Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja ja minä en saa 38 ikävuoteen mennessä edes yhtä?

Vierailija
19.07.2024 |

Olen akateeminen, tavallinen, kiltti, mukava, luen kirjoja ja pidän hygieniasta huolta. Livelähestymiset (satoja) ovat tuottaneet nollat treffit tai kiinnostusta.

Netissä lähestymiset (deittisivut, tinder jne.) ovat tuottaneet tuhansien yritysten jälkeen nolla tulosta.

En ole lyhyt enkä pitkä (176cm) ja kasvoni ovat tavalliset. Hiuksia ei hirveästi enää ja paino suht normaali, ehkä vähän pömppöä muttei hirveästi.

Kommentit (244)

Vierailija
21/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet ansaitsekkaan ketään.

Naisetko sitten ansaitsee?

Vierailija
22/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top 10% miehistä saa 90% naisista. Loput 90% miehistä joutuu tappelemaan jämistä.

Top 10% miehistä saa 90% naisista irtosuhteisiin. Parisuhteisiin pääsee ihan normaalitkin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa niiden muiden juttuja. Olen huomannut, että suurin osa miehistä vahvasti liioittelee omia saavutuksiaan naismarkkinoilla. Siis todella vahvasti. Tai sitten ne naiset on joko maksullisia tai sellaisia, että normaali mies kavahtaa ajatustakin. 

Vierailija
24/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisille naisille ap tekee aloitteita ja millaisssa tilanteissa? 

jos aloitteita tekee aina vain kauheassa kännissä niin monet naiset sanovat automaattisesti ei. Jos aina aloittaa ravintolassa naisten piirityksen kauneimmasta ja nuorimmasta naisesta ja jatkaa siitä kaikki läpi niin onnistumisen mahdollisuus ei ole iso. Niillä kauneimmilla ja nuorimmilla on niin kova kysyntä että tuskin onnistaa ja muut ei enää halua kun tajuavat että mies on yrittänyt muita ja tyytyy sitten vaan heihin jos ei parempaa saa. Eli liian läpinäkyvää.

Teetkö aloitteet aina samalla tavalla? Jos se tapa ei onnista niin voisiko kokeilla jotain muuta?

Vierailija
25/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on miesten asia jos epätoivoissaan kelpuuttavat ihan mitä sattuu naisia.

Vierailija
26/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse vaan siitä ulkonäöstä vaan myös paljolti puhelahjoista. Jos mies saa naisen nauramaan ja viihtymään, saa hän naisen pokattuakin. Ap:lla ei taida niitä puhelahjoja olla.

Vierailija
27/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tekee asian eteen jotain, panostaa ulkonäköönsä, käy salilla, on kiinnostuneita asioista ja sitä kautta luo persoonallisuuden, ne opettelee oleen muiden kans, ne elää elämäänsä rohkeasti keksimättä tekosyitä miksei pitäis ja siinä sivussa saa niin paljon naista tai miestä kun haluaa.

Ole joku, ansaitse itsetunto.

Olet myöhässä liikkeellä mutta et liian.

Tämä, ihan oikeasti se 90% miehistä jotka itkee ettei ne saa naista ei tunnu ymmärtävän kuinka pienestä panostuksesta puhutaan, ei sun tarvi olla parempi kun ne 10%, se riittää et sä olet parempi kun ne 90% jotka uhriutuu ja näyttää elintapojensa takia haudasta nousseilta.

On äärirumia tapauksia missä ei auta vaikka dynamiitilla muokkais, heille osanottoni, ymmärrättekö te ollenkaan kuinka harvinaista se on?

Te ulisijat olette niitä ihan tavallisen näkösiä jotka vois olla ihan minkänäkösenlaisia tahansa kun vähän osallistuisitte ja ottasitte vastuuta.

Vierailija
28/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?

Vierailija
29/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yhden illan jutut mielestäsi jotenkin erityisen tavoiteltavia? Ja parhaita miehiä ovat ne, joilla tuollaisia juttuja on satoja?

Jos saisit valita, haluaisitko että poikasi olisi panomies vai tatinhakkaaja?

Ei kumpikaan, vaan normaali.

Vierailija
30/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap muuten tyytyväinen elämääsi? Onko ystäviä ja harrastuksia? Mitä toivot naisilta?

Jos makaat sisällä tietokoneen ääressä ja sitten käyt vain vaikka baarissa yrittämässä naista niin mistä edes juttelisit sen naisen kanssa. Jos taas käyt konserteissa, vaeltamassa ym niin ehkä törmäät samanlaisista asioista kiinnostuneeseen naiseen ja löydätte helposti jutun juurta yhteisistä kiinnostuksen kohteista.

jotkut miehet ovat onnettomia eivätkä elä kunnolla kun odottavat vain että saisivat naisen. Sellainen on luotan työntävää. Olisi kurjaa päätyä pelastamaan toinen elämälle niin että toinen ripustautuu kimppuun ja odottaa että minä järjestäisin hänelle kaiken valmiiksi. Minä olisin vastuussa molempien onnellisuudesta ym. Ei haluan että mies osaa elää yksinkin. Silloin on mahdollista saaada tasaveroinen hyvä suhde.

Vierailija
31/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top 10% miehistä saa 90% naisista. Loput 90% miehistä joutuu tappelemaan jämistä.

Tuossahan se ongelma on. Miehistä 100 % haluaa irtoseksiä, naisista 10 %. Siihen kun lisää sen, miten "kauniisti" miehet puhuvat seksistä tykkäävistä naisista, niin ei ihme, että miehillä on puutetta.

Vierailija
32/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?

No vi-ttu älä ole tylsä, tee jotain, kaadu vaikka mut kaadu eteenpäin.

Minä olen mielenkiintonen koska mä teen sen eteen kokoajan jotain, kohta lähden kaatosateessa ulkokuntosalille fiilisteleen myrskyä mun mukulan kans.

Jää sä tänne valittaan ja piehtaroimaan, ihmetteleen miks kukaan ei symppaa sun vapaaehtoista huvikseen uhriutumista.

Vierailija
33/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä aika moni mies kärvistelee tuon asian parissa, mutta useimmat oppivat sen hyväksymään, että tosilla miehillä on paljon vientiä ja toisilla vähemmän. Jälkimmäiseen ryhmään kuuluvan kannattaa panostaa parisuhteeseen.

Mitä kavereiden kanssa jutellut niin useimmat jälkimmäiseen ryhmään kuuluvat ovat ymmärtäneet sen siinä kahdenkymmenenviiden ikävuoden jälkeen, eivätkä ole enää jahdanneet joka viikonloppu uutta naista.

Vierailija
34/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet älyllisesti niin epärehellinen että ihan tosissaan vastailet whataboutismeilla, niin mä en ihmettele yhtään tätä sun itsetunnon kuntoa ja sitä että sä et saa naista.

Lakkaa valehtelemasta itelles, sit lakkaa valehtelemasta itelles ja ala elää tavalla mitä sun ei tarvi hävetä.

Vierailija
35/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sullekin löytyy nainen, jolle kelpaat. laske vaan rimaa. niinhän naistenkin pitäisi tehdä.

Vierailija
36/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vi-ttu älä ole tylsä, tee jotain, kaadu vaikka mut kaadu eteenpäin.

Minä olen mielenkiintonen koska mä teen sen eteen kokoajan jotain, kohta lähden kaatosateessa ulkokuntosalille fiilisteleen myrskyä mun mukulan kans.

Jää sä tänne valittaan ja piehtaroimaan, ihmetteleen miks kukaan ei symppaa sun vapaaehtoista huvikseen uhriutumista.

Ei naisiltakaan sellaista vaadita vaan kelpaavat omana itsenään kaikkine vikoineen.

Vierailija
37/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri ihka oikean näköisen seksinukeeen. Että silleen.

Vierailija
38/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias?  Aloituksesi mukaan kuulostat hyvin lapselliselle 38-vuotiaalle.

Omissa piiteissäni sen ikäiset (ja vielä akateemiset! Jollainen väität olevasi)  ovat kaiken tuollaisen yläpuolella.

En tunne yhtäkään 38-vuotiasta akateemista joka epätoivoisen etsisi yhden illan suhteita tinderistä tai mistään muualtakaan, ja vielä kadehtisi niitä jotka rehvastelevat sellaisella pistäen ainakin puolet lisää juttuihinsa.

Tuntemani akateemiset 38-vuotiaat haluavat elämältään kyllä jotain korkeatasoisempaa kuin vaihtuvat yhden illan suhteet.  Ja ovat sitä saavuttaneet sekä menossa uralla eteenpäin. Heillä on tavoitteet.  

Ymmärrätkö - jos nyt et ole trolli - että  alat olla sen verran vanha että kello alkaa tikittää jos haluat elämästäsi muuta kuin keskenkasvuisen pikkusällin hormooninhuuruista sekoilua? 

Mutta niin tietysti - kukin nyt tavallaan.....

Vierailija
39/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka saa yhden illan juttuja, on sosiaalisia supliikkimiehiä. Hauskoja, positiivisia, osaavat jutella sopivasti mukavia ja myös kuunnella. On pelisilmää katsoa kuka lähtee juttuun mukaan ja synkkaa. 

Vierailija
40/244 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uskot niiden tyyppien valeet. Eivät saa hekään.

Miehet, joilla flaksi käy, eivät hölise niistä jutuista.