Oletko samalla tavalla huippukaunis kuin HS toimittaja jota kouritaan lähes tauotta kun on viihtellä Stadin keskustassa?
Kiinnostaa kuinka paljon täällä on huippukauniita
Kommentit (127)
Olin ihan tavallinen nätti tyttö (vaikka en silloin itseäni edes nättinä pitänyt) mutta kourittiin ja ahdisteltiin runsaasti. Valitettavasti kukaan ei ole turvassa, ennen kuin kulttuuri meillä muuttuu.
Huippukauniita ei kyllä puristele kukaan.
Toimittaja on hyvä, ja ottaa saman testin 50-vuotispäivänään. Mitä tapahtui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kourittu useasti ja olen mies, en jaksa uskoa että ketään kiinnostaa tuon taivaallista. Joskus kun olen asiasta kertonut minulle on naurettu. Ymmärrän toki, nuori kaunis nainen hän on ikäänkuin uhristatukseltaan siellä aivan huipulla ja se kiinnostaa.
Siis känniset miehet kourivat jo sinuakin? Jo on aikoihin eletty! Ihmekö täällä on syntyvyys laskussa.
Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä on kouriminen jota harjoittaa känniset naiset. Se on vain asia joka ei oikeasti kiinnosta yhtään ketään, niinkuin sanoin kun kerrot siitä sinulle nauretaan jos olet mies. Ja en ole missään kuvitelmissa että ketään kiinnostaa tulevaisuudessakaan, nämä on niitä sukupuolten välisiä eroja, joten niiden kanssa pitää vain oppia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta huurattelua kourintaa sekä häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.
Aamubussissako sitä kourintaa tapahtuu?
Toimittaja, miten on, jos suoraan herättyäsi puunaamatta laitat verkkarit , rillit ja trenssin ja menet kadulle? Tuleeko vihellyksiä? Olet nyt nuori.
tee sitten sama 47-vuotiaana ja taas luomuna, suoraan sängystä. Ja vedä vaikka tukka siiliksi.
No, tuleeko vihellystä? Mites näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kourittu useasti ja olen mies, en jaksa uskoa että ketään kiinnostaa tuon taivaallista. Joskus kun olen asiasta kertonut minulle on naurettu. Ymmärrän toki, nuori kaunis nainen hän on ikäänkuin uhristatukseltaan siellä aivan huipulla ja se kiinnostaa.
Siis känniset miehet kourivat jo sinuakin? Jo on aikoihin eletty! Ihmekö täällä on syntyvyys laskussa.
Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä on kouriminen jota harjoittaa känniset naiset. Se on vain asia joka ei oikeasti kiinnosta yhtään ketään, niinkuin sanoin kun kerrot siitä sinulle nauretaan jos olet mies. Ja en ole missään kuvitelmissa että ketään kiinnostaa tulevaisuudessakaan, nämä on niitä sukupuolten välisiä eroja, joten niiden kanssa pitää vain oppia elämään.
No hyi olkoon. Mikä oikeus naisilla on kouria miehiä. Haloo naiset! Niin kauan kun ette halua teitä kourittavan, niin lopettakaa se miesten kouriminen!
Olen todella rauhallinen ja enemmän tarkkailija. Baarissa kaverit ovat olleet niitä, joita tullaan enemmän iskemään. Lopulta minusta kiinnostutaan.
Luulen, että rauhallisuus on pelastanut minut monelta. Tarkkaan tilannetta.
Olen myös empaattinen, osaan samaistua. Minusta tulee yksi heistä. Olen hyvä eläytymään.
Vaikea löytää minusta toiseutta.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan tavallinen nätti tyttö (vaikka en silloin itseäni edes nättinä pitänyt) mutta kourittiin ja ahdisteltiin runsaasti. Valitettavasti kukaan ei ole turvassa, ennen kuin kulttuuri meillä muuttuu.
Ei noita kulttuurin rikastuttajia enää takaisin kotimaihinsa saada, eikä feministit sitä haluakaan. Ahdisteleehan suomalaisetkin, joten mikä ettei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta huurattelua kourintaa sekä häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.
Olen eri, ja kyllä. Bussissa on kourittu. Jouduin kerran opiskelijana jäämään bussista pois kesken matkan, kun äijä vieressä tunki käden takapuoleni alle ja kouri sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja, miten on, jos suoraan herättyäsi puunaamatta laitat verkkarit , rillit ja trenssin ja menet kadulle? Tuleeko vihellyksiä? Olet nyt nuori.
tee sitten sama 47-vuotiaana ja taas luomuna, suoraan sängystä. Ja vedä vaikka tukka siiliksi.
No, tuleeko vihellystä? Mites näin?
No kännimeiningit jossain yökerhossa on vähän eri juttu kuin aamut. Varmasti känniläisten seassa kourittaisiin luomuverkkarinaistakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ollut ruma, eikä ole ikinä kourittu missään. Olen aina ollut hoikka, mutta kun naama on kuin suohirviöllä, niin ei ole ihan hirveästi tarvinnut miehiä ympäriltä hätyytellä. Ja kyllä on tullut käytyä baareissa, risteilyllä ym ja aina sama juttu.
Oon edelleen sitä mieltä, että vain nätit/kauniit herättää miesten mielenkiinnon. Me rumat ei kiinnosteta ketään ja saadaan olla täysin rauhassa.
Tavikset, koska niitä on helppo lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missä päin Suomea näin tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minua ole känniset naiset koskaan kourineet, vaikka nuorempana tuli usein käytyä yökerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noita kulttuurin rikastuttajia enää takaisin kotimaihinsa saada, eikä feministit sitä haluakaan. Ahdisteleehan suomalaisetkin, joten mikä ettei!
Nämä suomalaiset ahdistelijanaiset juuri ottavatkin näitä rikastuttajia. On jotain kourintavastusta sitten siellä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kirjoitin tuon, ja nuo minun ahdistelijani olivat kyllä ihan kotimaisia. Älä viitsi yrittää nyt taas tätä.
En ole, mutta silti riateilyllä työporukalla ollessa vastaantuleva tarrasi plluun, on kourittu baarissa ja olen joutunut hätistämään miehiä pois myös ollessani mieheni seurassa. Tiedän kuitenkin, että kourijat/ahdistelijat eivät ole kiinnostuneet minusta/halua mitään suhdetta he haluavat vain alistaa ja loukata. Pienenä naisena en pärjää fyysisesti, joten pitänevät helppona kohteena ahdistelulle.
Näin Suomessa 👍