Nainen jonka kanssa seurustelin kun hän oli 17v oli muuttunut ihan täys tädiksi!
Hän on siis nyt 31v ja etsin hänet facesta. Hän oli ihan eri ihminen. Ei ollenkaan seksikäs enää. 17-vuotiaana hän oli ihan hyvä.
Minä ja minun kaverit ollaan melko samannäköisiä kuin silloin aikoinaan, mutta miksi naisissa se muutos on noin suuri?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla alamäki alkaa kun tukka pätkäistään.
Mulla alkoi se jo 3-vuotiaana sitten, kun luonnonkiharainen tukkani oli jatkuvasti takussa enkä tykännyt niiden selvittelystä. Se oli lyhyt malli siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on naisille brutaali 30 v on jo 90% munasoluista kuollut tarkoitus on viehättää vain siihen asti ja alkaa jyrkkä rupsahdus. Sama kuin mitä naiset tekee miehille kun tulee aikuisen ikäiseksi ei kelpaa mihinkään, vaikka luonto antaa valmiudet kaikkeen.
Onneksi karma kostaa heille. 15-20 vuotiaana ei niitä kiinnosta ne kunnolliset kasin miehet, ja sitten menee muutama hassu vuosi niin ne muijat on jo rupsahtaneita ja kasin miehellä on joku itseään paljon nuorempi kaunis thaifilippiinäläinen käsivarressa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa. Miten ja miksi ihmeessä naisia kiinnostaisi yhtäkkiä vanhempana mies joka ei kiinnostanut nuorempanakaan. Ja siis ihan yhtä lailla on niillä miehilläkin mennyt muutama hassu vuosi ja ovat rupsahtaneita. Ennen oli epäkiinnostava nuori mies nyt epäkiinnostava rupsahtanut mies, joka on ratkaissut omat ongelmansa hakemalla ulkomailta vähän erilaisen parisuhdejärjestelyn. Miten tämä on sitten niiltä naisilta jotenkin pois? Luuleeko miehet että heistä tulee jotain suuria saalita sitten kun hakevat thaimaasta kumppanin vai miten tää toimii:Dd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on naisille brutaali 30 v on jo 90% munasoluista kuollut tarkoitus on viehättää vain siihen asti ja alkaa jyrkkä rupsahdus. Sama kuin mitä naiset tekee miehille kun tulee aikuisen ikäiseksi ei kelpaa mihinkään, vaikka luonto antaa valmiudet kaikkeen.
Onneksi karma kostaa heille. 15-20 vuotiaana ei niitä kiinnosta ne kunnolliset kasin miehet, ja sitten menee muutama hassu vuosi niin ne muijat on jo rupsahtaneita ja kasin miehellä on joku itseään paljon nuorempi kaunis thaifilippiinäläinen käsivarressa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa. Miten ja miksi ihmeessä naisia kiinnostaisi yhtäkkiä vanhempana mies joka ei kiinnostanut nuorempanakaan. Ja siis ihan yhtä lailla on niillä miehilläkin mennyt muutama hassu vuosi ja ovat rupsahtaneita. Ennen oli epäkiinnostava nuori mies nyt e
Noinhan se juuri menee. Kyllä kummasti ne semiparhaat miehet alkaa kiinnostamaan sitten kun ei enää keski iässä kelpaa niille parhaimmille, pullukka naiset ylistää mustia miehiä suomalaisia miehiä komeimmiksi jne kne. Kumma kun se lihavuus muuttaa mies mieltymyksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tätä logiikkaa. Miten ja miksi ihmeessä naisia kiinnostaisi yhtäkkiä vanhempana mies joka ei kiinnostanut nuorempanakaan. Ja siis ihan yhtä lailla on niillä miehilläkin mennyt muutama hassu vuosi ja ovat rupsa
Olen nainen ja en ymmärrä kyllä yhtään mitä selität. Ehkä me eletään vähän eri maailmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sinulle jotenkin yllätyksenä se että, myös naiset vanhenee. Kuka tädittyy ja kuka sedittyy. Hitto näitä aloituksia!?
Juu kyllä Ap on todellakin kuvitellut että naiset ei vanhene lainkaan tai juuri naiset EI saa vanheta. Miehet kyllä saa vanheta ja kun naiset eivät juurikaan hauku miehiä vanhenemisesta niin miehethän eivät tajua vanhenneensa ihmettelevät vain että mitä hittoa kun ne 18 v. naiset ei enää kiinnostu mikä niitä vaivaa?? Hah hah voi näitä vähäjärkisiä ukkoja mistä niille saisi älliä päähän?
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu mikä tuli mieleen. Kaveri asui 7 vuotta vanhemman naisen luona ja heidän kotiinsa murtauduttiin. Sitten kuulin että naapurit olivat olettaneet että mun kaveri oli sen naisen poika, kun ne selittivät juttunsa poliisille.
Ap
Klassista naisvihaa taas ja te i-diootit vastaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38 ja mieheni mielestä näytän aivan samalta kuin yhdellä videolla yhdeksän vuotta sitten. Me siis ollaan seurusteltu vasta jonkin aikaa jota ennen ei olla tunnettu. Nyt varmaan sanot, että olin jo silloin rupsahtanut :D Ja mitenkä selität monet suhteet joissa mies on naista nuorempi kuten meilläkin on?
Miehen mielestä. Tottakai.
Omasta mielestäni olen kyllä ikäiseni näköinen. Mies silti kehuu nuorekkaaksi. Pitäisikö minun pakottaa hänet sitten tutkimaan ryppyjä tarkemmin vai mitä tässä haetaan?
No ei nyt aina. Mulla on ollut paljon työkavereita jotka on näyttäneet oikeasti huomattavasti nuoremmilta. Just luulin että yksi olis ollut 23 ja olikin 31 ja hämmästyin tosi paljon. Yhtä 23vtä kaikki luuli joksikin 16v kesätyöntekijäksi. Ja itse siis olen myös nuori parikymppinen niin ei ole ollut siitäkään kiinni että vanhemmiten 30vt alkaa näyttää ihan teineiltä ja siten perspektiivi muuttuu niin kuin usein tuntuu käyvän. Jotkut ihan oikeasti näyttää nuorelta ja jos he saavat siitä kuulla paljon niin kyllä se sitten totta on ja voivat sen tällaisissa keskusteluissa mainita, eikä se ole mitään itsensä yläpuolelle nostamista tms.