Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja ja minä en saa 38 ikävuoteen mennessä edes yhtä?
Olen akateeminen, tavallinen, kiltti, mukava, luen kirjoja ja pidän hygieniasta huolta. Livelähestymiset (satoja) ovat tuottaneet nollat treffit tai kiinnostusta.
Netissä lähestymiset (deittisivut, tinder jne.) ovat tuottaneet tuhansien yritysten jälkeen nolla tulosta.
En ole lyhyt enkä pitkä (176cm) ja kasvoni ovat tavalliset. Hiuksia ei hirveästi enää ja paino suht normaali, ehkä vähän pömppöä muttei hirveästi.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?
kyllä sullekin löytyy nainen, jolle kelpaat. laske vaan rimaa. niinhän naistenkin pitäisi tehdä.
Mitä rimaa? Minulle ja monelle kaverilleni riittäisi että naisella on syke. Naiset ei laske rimaa vaan elävät elämänsä ennemmin yksin.
Koska tavataan? Olen 58-vuotias, 156 cm, painon mittaamiseen ei kylpyhuonevaaka riitä, hampaaton, likainen ja alkoholisti. Lapsia on kolme eri isille, he kuuluvat kaikki moottoripyöräkerhoihin. Niin, minulla on myös skitsofrenia ja pidätysongelmia, ja asun yhdessä ton Arskan kanssa, joka on aika pahapäinen kännissä. Jatkanko vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?
No vi-ttu älä ole tylsä, tee jotain, kaadu vaikka mut kaadu eteenpäin.
Minä olen mielenkiintonen koska mä teen sen eteen kokoajan jotain, kohta lähden kaatosateessa ulkokuntosalille fiilisteleen myrskyä mun mukulan kans.
Jää sä tänne valittaan ja piehtaroimaan, ihmetteleen miks kukaan ei symppaa sun vapaaehtoista huvikseen uhriutumista.
Ei naisiltakaan sellaista vaadita vaan kelpaavat omana itsenään kaikkine vikoineen.
Ei kyllä ukot keskenään vertailee akkojaan. Aivan kamalaa kuunneltavaa..
Kysymys onkin, mitä nainen saisi kyseisestä kanssakäymisestä sinulta? Mitä sellaista hän saisi, mitä ei saisi keneltä tahansa muulta?
Itselle ainakin turn off olisi kiltteys. Kiltit ihmiset ovat minusta todella manipuloivia ja kaksinaamaisia. He ovat oikein mielinkielen saadakseen muilta asioita, kunnes eivät saakaan. He eivät pysty puhumaan suoraan tai sanoittamaan oikeastaan mitään halujaan, he vain odottavat että muut ihmiset ympärillään toimivat automaattisesti heidän mielikseen. Kun muut epäonnistuvat lukemaan ajatuksia, he ovat uhreja ja muut pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän väliä täällä on ketjuja joissa mies valittaa naisettomuutta. Sitten kun tarkentaa niin selkenee että esim tinderissä saa tykkäyksiä mutta niitä ei lasketa kun ne on liian vanhoilta/lihavilta/rumilta naisilta. Ja jatketaan itkua kun naiset nirsoja. Väitän että on hyvin paljon naisia jotka eivät löydä miestä. Eikä tarvi olla erityisen nirso mutta jos ei kelpuuta alkoholistia, nisitiä, väkivaltaista, itseään 10v vanhempaa, varattua jne. Eli turha valittaa että naisilla olisi niin paljon parempi tilanne. Kyllä kait melkein kaikki miehetkin naisen löytävät jos menevät räkälään lähellä sulkemisaikaa ja kelpuuttavat ihan minkä naisen tahansa. Miksi miehil
Naisilla on aina parempi tilanne. Ei haittaa mielenterveysongelmat, hygienian puute tai muut elämänhallinnan vaikeudet ja silti miehet ovat valmiita perustamaan jopa perheen ja hyväksymään että nainen on kokoajan kotona työttömänä.
Paljon niitä "räkälöitä" kieräneenä voin sanoa että niille "ihan mikä nainen tahansa" on todella paljon vientiä ja ne eivät ole koko iltana joutuneet istumaan yksin. Sanoisin että heille on jopa keskivertoa enemmän vientiä ihan mihinkään ominaisuuteen katsomatta. m35neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä sullekin löytyy nainen, jolle kelpaat. laske vaan rimaa. niinhän naistenkin pitäisi tehdä.
Mitä rimaa? Minulle ja monelle kaverilleni riittäisi että naisella on syke. Naiset ei laske rimaa vaan elävät elämänsä ennemmin yksin.
Koska tavataan? Olen 58-vuotias, 156 cm, painon mittaamiseen ei kylpyhuonevaaka riitä, hampaaton, likainen ja alkoholisti. Lapsia on kolme eri isille, he kuuluvat kaikki moottoripyöräkerhoihin. Niin, minulla on myös skitsofrenia ja pidätysongelmia, ja asun yhdessä ton Arskan kanssa, joka on ai
Jatka vaan mutta puhut paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään meriitti korostaa kiltteyttä ja tavallisuutta. Itseasiassa tuo on niin myötähäpeää aiheuttavaa että luulen että sinulla ja kaltaisillasi on jos ei jonkin sortin asperger, niin erittäin paljon siihen liittyviä perinnöllisiä piirteitä.
Ketään ei ala panettamaan joku tuiki tavallinen tai rumahko harvahiuksinen löllömies joka korostamalla korostaa miten kiltti hän on.
Tän ketjun tylsyys ja ennaltaarvattavissa lähinnä aiheuttaa myötähäpeää 😄 Ei mitään uutta pysty keksimään?
No, ei, näotä hoetaan sulle koska ne on totta.
Kysymys on enää et meinaaks sä oikeasti pilata koko elämäs mieluummin kun kuuntelet muita?
Sinä olet tyhmä kun saapas, mä en ymmärrä miten sä olet uskotellut itelles et sinä tiedät paremmin kun sun pitäis olla hiljaa ja antaa muiden neuvoa, sinulta puuttuu kyky itsenäiseen kriittiseen ajatteluun käytännössä kokonaan.
Minua aina jaksaa ihmetyttää nämä miehet kotka ulisee että olen kiltti ja tavallinen mutta naiset ei halua tämmöistä vaan plää plää miehen. Jos kerran tiedätte mistä kiikastaa niin miksette rupea tekemään itseänne sellaiseksi jonka ne naiset haluaa? Ei, kun pitää hautaan asti valittaa että kun niitten PITÄS haluta tämmönen.
heitin kerran baarissa et lähteekö nainen mukaan olutta on ja jos oot tuhma saat nahkavyöllä piiskaa nainen vastas olen tuhma mutta en juo olutta ja lähti mukaan.älä ole tylsä mutta älä tätäkään kokeile ole jotain siltäväliltä.
Minä arvostan enemmän sinua kuin sängystä sänkyyn hyppijöitä. Irtoseksissä on paljon ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua satoja yhden illan juttuja. Suurin osa miehistä haluaa jonkinlaisen ihmissuhteen. Itsellä paljon irtosuhteita ja yhden illan juttuja - eikä niissä ole mitään ihailtavaa - päinvastoin turhauttavaa.
Samaa mieltä pitkälti, paitsi on - tai on ainakin ollut - niitäkin jotka suurinpiirtein joka ilta lähtevät baarista naisen luo ja kömpivät aamulla oman naisystävän viereen. Minä taas pääsin kerran tai kaksi vuodessa naisen mukaan, ja se todella alkoi turhauttaa, jos suhteet jäivät yhteen yöhön tai pariin viikkoon.
Voisihan sitä huutaa alastomana lattialla ja vaatia tasa-arvoa, mutta kun se ei auta. Niillä korteilla täytyy pelata mitkä on saanut ja mitä nuorempana sen ymmärtää sen parempi.
Enkä keksi miksei kirjoittamani pätisi myös naisiin, mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeampi on löytää kumppani, koska vapaita on vähemmän ja valinnan vara kutistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse vaan siitä ulkonäöstä vaan myös paljolti puhelahjoista. Jos mies saa naisen nauramaan ja viihtymään, saa hän naisen pokattuakin. Ap:lla ei taida niitä puhelahjoja olla.
Kyllä minä olen saanut useammankin naisen nauramaan, mutta sitten on kuitenkin myöhemmin sanottu etten ole oikein vakavasti otettava tyyppi.
Taso liian korkea ?
tuttu selitti haluaa sitä ja tätä. On täyttänyt 50 ja haluaa max 30 vuotiaan. Yksikään 30 vuotias ei halua häntä
Oman kokemuksen mukaan nämä irtosuhteita keräilevät miehet liikkuvat "jauhojengeissä". Kun aineiden ja alkoholin seurauksena naisilta lähtee estot ja dopamiinia riittää, niin puheyhteyden pidemmälle vienti helpottuu. Vähän niin kuin kalastaisi dynamiitilla.
Moni näissä piireissä liikkuva nuori nainen oikein kilpailee niistä miehistä joilla on syvimmät jauhopussit ja parhaat jatkot. Geordieshore ratanaakat siis. Tätä tuli vierestä seurattua noin viiden vuoden ajan aikoinaan. Itse olen aika demiseksuaalinen jätkä eikä ne bimbot kiinnostanut. Muutama taisi jopa homoksi haukkua sen takia ja kerran jallittivat yhden miehen minua koittamaan. Ei kannata verrata itseään niihin miehiin, tai kaivata niitä naisia. Rottia ne on.
M30
Mä saan tinderissä matchejä mutta en tiedä mitä mun pitäisi alkuun sanoa. Miten edetä.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys onkin, mitä nainen saisi kyseisestä kanssakäymisestä sinulta? Mitä sellaista hän saisi, mitä ei saisi keneltä tahansa muulta?
Itselle ainakin turn off olisi kiltteys. Kiltit ihmiset ovat minusta todella manipuloivia ja kaksinaamaisia. He ovat oikein mielinkielen saadakseen muilta asioita, kunnes eivät saakaan. He eivät pysty puhumaan suoraan tai sanoittamaan oikeastaan mitään halujaan, he vain odottavat että muut ihmiset ympärillään toimivat automaattisesti heidän mielikseen. Kun muut epäonnistuvat lukemaan ajatuksia, he ovat uhreja ja muut pahoja.
Eihän kukaan saa mitään sellaista keneltäkään, jota ei saisi myös monelta muulta kumppanilta? Melkoinen lumihiutale pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 10% miehistä saa 90% naisista. Loput 90% miehistä joutuu tappelemaan jämistä.
Ja ennen kuin joku suukuolaaja tulee tähän vänkäämään että "no onhan niitä rumia autistisia miehiä prismapariskunnissa öllöllöö", tässä puhuttiin irtoseksistä.
Kyllä sen ruman autistin vaimokin todennäköisesti on pannut nuorempana jotain pelimiestä jolla on ollut satoja kaatoja. Samaan aikaan kun se mies on pelaillut videopelejä kotona ikävuodet 18-30 ja keräillyt postimerkkejä.
Mahtava logiikka. Tämä on näin, koska minä tahdon että se on näin. Varmuuden vuoksi alan kuitenkin heti vinkumaan, että ei kannata olla erimieltä.
Pienenä vinkkinä voin sanoa, että tuo järkyttävä epävarmuus paistaa ihan yhtä reippaasti läpi kaikille muillekin. Ruudun molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Yleisälykkyys ja pitkälti sen tuottama itsevarmuus ja näiden avulla hankittu kokemus onnistuneezta vuorovaikutuksesta ihmisten kanssa. Ihmisten kohtalot noudattavat usein hyviä tai pahoja kierteitä, joiden suunnan muuttaminen niiden alettua on vaikeaa.
Hyvin sanottu. Tie onneen tulee usein monen mutkan kautta ja kyse on elämänhallinnasta ja elämän ennustettavuudesta. Hyvästä hahmotuskyvystä ja tilannetajusta.
Ympäri käydään, yhteen tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään meriitti korostaa kiltteyttä ja tavallisuutta. Itseasiassa tuo on niin myötähäpeää aiheuttavaa että luulen että sinulla ja kaltaisillasi on jos ei jonkin sortin asperger, niin erittäin paljon siihen liittyviä perinnöllisiä piirteitä.
Ketään ei ala panettamaan joku tuiki tavallinen tai rumahko harvahiuksinen löllömies joka korostamalla korostaa miten kiltti hän on.
Tän ketjun tylsyys ja ennaltaarvattavissa lähinnä aiheuttaa myötähäpeää 😄 Ei mitään uutta pysty keksimään?
No, ei, näotä hoetaan sulle koska ne on totta.
Kysymys on enää et meinaaks sä oikeasti pilata koko elämäs mieluummin kun kuuntelet muita?
Sinä olet tyhmä kun saapas, mä en ymmärrä miten sä olet uskotellut itelles et sinä tiedät paremmin kun sun pitäis olla hiljaa ja antaa m
Tunteisiiiiin....
Vierailija kirjoitti:
heitin kerran baarissa et lähteekö nainen mukaan olutta on ja jos oot tuhma saat nahkavyöllä piiskaa nainen vastas olen tuhma mutta en juo olutta ja lähti mukaan.älä ole tylsä mutta älä tätäkään kokeile ole jotain siltäväliltä.
Tää on hyvä. Moni nainen tykkää pikkutuhmasta puheesta. Lääppiminen, sikailu ja irstailu on asia erikseen. Seksipuhetta voi harjoitella jos ei osaa. Se vaatii kyllä myös tilannetajua.
M30
Yleisälykkyys ja pitkälti sen tuottama itsevarmuus ja näiden avulla hankittu kokemus onnistuneezta vuorovaikutuksesta ihmisten kanssa. Ihmisten kohtalot noudattavat usein hyviä tai pahoja kierteitä, joiden suunnan muuttaminen niiden alettua on vaikeaa.