Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko samalla tavalla huippukaunis kuin HS toimittaja jota kouritaan lähes tauotta kun on viihtellä Stadin keskustassa?

Vierailija
19.07.2024 |

Kiinnostaa kuinka paljon täällä on huippukauniita

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella rauhallinen ja enemmän tarkkailija. Baarissa kaverit ovat olleet niitä, joita tullaan enemmän iskemään. Lopulta minusta kiinnostutaan. 

Luulen, että rauhallisuus on pelastanut minut monelta. Tarkkaan tilannetta. 

Olen myös empaattinen, osaan samaistua. Minusta tulee yksi heistä. Olen hyvä eläytymään. 

Vaikea löytää minusta toiseutta. 

Olen miettinyt tätä, että ehkä osaan matkia kasvojen ilmeillä toisia ihmisiä. Pelko, agressio ja hysteerisyys provosoi ihmistä. Mutta rauhallisen kimppuun on vaikea käydä. Jopa empatiaa osoittavan ihmisen. 

Vierailija
82/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tisut ja peppu mustelmilla 🥵

Giguli 🍆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta huurattelua  kourintaa sekä  häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.

Aamubussissako sitä kourintaa tapahtuu? 

Ja missä päin Suomea näin tapahtuu? 

Ihan kaikkialla. Minua on kourittu Helsingissä bussissa. Ja joo, ihan Suomi-mies. 

Vierailija
84/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta huurattelua  kourintaa sekä  häirintää koen silti, eikä tarvi mennä tissipukupäällä ravinteliin. Ihan arkivaatteissa töihin arkipäivänä.

Olen eri, ja kyllä. Bussissa on kourittu. Jouduin kerran opiskelijana jäämään bussista pois kesken matkan, kun äijä vieressä tunki käden takapuoleni alle ja kouri sieltä. 

Itse olisin ilmoittanut kuskille. Tuollainen ääliö olisi saattanut jäädä myös pois samalla pysäkillä ja vain jatkanut häirintää. 

Vierailija
85/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hs juttu on pelkkää potaskaa ja mielikuvituksen tuotetta

Keksimällä keksivät. Varmaankin oikeasti tehneet jutun jossakin karmeassa junttien juottolassa jonne harvemmin naisia eksyy.  

Vierailija
86/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä päin Suomea näin tapahtuu? 

Ihan kaikkialla. Minua on kourittu Helsingissä bussissa. Ja joo, ihan Suomi-mies. 

Samoin tytärtäni ja lähti vielä pysäkiltä seuraamaan ja vonkaamaan puhelinnumeroa. 

Ja joo, ihan Somali-mies 

Vierailija
87/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukauniita ei kyllä puristele kukaan. 

Tämä on totta. Meitä huippukauniita ei ahdistella, koska miehet eivät uskalla meitä lähestyä. Tämä toimittaja on tavallinen nainen.

Vierailija
88/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koppelot oo minkään näköisiä, kun pysyvät luomuna ja leikkaavat hiuksensa.

miehet näyttää silloin komeilta ja koppelot joltain sotavangeilta.

Vierailija
89/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkain näyttävyys yleensä 99% päälle ympättyä. Irto-osin ja sitten paljastella.  Noloo.

Vierailija
90/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään kaunis, mutta kyllä minua on kourittu. En usko että tarvitsee erityisen kaunis ollakaan että voi joutua kokemaan tuollaista. Ei kouriminen ole mikään kohteliaisuus eikä aina edes sellaiseksi tarkoitettu. Minulla oli kerran tiukka paita, ja kun istuin tuolissa, tuntematon mies puristi täysin yllättäen ja kovaa istuma-asennossa muodostunutta vatsamakkaraani. Puristus kävi tosi kipeää ja mies ja haukkui minua kuinka luulen olevani hoikka mutta en kuitenkaan ole tms. (En ymmärrä mistä hän sai käsityksen mitä luulen itsestäni, sillä päinvastoin olen aina luullut olevani liian lihava, normaalipainon alarajallakin, mitä olin tuolloin). 

Vierailija
91/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuitenkin, että kourijat/ahdistelijat eivät ole kiinnostuneet minusta/halua mitään suhdetta he haluavat vain alistaa ja loukata.

- samaa mieltä, jos tuntematon tulee ja kourii. En pidä kiinnostuksen merkkinä. Kiinnostukseen liittyy aina myös kunnioitus. 

Jos oma mies tai ihastus lähentelee, se on eri asia. Joku kontakti/yhteys siihen kohteeseen pitää kuitenkin olla.

Vierailija
92/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoon nainen menee yksin tarkoituksena saada miesseuraa; lähentelyhän on silloin hyvä asia:  merkki siitä, että on mistä valita. Toinen syy mennä yökerhoon on huumeiden osto ja käyttö sekä niihin liittyvä hyppiminen ja räähäily lattialla. Kunnon nainen ei mene yksin yökerhoon. Yökerhot ovat irstailua ja kerskataloutta.Kaikkien pitäisi välttää noita paikkoja sukupuolesta riipumatta.

Vierailija
93/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kauniita ei just kukaan uskolla lähestyä. 

Vierailija
94/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syys-Ruska Valopelto, 24. Sonnirengas, väritukka ja huomattava ylipaino löytyy. Harrastukset: kadulla istuminen, syöminen.

Vierailija
95/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan tavallinen nätti tyttö (vaikka en silloin itseäni edes nättinä pitänyt) mutta kourittiin ja ahdisteltiin runsaasti. Valitettavasti kukaan ei ole turvassa, ennen kuin kulttuuri meillä muuttuu. 

Ei noita kulttuurin rikastuttajia enää takaisin kotimaihinsa saada, eikä feministit sitä haluakaan. Ahdisteleehan suomalaisetkin, joten mikä ettei! 

No minä kirjoitin tuon, ja nuo minun ahdistelijani olivat kyllä ihan kotimaisia. Älä viitsi yrittää nyt taas tätä. 

Ja siitä syystä vähättelet tai jopa kiellät näiden ahdistelut. Miksi? 

Vierailija
96/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukaunis hhahahaha. Ehkä toimittaja kuvittelee olevansa, mutta ei, huippukauniit naiset saavat kyllä olla olla melko rauhassa. Erityisesti koska känniläisten silmissä näyttävä hyperhuippukauniilta beergoggles.

Vierailija
97/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen työnantaja lähettää työntekijänsä yökerhoon kähmittäväksi?

Vierailija
98/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin r*skaajat ovat tutkimuksissa kertoneet valinneensa uhrinsa sen mukaan kuka vaikuttaa hiljaiselta ja aralta, eli ei taistele vastaan eikä huuda. Jonkin verran pätee varmaan kourimiseenkin. Minulla on kaveri, joka on pitkä ja ylväs. Hyvä ryhti ja selkeästi sporttinen. Ei häntä kourita. Mä olen lyhyt, löysä ja pullea ja kokenut tuntemattomilta tosi karmeaa ahdistelua busseissa, baareissa ja ihan kadulla.

Vierailija
99/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin r*skaajat ovat tutkimuksissa kertoneet valinneensa uhrinsa sen mukaan kuka vaikuttaa hiljaiselta ja aralta, eli ei taistele vastaan eikä huuda. Jonkin verran pätee varmaan kourimiseenkin. Minulla on kaveri, joka on pitkä ja ylväs. Hyvä ryhti ja selkeästi sporttinen. Ei häntä kourita. Mä olen lyhyt, löysä ja pullea ja kokenut tuntemattomilta tosi karmeaa ahdistelua busseissa, baareissa ja ihan kadulla.

Miksi asut monikulttuurisella alueella?

Vierailija
100/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kiinnostunut näitten kourijoitten etnisestä taustasta.

Turkkilaiset on melko ärhäkköjä. Kierrän kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä