Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne asiallista että kuntakokeilusta soitetaan kahdeksalta aamulla?

Vierailija
19.07.2024 |

Siis ilman mitään ennakkoilmoitusta. Joo, olin nukkumassa, haastakaa oikeuteen. Teen osa-aikatyötä ja olin tullut iltavuorosra yhdeltätoista, mutta se ei oikeastaan ole tässä edes oleellista. Onko mitään muuta virastoa jolla olisi tapana soitella asiakkaille tuollaisiin kellonaikoihin? 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä kuntakokeilu jotain työttömien patistelua?

Työttömiä lapamatoja harmittaa kun joutuu heräämään aamulla. Vissiin kaljoittelu meni edellise iltana myöhään?

No kyllä minuakin harmittaisi. 

Hyvä kun lusmuja vähän potkitaan perseelle.

Vierailija
22/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8-16 on virka-aika ja silloin on ok soittaa työpuhelu. Yksityispuheluja ennen ennen klo 10 soita ja minusta olisi törppöä soittaa ennen klo 10 (paitsi töissä siis työkaverille).

Itse kyllä vältän soittelua kellekkään ennen klo 9 aamulla. Vaikka 8:ltä omassakin firmassa työt alkaa ja itse olen koneen ääressä usein jo ennen sitä. Harvoin mikään asia niin kiireinen on, että se ei tuntia odota. Ihan peruskohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8-16 on virka-aika ja silloin on ok soittaa työpuhelu. Yksityispuheluja ennen ennen klo 10 soita ja minusta olisi törppöä soittaa ennen klo 10 (paitsi töissä siis työkaverille).

Itse kyllä vältän soittelua kellekkään ennen klo 9 aamulla. Vaikka 8:ltä omassakin firmassa työt alkaa ja itse olen koneen ääressä usein jo ennen sitä. Harvoin mikään asia niin kiireinen on, että se ei tuntia odota. Ihan peruskohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan.

Työttömät ovat tämän päivän juutalaisia.

Vierailija
24/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen työntekijän ainoa tehtävä on soittaa ihmisille niin sitten puhelin käteen ja soitetaan! Se on jonkun oma vika jos nukkuu pitkin päivää. Silloin voi laittaa puhelimen pois päältä.

Vierailija
25/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ihmiset annatte numeronne mihinkään kuntakokeiluihin ja viranomaisille ylipäätään? Prepaid ja pidä numero omana tietonasi, loppuu turhat soittelut.

Vierailija
26/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On asiallista. He ovat töissä ja pitäisikö heidän peukaloita pyöritellä pari tuntia ettei liian aikaisin soita? 

On niillä muitakin töitä kuin soittelu asiakkaille. Ihan hyvin voisivat aloittaa soittelun myöhemmin.

ei-ap

Vierailija
27/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ihmiset annatte numeronne mihinkään kuntakokeiluihin ja viranomaisille ylipäätään? Prepaid ja pidä numero omana tietonasi, loppuu turhat soittelut.

Ehkä kaikki ei ole työtävieriksuvia lusmuja jotka yrittävät pakoilla viranomaksia?

Vierailija
28/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen työntekijän ainoa tehtävä on soittaa ihmisille niin sitten puhelin käteen ja soitetaan! Se on jonkun oma vika jos nukkuu pitkin päivää. Silloin voi laittaa puhelimen pois päältä.

Tosissasiko luulet, että heillä ei muuta ole? Eivät he mitään lehtimyyjiä ole, joille järjestelmä arpoo numeron ja asiakkaan, ja siitä sokkona soittamaan. 

Vierailija
29/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki ei ole työtävieriksuvia lusmuja jotka yrittävät pakoilla viranomaksia?

Viranomaisten kanssa voi ja pitää olla yhteydessä muilla tavoin, mieluiten todisteellisesti. Ja yksi vaihtoehto on mennä paikan päälle.

Vierailija
30/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä klo 8 on jo asiallinen aika soittaa. Se on virka-aikaa. 

Vierailija
31/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka on vielä kahdeksalta nukkumassa? Ihme vätyksiä - ja odottavat muun maailman pyörivän heidän ympärillään.

Vierailija
32/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on kuntakokeilu?

Vierailija
33/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuntakokeilu on?

Olen kuntakokeilun piirissä eikä minullekaan ole selvinny mikä on "homman nimi"  verrattuna te-palveluihin.

Vierailija
34/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta venähtänyt pitkäksi ja Kela-puhelu jäi vastaamatta aamulla. Aika yleinen tilanne sanoisin

Vierailija
35/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä potkitaan perseelle, ettei ne nuku pitkin päivää. Voisi vaikka töitä hakea välilä.

Vierailija
36/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työkiireitä kun ei ole sopiva aika puhua?

😀

Vierailija
37/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä potkitaan perseelle, ettei ne nuku pitkin päivää. Voisi vaikka töitä hakea välilä.

Varmaan ihan unelmahommaa soitelle ihmisille tuollaisilla asioilla. 

Vierailija
38/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viranomaisten kanssa voi ja pitää olla yhteydessä muilla tavoin, mieluiten todisteellisesti. Ja yksi vaihtoehto on mennä paikan päälle.

Tuolla logiikalla sitten todistaja mukaan. Mieluiten kaksi.

Vierailija
39/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö siihen. Olette jatkuvasti kuulustelussa ja kyttäyksen alla, jos sellaisiin menette. Se on kuin työpaikan aikataulu ja palkkaa ei ole, vaan tuki on joku palkka ilmeisesti. Pitäkää kiinni ihmisoikeuksista ja muidenkin ihmisten oikeuksista, itsestään ne eivät tule. Firmoissa pitäisi voida harjoitella ilman että joku rimputtelee jatkuvasti ja ilman nimeä "kokeilu". Pitää tietää myös voiko se firma palkata vai ei. Ilman kuntaakin.

40/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETKÖ OSAA LAITTAA PUHELINTA ÄÄNETTÖMÄLLE?