Oletko samalla tavalla huippukaunis kuin HS toimittaja jota kouritaan lähes tauotta kun on viihtellä Stadin keskustassa?
Kiinnostaa kuinka paljon täällä on huippukauniita
Kommentit (127)
Olen ihan missi, ja minulla on myös kaunis pillu.
Stringejä käytän ainoastaan kirkossa...koska olenhan tämän ajan siveyden sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Kourimiseen riittää kun on nainen. Tai tyttö.
Sitähän te in celit ette ymmärrä.
Ei tätäkään ketjua ilman tuota typeyää sanaa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Osaa naisista ei kourita tauotta
Mahtaa elämä olla heille tuskatonta.
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Kourintaa saanut kokea jo varhaisteininä. On käyty kiinni, on nimitelty erinäisin sanoin. Erään luokkakaverin isä teki tätä kun olimme 15-vuotiaita.Oksetti koko äijä. En mennyt lähellekään.
Jo lapsena yritettiin houkutella metsään "kukkia poimimaan", minut ja siskoni. Minä alle kouluikäinen.
On lyöty kun puolustauduin, iskettiin kasvoihin. Kyllä näitä riittäisi, tässä muutama esimerkki. Olet vapaata riistaa jo kehdosta jos synnyt tytöksi. Tästähän saamme lukea uutisista.
Mutta sehän onkin miesvihaa jos tämän otat esiin. Sehän pitäisi kuulua luonnollisena osana tytön ja naisen elämään! Itse en aio olla hiljaa. Tuon asian esiin aina ja joka kerta. Tapahtuu itselle tai toiselle. En suostu vaikenemaan ja hyssyttelemään. Luulisi jokaisen oikean miehen olevan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei juuri ahdistella vaikka mieheni sanoo että olen todella kaunis. Olen kyllä tosi pitkä päälle 180cm niin siitäkö johtuu. Olen onnellinen ettei ole ahdisteltu.
Siitä johtuu pituudesta. Tuollaista frankensteinia ei halua kukaan...
Riippuu täysin minkälainen mies kourii. Ryan Gosling ja Jason Momoa puristelemassa naisia niin tuskin tulis sanomista 😉
Ahdistelua tapahtuu vaikka ei ole huippukaunis.
En usko että häntä kourittiin oikeasti vaan halusi luoda kerrankin uutisen jota lurtaan. Ensinnäkään toimittaja ei ollit edes hyvän näköinen taikka nuori. Kaveriporukan naiset sekä omani ovat nuorempia ja kauniimpia, pukeutuvat nätisti ja ei kenelläkään läheskään tuommoisia kokemuksia Helsingin yössä, useimmiten ei mitään häirintää. Sitten pitäisi uskoa että rupsahtanutta keskitason naikkosta kourittiin koko ilta ihan kuin miehet olisivat niin kiimaisia häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Kourintaa saanut kokea jo varhaisteininä. On käyty kiinni, on nimitelty erinäisin sanoin. Erään luokkakaverin isä teki tätä kun olimme 15-vuotiaita.Oksetti koko äijä. En mennyt lähellekään.
Jo lapsena yritettiin houkutella metsään "kukkia poimimaan", minut ja siskoni. Minä alle kouluikäinen.
On lyöty kun puolustauduin, iskettiin kasvoihin. Kyllä näitä riittäisi, tässä muutama esimerkki. Olet vapaata riistaa jo kehdosta jos synnyt tytöksi. Tästähän saamme lukea uutisista.
Mutta sehän onkin miesvihaa jos tämän otat esiin. Sehän pitäisi kuulua luonnollisena osana tytön ja naisen elämään! Itse en aio olla hiljaa. Tuon asian esiin aina ja joka kerta. Tapahtuu itselle tai toiselle. En s
Ongelma on se että monesti koitatte yleistää miesten käytöstä yhden prosentin tekojen takia. Samalla aiheutatte yleistämisellä naisvihaa kunnollisten miesten keskuudessa kun syytätte heitä jostain mitä eivät ole tehneet.Sillä välin nämä miehet jotka oikeasti ahdstelevat jatkavat samaan tapaan koska heitä ei kiinnosta.
Kehitys on kehittynyt alaspäin, kun kaikkea sopimatonta tuntuu nykyään tapahtuvan niin paljon. Kasvattamatta jätettyjä nuori jätkiä. EI ole opetettu mikä on oikein mikä väärin, ei kunnioittamaan toisia ihmisiä.
En muista, että aikanaan esimerkiksi opiskelijabileissä tällaista kourimista olisi tapahtunut, vaikka sieltä uusia pareja toistensa huoneisiin loppuillasta eksyikin. Oli siis joku sellainen peruskunnioitus, ja nuoret miehetkin osasivat lähestyä naista fiksusti. Johtuuko se yhteiskuntaluokasta? En tiedä.
Kuvausten perusteeella jotkut miehet näköjään pitävät kaikkia naisian huorina, joita voi kohdella huonosti (vaikkei huoriakaan saa!). PItävät naista omaisuutenaan, vaikkeivät edes tunne, kuvottavaa!! Sitten kun heillä on omia teini-ikäisiä tyttäriä, mahtavatko pitää ookoona, että joku kuvotus kourii heidän tytärtään noin?!
Minä olen kiinnostunut näitten kourijoitten etnisestä taustasta.
Koutin vosuja jos haluan. Se tekee gutaa...
Mistä luulo, että huippukauniita kouritaan? Eihän se niin mene. Itse asiassa monet huippukauniit vaikuttavat sen verran tavoittamattomilta, että ei heitä rohkene kouria.
Yleisvaikutelma on se, joka antaa tietyt signaalit. Jostakin syystä naisporukassa on usein joku tunnetusti miehiin menevä se, joka saa aina ylen määrin huomiota, vaikka toisista ei piitata.
Paljon kauniimpi oon xD viimeksi käynyt yöelämässä 19 vuotiaana ja sillon kyllä kourittiin
Oma kokemus parinkymmenen vuoden takaa kertoo, että nimenomaan sellainen huippukaunis saa olla rauhassa oikeastaan kaikelta eli häntä kyllä katsotaan (ja naiset supattelee), mutta ei iholle kukaan tule. Juoman saattaa joku tarjota ja pyytää treffeille, mutta that's it.
Sen sijaan sitten sellainen ei-niin-kaunis, paljastelevan ja paksusti pakkeloidun tuksu-lookin valinnut on se joka kokee puristelua ja suoraa ehdottelua melko runsaastikin, mutta lähinnä vaan kikattelee ja pitää itseään haluttuna ja suosittuna. Selvinpäin/myöhemmin hän sitten kyllä harmittelee miksi hänelle ei tarjota vaan juomaa tai pyydetä kunnon treffeille vaan häntä pannaan vaan yksi yö kuin jotain halpaa hoota.
Minua ei ole kourittu, mielestäni näytän ihan hyvältä. Jutteleen on tultu.
Hutsumaisia ehkä kouritaan, paremman näköisille mennään jutteleen.
Kauneimmat ehkä liian kauniita perusjampoille. Niitä iskevät sitten top-miehet.
Ei mutta huurattelua kourintaa sekä häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.