Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko samalla tavalla huippukaunis kuin HS toimittaja jota kouritaan lähes tauotta kun on viihtellä Stadin keskustassa?

Vierailija
19.07.2024 |

Kiinnostaa kuinka paljon täällä on huippukauniita

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole kourittu, mielestäni näytän ihan hyvältä. Jutteleen on tultu.

Hutsumaisia ehkä kouritaan, paremman näköisille mennään jutteleen.

Kauneimmat ehkä liian kauniita perusjampoille. Niitä iskevät sitten top-miehet.

Naisvihaa naiselta? Onpa solidaarista.

Vierailija
42/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollut ruma, eikä ole ikinä kourittu missään. Olen aina ollut hoikka, mutta kun naama on kuin suohirviöllä, niin ei ole ihan hirveästi tarvinnut miehiä ympäriltä hätyytellä. Ja kyllä on tullut käytyä baareissa, risteilyllä ym ja aina sama juttu. 

Oon edelleen sitä mieltä, että vain nätit/kauniit herättää miesten mielenkiinnon. Me rumat ei kiinnosteta ketään ja saadaan olla täysin rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ollut ruma, eikä ole ikinä kourittu missään. Olen aina ollut hoikka, mutta kun naama on kuin suohirviöllä, niin ei ole ihan hirveästi tarvinnut miehiä ympäriltä hätyytellä. Ja kyllä on tullut käytyä baareissa, risteilyllä ym ja aina sama juttu. 

Oon edelleen sitä mieltä, että vain nätit/kauniit herättää miesten mielenkiinnon. Me rumat ei kiinnosteta ketään ja saadaan olla täysin rauhassa.

Ei meitä rumempia edes nähdä vaan me ollaan kuin ilmaa. Nuo huippukauniit kyllä nähdään, mutta ei heitä ahdistella eikä kourita vaan se käytös on jotenkin ihan automaattisestikin sellaista arvostavaa ja kunnioittavaa. Sitten on se enemmistö eli tavisnaiset ja näitä sitten kohdellaan huonommin ja vähemmällä arvostuksella, mutta he tulevat kyllä nähdyiksi. Eniten meikatut ja sellaiset kikattelevat sutturat saa varmasti eniten sitä epätoivottuakin huomiota ja sitten ne vähemmän paljastavasti pukeutuneet ja vähemmän meikatut on niitä halutuimpia parisuhdemielessä, mutta baarissa miehellä harvemmin on se parisuhde mielessä vaan piIIua se pitäisi saada. Se huomiota herättämättömämpikin, ns vaimomatsku kelpaa kyllä viimeistään narikkajonossa ja saa osakseen "läheks panee?"-tason lähestymistä, mutta me rumimmat ollaan turvassa tuoltakin. Korkeintaan saattaa sitten saada jotakin yököttelyä osakseen joltain umpihumalaiselta joka yritti kävellä yli ja läpi, koska ei tällaista rumempaa naista tosiaan edes näe.

Vierailija
44/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei juuri ahdistella vaikka mieheni sanoo että olen todella kaunis. Olen kyllä tosi pitkä päälle 180cm niin siitäkö johtuu. Olen onnellinen ettei ole ahdisteltu.

Siitä johtuu pituudesta. Tuollaista frankensteinia ei halua kukaan...

kyllä minuu ainaskin xena jöpötyttää ja oon 165cm ja 65kg

Vierailija
45/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukaunis?? Ennemmin vois kysyä, että paljonko? 😁. 

Vierailija
46/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hs juttu on pelkkää potaskaa ja mielikuvituksen tuotetta

Vierailija
47/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Ei se lääpijämies baarissa välttämättä edes noteeraa naisen kasvoja, jos naisen tissit tai peppu on kosketteluetäisyydellä ja iskee hirveä pakko tarttua kiinni.

Olen itse ruma ja saanut osani lääpinnästä. Se ei ole ollut mitään mukavaa flirtillä höystettyä lähentelyä, vaan tuollaista loukkaavaa ja epäkunnoittavaa kourimista. Eikä se todellakaan kerro siitä, että mies olisi ollut kiinnostunut minusta tai ole millään lailla miellyttävää.

Vierailija
48/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä rumempia edes nähdä vaan me ollaan kuin ilmaa. Nuo huippukauniit kyllä nähdään, mutta ei heitä ahdistella eikä kourita vaan se käytös on jotenkin ihan automaattisestikin sellaista arvostavaa ja kunnioittavaa. Sitten on se enemmistö eli tavisnaiset ja näitä sitten kohdellaan huonommin ja vähemmällä arvostuksella, mutta he tulevat kyllä nähdyiksi. Eniten meikatut ja sellaiset kikattelevat sutturat saa varmasti

Kyllä ainakin mut on nähty ja olen ruma. Tokikaan ei ole nähty pokaamiskohteena tai potentiaalisena kumppanina tai missään positiivisessa mielessä. On nähty siinä mielessä että on pitänyt päästä huutelemaan ilkeyksiä,  loukkaamaan ja vähän tarttumaan tisseistä kiinni.

Vierailija
49/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimittajakaan ollut mikään huippukaunis. Nuori, nätti ja hoikka toki. Mutta humalaiset miehet nyt käy käsiksi kehen tahansa naista muistuttavaan, jos siltä tuntuu. Yhtä mun pitkähiuksista miespuolista kaveriakin kerran otettiin perseestä kiinni, eli ei miehetkään ole turvassa :D

Vierailija
50/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje julkisilla vain autolla.  Minun kohtaloni on joutua  juoksemaan karkuun seuraajista. Olen kyllä jo isoäiti mutta edelleen miehet kähmii ja jotkut seuraa kadulla.  Nykyään heistä osa on ulkomailla synyneitä. Jopa kirjatosta tuli seuraaja perässä, mutta onneksi olin autolla.  En koskaan mene edes hissiin vieraan miehen kanssa.Lapsena siskon kanssa meitä usein pyydettiin   autoajelulle.   Aina on selvitty   nopeilla jaloilla keskustassa Helsingissä.

Vierailija
51/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huippukaunis, olin kaunis nuorempana mutta enhän minä sitä tajunnut silloin. Nyt on jo ikää ja itsevarmuutta, mutta se kauneus ei mahdu enää tähän muuten niin kivaan pakettiin.

Vierailija
52/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kourittu useasti ja olen mies, en jaksa uskoa että ketään kiinnostaa tuon taivaallista. Joskus kun olen asiasta kertonut minulle on naurettu. Ymmärrän toki, nuori kaunis nainen hän on ikäänkuin uhristatukseltaan siellä aivan huipulla ja se kiinnostaa.

Vierailija
53/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa naisista ei kourita tauotta

Eivät ole huippukauniita jos ei kourita kokoajan

Ei täällä ole niin monia huippukauniita. Eivät nuo missit ja mallitkaan mitään ihmeellistä ole ilman tukan tuunausta ja naaman puunausta, itseruskettavaa ja paljastavia vaatteita. 

Vierailija
54/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa naisista ei kourita tauotta

Luultavasti suurinta osaa ei kourita. Rumia ja todella kauniita tuskin kosketaan. Taviksia senkin edestä.

Vierailija
55/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimittajakaan ollut mikään huippukaunis. Nuori, nätti ja hoikka toki. Mutta humalaiset miehet nyt käy käsiksi kehen tahansa naista muistuttavaan, jos siltä tuntuu. Yhtä mun pitkähiuksista miespuolista kaveriakin kerran otettiin perseestä kiinni, eli ei miehetkään ole turvassa :D

Näin on. Känninen mies käy vaikka trassuun kiinni.

Vierailija
56/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jotenkin olen onnistunut väistämään pahimmat kokemukset. Kukaan mies ei ole fyysisesti käynyt kiinni, vaikka on seurattu, huudeltu, tuijoteltu jne. 

Olen aika ilmeikäs ja saan naaman tarvittaessa norsun vitulle. Ehkä sekin on auttanut. 

Onnea ollut matkassa. 

Vierailija
57/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole pahasti Suomessa kourittu. Ulkomailla tosin senkin edestä. Pelottaviakin tilanteita, enkä ole mielestäni mikään kaunotar.

Vierailija
58/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kourittu useasti ja olen mies, en jaksa uskoa että ketään kiinnostaa tuon taivaallista. Joskus kun olen asiasta kertonut minulle on naurettu. Ymmärrän toki, nuori kaunis nainen hän on ikäänkuin uhristatukseltaan siellä aivan huipulla ja se kiinnostaa.

Siis känniset miehet kourivat jo sinuakin? Jo on aikoihin eletty! Ihmekö täällä on syntyvyys laskussa. 

Vierailija
59/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole pahasti Suomessa kourittu. Ulkomailla tosin senkin edestä. Pelottaviakin tilanteita, enkä ole mielestäni mikään kaunotar.

Ulkomailla tarvitsee olla vain vaalea tukka niin karvakädet ovat jo kimpussa. 

Vierailija
60/127 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pelottaa eniten turkkilaiset ja romanit niiden kanssa on muutaman kerran ollut ahdistavia tilanteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän