Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla sinkkunaisilla on aina parisänky?

Vierailija
19.07.2024 |

Varmaan panemisen takia.

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHTUU KOIRAT JA KISSAT VIEREEN NUKKUMAAN.

Vierailija
142/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla sinkkuja on jonkinlainen seksielämä. Sukupuolesta riippumatta. Tuleeko se ap:lle jotenkin yllätyksenä? Kaikilla miehillä joiden kanssa olen aikuisena seurustellut on myös ollut seksiin sopiva sänky valmiina, eikä sitä ole parien treffien jälkeen lähdetty ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 120cm sängyn, kun olin selvinnyt pahimmasta erokriisistä. Päätin lopettaa kuivan kauden myös symbolisesti. 

Vierailija
144/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen aikuisia ihmisiä joilla on alle 100cm leveä sänky, sukupuolesta riippumatta. Eihän siinä mahdu kääntymään kunnolla.

Ihmiset ovat menettäneet näemmä peruseläimisentaidotkin. Jos mahdut makaamaan selälläsi jollain tasolla, niin tottaki mahdut sitten kääntymäänkin ihan kunnolla.  Tämä ihan ot. Leveä sänky kyllä on muuten sitten ihan paras sinkulleki.

Vierailija
145/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inisevät incelit ei tarvitse kuin hetekan puolikkaan.  Enemmälle ei ole käyttöä kuitenkaan :(  Ressut.

Vierailija
146/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 90cm leveä sänky, riittää hoikalle mainiosti.

Mä olen reilusti ylipainoinen ja ihan normaalisti pystyisin nukkumaan 80cm leveässä sängyssä. Jotenkin hölmöä sun korostaa omaa hoikkuutta ja kuvitella, että ylipainoiset kaikki tarvitsee leveän sängyn. Kyllä pitää olla todella iso ihminen jos ei mahdu nukkumaan yhden hengen sängyssä. 

Mulle jäi eron myötä 160cm leveä sänky enkä mä todellakaan alkanut ostamaan kapeaa sänkyä. Kerroin jo tuossa aiemmin, että nukun edelleen samalla puolella sänkyä kuin exän aikana. Toinen puoli sängystä siis tyhjänä. Ajatella.

Vierailija
147/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät, että kaikilla sinkkunaisilla on parisänky, niin kyllä sinunkin pitäisi älytä, että se on tilapäisiä yövieraita, siis sinun kaltaisiasi varten!

Vierailija
148/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tiedät, että kaikilla sinkkunaisilla on parisänky, niin kyllä sinunkin pitäisi älytä, että se on tilapäisiä yövieraita, siis sinun kaltaisiasi varten!

Ei ap pääse yhdekään naisen luokse kylään.

Vierailija
149/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yövieraiden ja mukavuuden takia. Luonnollisesti halusin ja sain vireän seksielämän sinkkunakin. Isossa sängyssä on kiva panna ja nukkua.

N45

Vierailija
150/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hengen sänky miehellä:

- Ei usko mahdollisuuksiinsa saada seksiä.

- On liian köyhä ostamaan parisängyn tai edes 120 cm.

Naiset haluavat viestiä päinvastaista.

Parisänky naisella:

-jakaa vakoaan aktiivisesti, joten olosuhteet pitää olla kunnossa

-ostettu osamaksulla, koska ei ole varaa maksaa sänkyä kerralla

Vierailija
151/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisen, ja kissat nukkuu toisella puolella.

Vierailija
152/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan täysin sekopää incel voi yhdistää naisen sängyn koon ja miesvirran panemisen. Nyt vihaa herättää leveä parisänky, joka on aivan normaali huonekalu täysijärkisellä aikuisella ihmisellä, sekä naisilla että miehillä. Toki incelin pikkuriikkiseen peräkamariin äidin helmoissa ei mahdu kuin kapea lasten sänky. Incelin säälittävä maailmankuva "normaalista" elämästä - en tiedä, itkeäkö vai nauraa. 

Vierailija
153/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo ajatus, että sänkyä vaihdettaisiin parisuhdestatuksen mukaan. Hyvä sänky kestää kymmeniä vuosia patjoja välillä vaihtaen.

Vierailija
154/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisänky naisella:

-jakaa vakoaan aktiivisesti, joten olosuhteet pitää olla kunnossa

-ostettu osamaksulla, koska ei ole varaa maksaa sänkyä kerralla

Sänky ostettu yhdessä exän kanssa ja maksettu kerralla. Eron jälkeen olen viettänyt siinä jokaisen yön yksin mitä kotona olen ollut. Vakkaripanon kanssa ollaan siinä muutaman kerran pantu. Muita miehiä ei ole eron jälkeen ollut.

Vierailija
155/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisilla nyt on sentään jotain käyttöäkin sille parisängylle!

Incellin natisuttaa yksinäisinä hetekaansa. Nirsk nirsk  nirsk.  Onhan vessapaperirulla lähettyvillä?

Vierailija
156/156 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena yhden hengen sänky. Olisi ollut varaa isompaan, mutta en halua, että sänky vie enempää tilaa makuuhuoneesta. Ei mua kukaan huoli enkä minäkään kaikkia huolisi. Pärjään hyvin näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi