Miksi tietyt miehet saavat satoja yhden illan juttuja ja minä en saa 38 ikävuoteen mennessä edes yhtä?
Olen akateeminen, tavallinen, kiltti, mukava, luen kirjoja ja pidän hygieniasta huolta. Livelähestymiset (satoja) ovat tuottaneet nollat treffit tai kiinnostusta.
Netissä lähestymiset (deittisivut, tinder jne.) ovat tuottaneet tuhansien yritysten jälkeen nolla tulosta.
En ole lyhyt enkä pitkä (176cm) ja kasvoni ovat tavalliset. Hiuksia ei hirveästi enää ja paino suht normaali, ehkä vähän pömppöä muttei hirveästi.
Kommentit (244)
Yhden illan jutuissa on paljon kyse itseluottamuksesta. Onnistumiset tuovat lisää onnistumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään meriitti korostaa kiltteyttä ja tavallisuutta. Itseasiassa tuo on niin myötähäpeää aiheuttavaa että luulen että sinulla ja kaltaisillasi on jos ei jonkin sortin asperger, niin erittäin paljon siihen liittyviä perinnöllisiä piirteitä.
Ketään ei ala panettamaan joku tuiki tavallinen tai rumahko harvahiuksinen löllömies joka korostamalla korostaa miten kiltti hän on.
Tän ketjun tylsyys ja ennaltaarvattavissa lähinnä aiheuttaa myötähäpeää 😄 Ei mitään uutta pysty keksimään?
No, ei, näotä hoetaan sulle koska ne on totta.
Kysymys on enää et meinaaks sä oikeasti pilata koko elämäs mieluummin kun kuuntelet muita?
Sinä olet tyhmä kun saapas, mä en ymmärrä miten sä olet uskotellut itelles et sinä tiedät paremmin kun sun pitäis olla hiljaa ja antaa m
Sekin on täysin totta että naiset saa vikojaan paljonennemmän anteeksi. Ei pelkästään lyhyissä kohtaamisissa vaan myös pitkissä parisuhteissa.
Naiset kyllä antaa täällä kaikenlaisia neuvoja joita vetävät lämpimikseen ihan lonkalta ja silti ottavat miehen ihan eri piirteiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?
Vähän väliä täällä on ketjuja joissa mies valittaa naisettomuutta. Sitten kun tarkentaa niin selkenee että esim tinderissä saa tykkäyksiä mutta niitä ei lasketa kun ne on liian vanhoilta/lihavilta/rumilta naisilta. Ja jatketaan itkua kun naiset nirsoja. Väitän että on hyvin paljon naisia jotka eivät löydä miestä. Eikä tarvi olla erityisen nirso mutta jos ei kelpuuta alkoholistia, nisitiä, väkivaltaista, itseään 10v vanhempaa, varattua jne. Eli turha valittaa että naisilla olisi niin paljon parempi tilanne. Kyllä kait melkein kaikki miehetkin naisen löytävät jos menevät räkälään lähellä sulkemisaikaa ja k
Miehet voisivat käydä hoidattamassa läheisriippuvuutensa maltillisemmalle tasolle.
Siksi, koska kiltteyttään korostavat miehet ovat aina jollain tavalla naisvihamielisiä ja heikkoja sosiaalisilta taidoiltaan. Ehkä jopa autisteja.
Jos näin ei ole, saatat myös etsiä vääränlaista seuraa. Yrität vain hottiksia bilemimmejä, mutta et vilkaisekaan itsesi kaltaisiin naisiin. Sinulle ei kelpaa ehkä vähän nörtti lukutoukka vaan naisen pitäisi olla joku timmi fitness-pimu ja vähintäänkin Hollywood-tähden näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilua kun nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä tai köyhä etteikö kelpaisi jollekkin miehelle. Miehelle totaaliseen yksinäisyyteen riittää se että on tylsä. Silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?
Tytöt kasvatetaan lapsesta asti siihen että heidän ulkonäköä arvostellaan. Siksi panostus ulkonäköön on korkea.
Pojille opetetaan illuusio et he kelpaa sellaisen kuin ovat.
Onhan totta et miehet ovat enemmän seksin perässä, miksi naisen täytyy sit olla se joka panostaa ulkonäköön?
MIEHET. Kokemukseni ja havaintojeni mukaan väkivaltaisuus ja huumeetkin on vähemmän huono piirre miehessä kuin että on tylsä. Suomi loistaa parisuhdeväkivalta tilastoissa joten sekään ei ole huono piirre. Olkaa röyhkeitä ja arvaamattomia kun naiset ottaa ennemmin sellaisen kuin minkään vässykän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heitin kerran baarissa et lähteekö nainen mukaan olutta on ja jos oot tuhma saat nahkavyöllä piiskaa nainen vastas olen tuhma mutta en juo olutta ja lähti mukaan.älä ole tylsä mutta älä tätäkään kokeile ole jotain siltäväliltä.
Tää on hyvä. Moni nainen tykkää pikkutuhmasta puheesta. Lääppiminen, sikailu ja irstailu on asia erikseen. Seksipuhetta voi harjoitella jos ei osaa. Se vaatii kyllä myös tilannetajua.
M30
kyllä.käyttäydyin hyvin puhuin pikkasen tuhmia ei liikaapukeuduin farkkuihin ei liijan siistii.sitten oltiin mun luona ja tein naiselle drinkin kun ei kuulemman olutta juo sitten sanoi oon tuhma sanoiin sitten makkariin ja peppu paljaaksi halusi oikeasti piiskaa nahkavyöllä.nyt ollaan viestailtu ja sanonut et on ollut tuhma .
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja tinderiä käyttämättömät boomerit eivät tajua miten brutaalia on olla jossain Tinderissä tavallisena tai rumana miehenä. Ei sinua noteerata millään tavoin, kun swaippauspäätös tehdään kasvokuvan ja kehon perusteella sekunnin murto-osassa.
Juuri kenelläkään naisella ei ole *mitään* motiivia laittaa tykkäystä jollekin kaljuuntuvalle rumakasvoiselle peikolle. Riippumatta siitä mitä profiilissa lukee. Siksi koska tämän profiilin skippaamisen ja paremman vaihtoehdon etsimisen hinta on noin 0,1 sekuntia ja sormen pyyhkäisy.
En tajua en, mutten tajua miksi siellä Tinderissä pitää olla jos ei sieltä mitään saa. Kaverini on käyttänyt muita deittipalveluita ja eipä hän ole kauaa sinkkuna ollut vaikka kumppani kyllä kohta tiheään vaihtuu.
Olet vain liian tavallisen harmaan tylsä ja mitäänsanomaton. Itse sain hemmetisti píllua ennen 30. ikävuotta, kun olin taiteellinen ja musikaalinen (se auttaa jos osaa soittaa kitaraa tai pianoa), suht supliikki ja aina hieman kusípäinen naisille. Silloin sitä píldeä tulee ovista ja ikkunoista. Pitää vaan olla tarpeeks mulkku, tosin mikään mulkkuus ei tehoa ellei naamasi ja kehosi ole naisten mielestä miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
MIEHET. Kokemukseni ja havaintojeni mukaan väkivaltaisuus ja huumeetkin on vähemmän huono piirre miehessä kuin että on tylsä. Suomi loistaa parisuhdeväkivalta tilastoissa joten sekään ei ole huono piirre. Olkaa röyhkeitä ja arvaamattomia kun naiset ottaa ennemmin sellaisen kuin minkään vässykän.
Hoi! Me ei olla nyt miesfoorumin novelliosiossa. Jatkakaa siellä ride or die suhteiden fantasioimista.
Heh minä saan aina ,eri juttu huolinko.Näin insinöörinä mittaan tilavuuden ja puristussuhteet lemmenkolosta .. mäntääni ,jos steva ei vuoda hyväksyn hänet ja voimme aloittaa yhdynnän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan halua saada omalta mieheltä turpiin. Jos yrittää voin pahimmillaan antaa takaisin. Harkitkaa tarkkaan mitä uskotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heitin kerran baarissa et lähteekö nainen mukaan olutta on ja jos oot tuhma saat nahkavyöllä piiskaa nainen vastas olen tuhma mutta en juo olutta ja lähti mukaan.älä ole tylsä mutta älä tätäkään kokeile ole jotain siltäväliltä.
Tää on hyvä. Moni nainen tykkää pikkutuhmasta puheesta. Lääppiminen, sikailu ja irstailu on asia erikseen. Seksipuhetta voi harjoitella jos ei osaa. Se vaatii kyllä myös tilannetajua.
M30
kyllä.käyttäydyin hyvin puhuin pikkasen tuhmia ei liikaapukeuduin farkkuihin ei liijan siistii.sitten oltiin mun luona ja tein naiselle drinkin kun ei kuulemman olutta juo sitten sanoi oon tuhma sanoiin sitten makkariin ja peppu paljaaksi halusi oikeasti piiskaa nahkavyöllä.nyt ollaan viestailtu ja sanonut et on ollut tuhma .
Ootko kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska kiltteyttään korostavat miehet ovat aina jollain tavalla naisvihamielisiä ja heikkoja sosiaalisilta taidoiltaan. Ehkä jopa autisteja.
Jos näin ei ole, saatat myös etsiä vääränlaista seuraa. Yrität vain hottiksia bilemimmejä, mutta et vilkaisekaan itsesi kaltaisiin naisiin. Sinulle ei kelpaa ehkä vähän nörtti lukutoukka vaan naisen pitäisi olla joku timmi fitness-pimu ja vähintäänkin Hollywood-tähden näköinen.
Autismi ei aiheuta nais- tai muutakaan vihamielisyyttä.
Sitä kannattaakin miettiä, sillä verrattain keskivertomieskin saa elämänsä aikana vähintään useita kymmeniä kumppaneita oikein yrittäessään. Etenkin jos rimaa laskee, varmaan jopa satoja jos oikein satsaa radalla kiertämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
<
olen ja ja tällä paska puhelimella on vaikee kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totuus. Nähty, koettu ja todeksi todettu.
Ne on kivoja ja varmaotteisia. Puhuvat mukavasti mukavia. Ota opiksesi!
Sitten ihmetellään kun suomalaiset kuolee sukupuuttoon,niin kyllä se mehiläinenkin elää vaan hetken.
En panisi sua vaikka olisit viimeinen mies koko planeetalta. Mieluummin vaikka nainen. T hetero N44