Oletko samalla tavalla huippukaunis kuin HS toimittaja jota kouritaan lähes tauotta kun on viihtellä Stadin keskustassa?
Kiinnostaa kuinka paljon täällä on huippukauniita
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Niitä kuoritaan, jotka näyttää sitä kerjäävän. Vaatevalinnoilla esim.
Vaikka nainen olisi nakuna, sulla ei ole oikeutta kouria tai "kuoria" häntä. Joten pidä ne näppisi erossa. Muuten saatat joutua itse vankilaan toisten kourijoiden kourittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita todisteita että asian on edes tapahtunut kuin tämä naisen uhriutumis tarina? Niin paljon naiset ovat viime vuosina jääneet kiinni että on keksinyt omasta päästä tämmöisiä uhriutumis tarinoita jolla syyllistetään miehiä. Näissä asioissa nainen ei koskaan ole täysin rehellinen sen verran paljon joka nainen vihaa kaikkia miehiä
Nainen kirjoittaa artikkelin. Insel ei usko, koska kirjoittaja on nainen ja "joka nainen vihaa kaikkia miehiä".
Tähän tämä maailma on mennyt.
Olen pahoillani, että voit noin huonosti ja että maailmankuvasi on noin vääristynyt. Voisit kokeilla terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta huurattelua kourintaa sekä häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.
Aamubussissako sitä kourintaa tapahtuu?
Ja missä päin Suomea näin tapahtuu?
Mitä outoa tuossa on? Mua on lääpitty ällöttävästi ratikassa ja yritetty ostaa metrossa. Molemmat oli suomalaisia miehiä.
Miten on mahdollista että palstan tarinat aina näin, kun arkikokemus kovin erilainen ulkkareiden kanssa
Kyllä mua nuorempana paljon lähestyttiin viihteellä, mutta kyllä kourimiset sentään hyvin harvinaisia olivat. Yleensä ihan kohteliaasti tultiin juttelemaan. Joskus joku liikaa juonut saattoi kysyä suoraan panemaan tms. mutta ei nyt käsiksi sentään käyty.
Mua kourittiin viimeksi 2000-luvun alussa, Bottan yökerhossa.
Niitä kuoritaan, jotka näyttää sitä kerjäävän. Vaatevalinnoilla esim.