Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla sinkkunaisilla on aina parisänky?

Vierailija
19.07.2024 |

Varmaan panemisen takia.

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta siellä voi tarvittaessa panna, tai jotta siellä voi nukkua koirankin kanssa ilman, että herää koiran perse tai tassu tai häntä suussa (tai kissan... kissast vielä hirveämpiä, kun kissan pierua kauheampaa hajua ei maailmassa ole. ja leveä sänky on ehdottomasti ylellisin asia vaikkapa sairastaa flunssaa: saat siihen toiselle puolelle laitettua kannettavan tietokoneen, tai kasan kirjoja, tai vaikka tarjottimen välipaloineen. Sitä voi käyttää välikaisena divaaninakin.

Itse asiassa kissan pieruakin pahempi haju on. Se on tupakoitsijasta säteilevä   tupakoiden haju. muistuttaa krematoriota tai ruumishuonetta. tämä toki imo:ni.

Vierailija
82/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 90 cm levee sänky, oon kolmekymppinen sinkkunainen. Kun olin vielä parisuhteessa, nukuttiin eksän kanssa koko 8v 120cm leveessä sängyssä. Ehkä 6v kohdalla tajusin laittaa molemmille omat peitot, siihen asti nukuttiin yhdellä normipeitolla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on montako cm sänky on leveä.

Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi avioparien pitää nukkua samassa sängyssä.

Vierailija
84/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin sisustaa makuuhuoneeni kauniiksi ja 160 cm sänky asettuu sinne oikein hyvin. Siis ihan esteettisistä syistä.

Vierailija
85/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mitä hlvettiä?? Sinnkunaisilla on siis sen prkleen KOIRAN takia leveät sängyt??? Nuoleeko se hyvin teidät uneen?

Vierailija
86/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ne miehenkorvikkeet mahtuu mukaan sänkyyn nukkumaan.

Ja mahtuu enemmän koristetyynyjä yläpäähän on kun on leveämpi sänky.

Vierailija
87/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä?  Mites jos haluaa joskus parisuhteen, aika noloa kun seurustelukumppani tulee yöksi, ja sulla on 80cm leveä sänky.

Sitten nukutaan päällekkäin 😊

Tai sisäkkäin 😍

Vierailija
88/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta kaikki koristetyynyt mahtuu sängylle. Parisänky myös yksinkertaisesti näyttää paremmalta ja sopii paremmin sisustukseen. 80cm leveä sänky näyttää hoopolta sijoitettuna keskelle huonetta ja seinää vasten työnnetty sänky taas tuo mieleen lastenhuoneen, jossa tarvitaan lattialle tilaa leikkejä varten. 

Vierailija
89/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta jestas, että on ihanaa käydä X-asentoon 180-senttisessä sängyssä, kun mies nousee aamulla. Harmi, ettei Suomessa myydä isompia sänkyjä. 

Vierailija
90/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se meneekin loppuelämä?

Vierailija
91/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ainakin toivoa saada joku viereen.

naisille se on helppoa. joka viikko joku uusi äijä sängyssä

Miehet ne helppoja on. 

pitäisikö olla vaikeita, niin kuin naiset?

Vastahan tässä ketjussa haukuttiin naisia liian kevytkenkäisiksi. Nytkö siis ollaankin vaikeita? Päättäkää jo, uskottavuus on mennyt miehistä kun mikään ei kelpaa.

Vierailija
92/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun yksiööni mahtuisi mikään parisänky. Minä nukun sohvalla. Haluan asuntoni näyttävän kauniilta, enkä toisi jotain random ukkoa asuntooni. Kuka uskaltaa jonkun vieraan tuoda asuntoonsa? Hyi, voisi olla murhaaja yms.

Vierailija
93/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 120 cm sänky ja pienempää ei tule. Isomman voisin hankkia joskus tulevaisuudessa, nykyinen makkari pieni, joten 120 cm on sopiva sinne. Vieressä nukkuu 10 kiloinen koiruus, miehiä en ole ajatellut viereeni pyytää. Ajatus 80 tai 90 cm kapeassa sängyssä nukkumisesta ahdistaa ja yllätin itseni pohtimasta yksi päivä, että miten vanhana sopeudun yhden hengen sänkyyn jos joudun vanhainkotiin. Sitten muistin, että tässä on parhaillaan Suomen ryöstö käynnissä monikansallisten pörssiyhtiöiden kitaan ja enhän mä minnekään vanhainkotiin mene. Kun aika koittaa, hyppään Imatrankoskeen. Mutta siihen asti nukun vähintään 120 cm sängyssä. Ilman miehiä.

N46

Vähän herkkua klittaan ja koira nuolee siinä missä mieskin.. voi teitä pervoja akkoja

Mikä teitä pervoja eläinfantasioista haaveilevia vaivaa? Olette oikeasti sairaita. 

Vierailija
94/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että voi nukkua juuri niin leveästi kuin haluaa . Ja että Sitä seksiä ei tarvitse mennä harrastamaan sen  sinkkumiehen Äidin ostamalle 70- senttiselle laverille.

Vierailija
95/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no koiraa varten tietysti. 

Vierailija
96/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 120 cm sänky ja pienempää ei tule. Isomman voisin hankkia joskus tulevaisuudessa, nykyinen makkari pieni, joten 120 cm on sopiva sinne. Vieressä nukkuu 10 kiloinen koiruus, miehiä en ole ajatellut viereeni pyytää. Ajatus 80 tai 90 cm kapeassa sängyssä nukkumisesta ahdistaa ja yllätin itseni pohtimasta yksi päivä, että miten vanhana sopeudun yhden hengen sänkyyn jos joudun vanhainkotiin. Sitten muistin, että tässä on parhaillaan Suomen ryöstö käynnissä monikansallisten pörssiyhtiöiden kitaan ja enhän mä minnekään vanhainkotiin mene. Kun aika koittaa, hyppään Imatrankoskeen. Mutta siihen asti nukun vähintään 120 cm sängyssä. Ilman miehiä.

N46

Vähän herkkua klittaan ja koira nuolee siinä missä mieskin.. voi teitä pervoja akkoja

Mikä teitä pervoja eläinfantasio

Kyllä on melko pervoa nukkua jonkun koiran kanssa samassa sängyssä!

Vierailija
97/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ralliautosänky ja Pokémoneja.

Ap

Vierailija
98/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aikuisilla ihmisillä yleensäkin ole. Mutta kiva naisviha-aloitus teiltä peräkammarinpojilta taas. Yrittäkää vähän kovemmin.

Olen aikuinen (mies) ja ei minulla ole.

Sull on siis semmonen inkkelisänky siellä...

Vierailija
99/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on nykyään niin paljon näitä keskenkasvuisia inkkeleitä? -ihmettelevä chad

Vierailija
100/156 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, mitä hlvettiä?? Sinnkunaisilla on siis sen prkleen KOIRAN takia leveät sängyt??? Nuoleeko se hyvin teidät uneen?

Sut kuuluostaa nuolevan vai olenko väärässä?