Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne asiallista että kuntakokeilusta soitetaan kahdeksalta aamulla?

Vierailija
19.07.2024 |

Siis ilman mitään ennakkoilmoitusta. Joo, olin nukkumassa, haastakaa oikeuteen. Teen osa-aikatyötä ja olin tullut iltavuorosra yhdeltätoista, mutta se ei oikeastaan ole tässä edes oleellista. Onko mitään muuta virastoa jolla olisi tapana soitella asiakkaille tuollaisiin kellonaikoihin? 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asiallista. He ovat töissä ja pitäisikö heidän peukaloita pyöritellä pari tuntia ettei liian aikaisin soita? Entä jos sinulla olisikin ollut yövuoro ja soitto tulisi juuri klo 12 parhaimmissa unissa?

Vierailija
2/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en soittele asiakkaille ennen klo 9, vaikka aloitan usein työt paljon aikaisemmin. Toisaalta en itsekään halua aamulla mitään ihmiskontakteja, vana keskittyä kirjallisiin töihin. Osan asiakkaista mielestä taas on ok alkaa soittamaan klo 7, jos olen lähettänyt heille viestin; sitäkään en ihan ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivisin mikä vain virallinen puhelu voi tulla klo 8-16 välillä.

Ei se nyt maailmanloppu ole jos missasit puhelun. Ota heihin yhteyttä ja pyydä että soittavat uudelleen. 

Vierailija
4/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se ei olisi!?

Vierailija
6/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Siellä edistetään sun asiaa! Kyllä on hirveetä! Voimahali!!

Vierailija
7/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. He ovat töissä siihen aikaan, moni heistä ollut jo tunnin. 

Aseta puhelin hiljaiseksi, jos haluat ettei puhelin soi kesken uniesi. 

Vierailija
8/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en soittele asiakkaille ennen klo 9, vaikka aloitan usein työt paljon aikaisemmin. Toisaalta en itsekään halua aamulla mitään ihmiskontakteja, vana keskittyä kirjallisiin töihin. Osan asiakkaista mielestä taas on ok alkaa soittamaan klo 7, jos olen lähettänyt heille viestin; sitäkään en ihan ymmärrä. 

Jos olet töissä klo 7, niin mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Jos taas et ole töissä, puhelimesi lienee äänettömällä? 

Vierailija
9/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerropa nyt lisää siitä Kuntakokeilusta, kun kerran aloitit?

Vierailija
10/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuntakokeilu on?

Vierailija
11/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin lisätietoja kuntakokeilusta!

Miksi minulle ie koskaan soiteta sieltä?

Vierailija
12/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaupungissa, voiko siinä olla syy miksi kuntakokeilu ei rimpauta?

T. pettynyt

Vierailija
13/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16 on virka-aika ja silloin on ok soittaa työpuhelu. Yksityispuheluja ennen ennen klo 10 soita ja minusta olisi törppöä soittaa ennen klo 10 (paitsi töissä siis työkaverille).

Vierailija
14/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein tutkit niin siinä puhelimessa voi olla virtakytkin. Oisko? Olisiko.... onhan siinä. Sitä painamalla se sammuu, ei soi. Ja sitten voi miettiä miksi pidät puhelinta päällä, jos sen hälytykset häiritsee :D

Vierailija
15/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kuntakokeilu jotain työttömien patistelua?

Vierailija
16/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajassa ei mitään vikaa. Antiikkiseen puhelinsoittoon turvautuminen vaikuttaa tänä päivänä vastuun välttelyltä. Harva kun tallentaa virkailijoiden puheluita. Kannattaa kyllä, jos sattuu kohdalle veemäinen asioidenhoitaja.

Vierailija
17/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virka-aika alkaa kello 8=rimputtelu ja viestispämmäys alkaa kello 8. Ainoa tehtävä: rimputella ihmisille höpöttäen kaikille sama tarina tusina kertaa päivässä: "hae neljää paikkaa". Mitään järkeä koko kuviossa ei ole miltään kantilta asiaa tarkastellen. Tuo litaniahan voisi ihan yhtä hyvin tulla nauhalta. Ei tällaiseen nykyaikana todellakaan tarvittaisi tuhansia ja taas tuhansia ihmisrimputtelijoita, korkeintaan yksi päärimputtelija jossakin Intiassa.

Vierailija
18/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä lapamatoja harmittaa kun joutuu heräämään aamulla. Vissiin kaljoittelu meni edellise iltana myöhään?

Vierailija
19/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä lapamatoja harmittaa kun joutuu heräämään aamulla. Vissiin kaljoittelu meni edellise iltana myöhään?

No kyllä minuakin harmittaisi. 

Vierailija
20/41 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali aikaa soittaa.

Pitäisikö viraston työntekijöille maksaa aamupäivä palkkaa pelkästään kahvinjuonnista ja odottelusta? Ei tietenkään! Koko päivä hoidetaan asioita. Heti työajan alkamisesta lähtien.