Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja ja minä en saa 38 ikävuoteen mennessä edes yhtä?

Vierailija
19.07.2024 |

Olen akateeminen, tavallinen, kiltti, mukava, luen kirjoja ja pidän hygieniasta huolta. Livelähestymiset (satoja) ovat tuottaneet nollat treffit tai kiinnostusta.

Netissä lähestymiset (deittisivut, tinder jne.) ovat tuottaneet tuhansien yritysten jälkeen nolla tulosta.

En ole lyhyt enkä pitkä (176cm) ja kasvoni ovat tavalliset. Hiuksia ei hirveästi enää ja paino suht normaali, ehkä vähän pömppöä muttei hirveästi.

Kommentit (244)

Vierailija
41/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri ihka oikean näköisen seksinukeeen. Että silleen.

Maksoi 2000 euroa.

Vierailija
42/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästikin yrittänyt vääriä naisia. Ei se sen monimutkaisempaa ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?

Vähän väliä täällä on ketjuja joissa mies valittaa naisettomuutta. Sitten kun tarkentaa niin selkenee että esim tinderissä saa tykkäyksiä mutta niitä ei lasketa kun ne on liian vanhoilta/lihavilta/rumilta naisilta. Ja jatketaan itkua kun naiset nirsoja. Väitän että on hyvin paljon naisia jotka eivät löydä miestä. Eikä tarvi olla erityisen nirso mutta jos ei kelpuuta alkoholistia, nisitiä, väkivaltaista, itseään 10v vanhempaa, varattua jne. Eli turha valittaa että naisilla olisi niin paljon parempi tilanne. Kyllä kait melkein kaikki miehetkin naisen löytävät jos menevät räkälään lähellä sulkemisaikaa ja kelpuuttavat ihan minkä naisen tahansa. Miksi miehiltä ei edellytetä sitä mutta naisilta kyllä. Eli nainen ei voi jäädä miesten mielestä koskaan yksin ellei ole nirso. Suuri osa miehistä jää yksin mutta nirsoutta ei myönnetä näille koskaan syyksi. Vaikka oikeasti nämä eivät tee aloitteita kaikille vaan pelkästään niille naisille jotka miellyttävät heitä.

Vierailija
44/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja

Koska se on tarua ja Tomppakin höpöttää sontaa tuhansista naisista,reetu on vielä neitsyt.Mitä hyödyttää köyriä reikää josta toinen mies on lähiaikoina vetänyt mulkkunsa ulos.

Vierailija
45/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse vaan siitä ulkonäöstä vaan myös paljolti puhelahjoista. Jos mies saa naisen nauramaan ja viihtymään, saa hän naisen pokattuakin. Ap:lla ei taida niitä puhelahjoja olla.

Puhelahjat on oikeasti ihan olennaisimmassa roolissa. Ja se että yrittää sopivia kohteita. Tiedän miehiä, joilla tuntuu yhden illan juttuja riittävän (muidenkin kuin omasta mielestään), vaikka ei ole ulkonäkö eikä jututkaan yhtään minun makuun, en voisi kuvitellakaan lähteväni mukaan. Nämä ei toisaalta useimmiten ole yrittäneetkään kun kai aistivat heti sen ettei kannata. 

Vierailija
46/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska uskot niiden tyyppien valeet. Eivät saa hekään.

Miehet, joilla flaksi käy, eivät hölise niistä jutuista.

Ei minun tarvitse henkilökohtaisesti tuntea esim. maailman hyvännäköisintä ikäistäni heteromiestä tietääkseni että tämä saa noin 10,000 kertaa helpommin seksiä naisilta kuin minä.

Enkä toisaalta ole edes asiasta katkera. Nallekarkit eivät jakaannu tasan tässä elämässä.

Vierailija
47/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästikin yrittänyt vääriä naisia. Ei se sen monimutkaisempaa ole. 

olen yrittänyt mallikuvilla (matthew noszka) samoja naisia tinderissä jotka eivät suostu pyyhkäisemään minua edes oikealle, ja ainakin 10% niistä jopa suoraan vonkasi suoraan kämpilleen.

en saa omilla kuvillani siis yhtään matcheja naamallani.

Vierailija
48/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?

kyllä sullekin löytyy nainen, jolle kelpaat. laske vaan rimaa. niinhän naistenkin pitäisi tehdä.

Mitä rimaa? Minulle ja monelle kaverilleni riittäisi että naisella on syke. Naiset ei laske rimaa vaan elävät elämänsä ennemmin yksin.

Vierailija
49/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysuominaiset ovat pilanneet ihtensä koopiikein. Ei kandea simmosseen ryhtyä, saa vielä verenmyrkyityksen

Vierailija
50/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta näitä on selitellä joillekih vanhoille miehille, joilla se pariutuminen on elämän tärkein saavutus.

Eräskin vanhempi mies samalla työpaikalla aina kyselee näistä asioista. Aika kipeä ja vaikea aihe. Yleensä vastailen jotain ympäripyöreää. Kerran tosin kyllästyin ja totesin, että osa miehistä saa kaikki naiset ja osa ei saa mitään. Minä kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Oli vanha mieskin aika hiljaa.

Vierailija
51/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Top 10% miehistä saa 90% naisista. Loput 90% miehistä joutuu tappelemaan jämistä.

Tuossahan se ongelma on. Miehistä 100 % haluaa irtoseksiä, naisista 10 %. Siihen kun lisää sen, miten "kauniisti" miehet puhuvat seksistä tykkäävistä naisista, niin ei ihme, että miehillä on puutetta.

Kai irtoseksi ainakin nuorille miehille aina kelpaa, mutta veikkaisin että 60-80 % miehistä alkaa mieluummin parisuhteen kuin jahtaa epätoivoisena irtoseksiä. Jäähän näitä naistennaurattajia vielä, ja sitten näitä jotka eivät saa parisuhdetta, eivätkä oikein irtoseksiäkään.

Vierailija
52/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän väliä täällä on ketjuja joissa mies valittaa naisettomuutta. Sitten kun tarkentaa niin selkenee että esim tinderissä saa tykkäyksiä mutta niitä ei lasketa kun ne on liian vanhoilta/lihavilta/rumilta naisilta. Ja jatketaan itkua kun naiset nirsoja. Väitän että on hyvin paljon naisia jotka eivät löydä miestä. Eikä tarvi olla erityisen nirso mutta jos ei kelpuuta alkoholistia, nisitiä, väkivaltaista, itseään 10v vanhempaa, varattua jne. Eli turha valittaa että naisilla olisi niin paljon parempi tilanne. Kyllä kait melkein kaikki miehetkin naisen löytävät jos menevät räkälään lähellä sulkemisaikaa ja kelpuuttavat ihan minkä naisen tahansa. Miksi miehil

No mä en ainakaan saa yhtään matcheja. En edes niiltä alkoholisteilta tai itseäni 10 vuotta vanhemmilta naisilta.

Ihan muutamia yksittäisiä hajamatcheja saan vuodessa lähinnä kuvattomilta profiileilta jotka ghostaavat kun olen moikannut.

-AP

Vierailija
53/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
54/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tietysti auttaa, mutta niin myös (sopiva) itsevarmuus ja se että osaa saada naisen viihtymään seurassaan. Eli ne puhelahjat. Ja se että ymmärtää yrittää sopivia naisia. 

Vierailija
55/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään meriitti korostaa kiltteyttä ja tavallisuutta. Itseasiassa tuo on niin myötähäpeää aiheuttavaa että luulen että sinulla ja kaltaisillasi on jos ei jonkin sortin asperger, niin erittäin paljon siihen liittyviä perinnöllisiä piirteitä.

Ketään ei ala panettamaan joku tuiki tavallinen tai rumahko harvahiuksinen löllömies joka korostamalla korostaa miten kiltti hän on.

Tän ketjun tylsyys ja ennaltaarvattavissa lähinnä aiheuttaa myötähäpeää 😄 Ei mitään uutta pysty keksimään?

Vierailija
56/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vi-ttu älä ole tylsä, tee jotain, kaadu vaikka mut kaadu eteenpäin.

Minä olen mielenkiintonen koska mä teen sen eteen kokoajan jotain, kohta lähden kaatosateessa ulkokuntosalille fiilisteleen myrskyä mun mukulan kans.

Jää sä tänne valittaan ja piehtaroimaan, ihmetteleen miks kukaan ei symppaa sun vapaaehtoista huvikseen uhriutumista.

Ei naisiltakaan sellaista vaadita vaan kelpaavat omana itsenään kaikkine vikoineen.

Se että sinulla ei ole mitään tasoa tai odotuksia ei tarkoita etteikö meillä muilla ois, minä olen ollut avioeronkin partaalla minun aloitteesta koska koin että minun rajoja ei kunnioiteta tarpeeksi.

Kaikki mitä minä olen sanonut pätee naisiinkin, naisetkin joutuu panostaan itseensä, terveyteensä ja persoonallisuuteensa, se että sinä et hyväksy sitä ja oletat heidän vain saavan sen kosmisena lahjana koska olet aika hemmetin syvällä narsistisessa maailmassas ei muuta sitä miksikään.

Ne demoniset naiset on 99% ihan samanlaisia ihmisiä kun sinä.

Vierailija
57/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua satoja yhden illan juttuja. Suurin osa miehistä haluaa jonkinlaisen ihmissuhteen. Itsellä paljon irtosuhteita ja yhden illan juttuja - eikä niissä ole mitään ihailtavaa - päinvastoin turhauttavaa. 

Vierailija
58/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja tinderiä käyttämättömät boomerit eivät tajua miten brutaalia on olla jossain Tinderissä tavallisena tai rumana miehenä. Ei sinua noteerata millään tavoin, kun swaippauspäätös tehdään kasvokuvan ja kehon perusteella sekunnin murto-osassa.

Juuri kenelläkään naisella ei ole *mitään* motiivia laittaa tykkäystä jollekin kaljuuntuvalle rumakasvoiselle peikolle. Riippumatta siitä mitä profiilissa lukee. Siksi koska tämän profiilin skippaamisen ja paremman vaihtoehdon etsimisen hinta on noin 0,1 sekuntia ja sormen pyyhkäisy.

Vierailija
59/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai irtoseksi ainakin nuorille miehille aina kelpaa, mutta veikkaisin että 60-80 % miehistä alkaa mieluummin parisuhteen kuin jahtaa epätoivoisena irtoseksiä.

Olen samaa mieltä,onhan se hienoa kun naama on komea ja hypit kukasta kukkaan,jokupäivä huomaat että olet elänyt tyhjää ja yksinäistä elämää,naamasi kurtistuu ..kikkeli veltostuu,sulla on jäljellä vaan muistot.

Vierailija
60/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mä en ainakaan saa yhtään matcheja. En edes niiltä alkoholisteilta tai itseäni 10 vuotta vanhemmilta naisilta.

Ihan muutamia yksittäisiä hajamatcheja saan vuodessa lähinnä kuvattomilta profiileilta jotka ghostaavat kun olen moikannut.

-AP"

Sä yrität pelata wowia codin säännöillä.

Mene salille, käy kampaajalla, osta hienot rytkyt, käy valokuvaajalla otattaan hyvät kuvat.

Sinä yrität saada irtoseksiä jollain puolivillasella löysin rantein pelleilyllä, se on raakaa ja kylmää peliä ja jos siihen haluat alkaa siihen on oma vaatimustasonsa, pystyt siihen kyllä, pätee niin miehiin ja naisiin.

Tinder ei ole mikään deittialusta vaan meidän seksiaddiktien videopeli, on itsepetosta etsiä sieltä jotain oikeaa ja satutat vaan itseäs ja muita.