kaksi ihmistä ylittää tuon rajan helposti ja pannessa vielä tulee vähän liikaa rasitusta muutenkin sängylle, kun aika usein se paneminen on aika aktiivista touhua pelkän kyljen kääntämisen sijaan.
Miksi ei olisi? Miksi yksin asuvilla on sohva?
Enemmän ihmettelen aikuisia ihmisiä joilla on alle 100cm leveä sänky, sukupuolesta riippumatta. Eihän siinä mahdu kääntymään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata parisänky yhdelle hengelle 😂😂😂
Elät kulpassa, jos suurentelet mielikuvissasi parisänkyjen kokoa. Ei ne kovin isoja ole. Yhden hengen sängystä tippuu lattialle eikä mikään pysy sängyn päällä, ei pysy parisängylläkään hyvin varatyynyt, sun muut.
Sellainen fantasia. Ihan kuin se miehen pieni lörppömuna muka nukkuessa sisällä pysyisi 🙄