Oletko samalla tavalla huippukaunis kuin HS toimittaja jota kouritaan lähes tauotta kun on viihtellä Stadin keskustassa?
Kiinnostaa kuinka paljon täällä on huippukauniita
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hs juttu on pelkkää potaskaa ja mielikuvituksen tuotetta
Keksimällä keksivät. Varmaankin oikeasti tehneet jutun jossakin karmeassa junttien juottolassa jonne harvemmin naisia eksyy.
Pierukin haisi tanssilattialla. Jossain sikalassa käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin r*skaajat ovat tutkimuksissa kertoneet valinneensa uhrinsa sen mukaan kuka vaikuttaa hiljaiselta ja aralta, eli ei taistele vastaan eikä huuda. Jonkin verran pätee varmaan kourimiseenkin. Minulla on kaveri, joka on pitkä ja ylväs. Hyvä ryhti ja selkeästi sporttinen. Ei häntä kourita. Mä olen lyhyt, löysä ja pullea ja kokenut tuntemattomilta tosi karmeaa ahdistelua busseissa, baareissa ja ihan kadulla.
Miksi asut monikulttuurisella alueella?
ÖÖh, millä perusteella siis asun? Asun Helsingin kantakaupungissa, joka ei ole mitenkään erityisen monikulttuurista. Lisäksi olen asunut neljässä muussakin kaupungissa, joissa on ollut ihan sama meininki. Yksi bussikourija on tosiaan ollut ulkomaalainen, jos sillä on sinulle merkitystä ja haluat nostaa sen erityiseksi kokemukseksi muiden joukosta. Mulle nuo kaikki ov
Eli tarkoituksella välttelet Hesan monikulttuurisia alueita. Taidatkin olla rasisti.
En ole niin kaunis, mutta valehtelen jopa paremmin kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kourittu useasti ja olen mies, en jaksa uskoa että ketään kiinnostaa tuon taivaallista. Joskus kun olen asiasta kertonut minulle on naurettu. Ymmärrän toki, nuori kaunis nainen hän on ikäänkuin uhristatukseltaan siellä aivan huipulla ja se kiinnostaa.
Siis känniset miehet kourivat jo sinuakin? Jo on aikoihin eletty! Ihmekö täällä on syntyvyys laskussa.
Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä on kouriminen jota harjoittaa känniset naiset. Se on vain asia joka ei oikeasti kiinnosta yhtään ketään, niinkuin sanoin kun kerrot siitä sinulle nauretaan jos olet mies. Ja en ole missään kuvitelmissa että ketään kiinnostaa tulevaisuudessakaan, nämä on niitä sukupuolten välisiä eroja, joten niiden kanssa pitää vain oppia elämään.
Sä vähättelet itsekin kokemustasi. Miksi? Ei naisten suorittama kouriminen ole mitenkään hyväksyttävää tai hassua. Vaikutat ihan sanavalmiilta mieheltä. Mikset ole sellainen kavereittesi seurassa? Miksi annat heidän dissata sua? Voisit miettiä kavereitten vaihtamistakin
Vierailija kirjoitti:
Olen todella rauhallinen ja enemmän tarkkailija. Baarissa kaverit ovat olleet niitä, joita tullaan enemmän iskemään. Lopulta minusta kiinnostutaan.
Luulen, että rauhallisuus on pelastanut minut monelta. Tarkkaan tilannetta.
Olen myös empaattinen, osaan samaistua. Minusta tulee yksi heistä. Olen hyvä eläytymään.
Vaikea löytää minusta toiseutta.
Kirjoitat iskemisestä. Kourinta on ahdistelua. Ne ovat eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta huurattelua kourintaa sekä häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.
Aamubussissako sitä kourintaa tapahtuu?
Ja missä päin Suomea näin tapahtuu?
Mitä outoa tuossa on? Mua on lääpitty ällöttävästi ratikassa ja yritetty ostaa metrossa. Molemmat oli suomalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kourittu useasti ja olen mies, en jaksa uskoa että ketään kiinnostaa tuon taivaallista. Joskus kun olen asiasta kertonut minulle on naurettu. Ymmärrän toki, nuori kaunis nainen hän on ikäänkuin uhristatukseltaan siellä aivan huipulla ja se kiinnostaa.
Siis känniset miehet kourivat jo sinuakin? Jo on aikoihin eletty! Ihmekö täällä on syntyvyys laskussa.
Yllättyisit jos tietäisit kuinka yleistä on kouriminen jota harjoittaa känniset naiset. Se on vain asia joka ei oikeasti kiinnosta yhtään ketään, niinkuin sanoin kun kerrot siitä sinulle nauretaan jos olet mies. Ja en ole missään kuvitelmissa että ketään kiinnostaa tulevaisuudessakaan, nämä on niitä sukupuolten välisiä eroja, joten niiden kanssa pitää vain oppia elämään.
Ei ainakaan minua ole känniset naiset koskaan kourineet, vaikka nuorempana tuli usein käytyä yökerhoissa.
Ahaa. Ei juuri sinua. Tuota toista kirjoittajaa on, vaikka sinä et olisi kokenut samaa.
Ulkomaalaiset miehet viheltelee naisille kuin koirille.
Ylipainosta ja iästä jotain hyötyä. Saan kulkea rauhassa Helsingin kaduilla kerjäläisiä ja kaikenlaisia feissareita ja kauppiaita lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta huurattelua kourintaa sekä häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.
Aamubussissako sitä kourintaa tapahtuu?
Olen eri, ja kyllä. Bussissa on kourittu. Jouduin kerran opiskelijana jäämään bussista pois kesken matkan, kun äijä vieressä tunki käden takapuoleni alle ja kouri sieltä.
Itse olisin ilmoittanut kuskille. Tuollainen ääliö olisi saattanut jäädä myös pois samalla pysäkillä ja vain jatkanut häirintää.
Olen eri, mutta jos bussi on täysi ja on taka-osassa, ei sieltä pääse ilmoittamaan mitään kuskille. Mutta tuossa tilanteessa pitäisi kyllä tehdä jotain, ärähtää ääneen ja huutaa sille ahdistelijalle nyt ainakin, eikä vaan alistua ja poistua.
Ei ole koskaan kourittu, eikä varmaan tullakaan kourimaan.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista naisvihaa ja syyllistämistä vaihteeksi - eikö yksi paskaketju riittänyt teille?
Sitä paitsi, sitä töissä olevaa kameranaista ahdisteltiin myös - mikähän sille on selitys, kun ei ollut punaista päällä?
Se selitys ettei osaa tehdä sellaista vihaista mulkaisua niin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin aika kaunis. Helposti sain miesseuraa. Ei minua kyllä kourittu, ja muutenkin osasin sanoa "ein" sillä äänenpainolla, että se kyllä ymmärrettiin.
Naisia kuvottaa miehet rumine vehkeineen ja jokainen mies on naiselle potentiaalinen raiskaaja. Eli se siitä miesseuran"saamisesta"
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset miehet viheltelee naisille kuin koirille.
Kyllä. Ulkkarit viheltelee matkan päästä, suomimiehet käy perseeseen kourineen kiinni. Musta se viheltely on paljon pienempi paha, sitä ei välttämättä edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista naisvihaa ja syyllistämistä vaihteeksi - eikö yksi paskaketju riittänyt teille?
Sitä paitsi, sitä töissä olevaa kameranaista ahdisteltiin myös - mikähän sille on selitys, kun ei ollut punaista päällä?
"Sitä paitsi, sitä töissä olevaa kameranaista ahdisteltiin myös"
🙄
Epäilen vahvasti koko tarinan totuuspohjaa. Ellei ahdisteluksi lasketa jonkun humalaisen mölinää, tyyliin "tuutko meille panemaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena olin aika kaunis. Helposti sain miesseuraa. Ei minua kyllä kourittu, ja muutenkin osasin sanoa "ein" sillä äänenpainolla, että se kyllä ymmärrettiin.
Naisia kuvottaa miehet rumine vehkeineen ja jokainen mies on naiselle potentiaalinen raiskaaja. Eli se siitä miesseuran"saamisesta"
Puhu vaan omasta puolestasi. Sun pitäisi tehdä jotain sun vihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitä paitsi, sitä töissä olevaa kameranaista ahdisteltiin myös"
🙄
Epäilen vahvasti koko tarinan totuuspohjaa. Ellei ahdisteluksi lasketa jonkun humalaisen mölinää, tyyliin "tuutko meille panemaan".
Miksi juttu on mielestäsi epätotta? Ainahan miehet ovat naisia lääppineet. Etenkin humalassa kun estot ovat laskeneet. Missä säkissä sä olet elänyt jos et tuota tiedä?
Onko muita todisteita että asian on edes tapahtunut kuin tämä naisen uhriutumis tarina? Niin paljon naiset ovat viime vuosina jääneet kiinni että on keksinyt omasta päästä tämmöisiä uhriutumis tarinoita jolla syyllistetään miehiä. Näissä asioissa nainen ei koskaan ole täysin rehellinen sen verran paljon joka nainen vihaa kaikkia miehiä
ÖÖh, millä perusteella siis asun? Asun Helsingin kantakaupungissa, joka ei ole mitenkään erityisen monikulttuurista. Lisäksi olen asunut neljässä muussakin kaupungissa, joissa on ollut ihan sama meininki. Yksi bussikourija on tosiaan ollut ulkomaalainen, jos sillä on sinulle merkitystä ja haluat nostaa sen erityiseksi kokemukseksi muiden joukosta. Mulle nuo kaikki ovat olleet ihan samaa paskaa.