Nainen jonka kanssa seurustelin kun hän oli 17v oli muuttunut ihan täys tädiksi!
Hän on siis nyt 31v ja etsin hänet facesta. Hän oli ihan eri ihminen. Ei ollenkaan seksikäs enää. 17-vuotiaana hän oli ihan hyvä.
Minä ja minun kaverit ollaan melko samannäköisiä kuin silloin aikoinaan, mutta miksi naisissa se muutos on noin suuri?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on kukkamekoissa? Nuorekkaita ja naisellisia
Kauniille sievälle ja sirolle voi laittaa vaikka säkin ja miehet kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee tätimäisiä välittömästi kun toukka tulee ulos. Tukka lyhenee puol metriä ja painoa tulee se 20-30kg lisää entisestään lihavaan vartaloon raskauden jälkeen. Tähän viel tätimäiset kukkamekot niin siinä on koko paketti kasassa
Tuohon auttaisi ihan vain se, että mies pitää sitä toukkaa osan ajasta niin naiselle jää aikaa ja energiaa sekä pitkien hiusten hoitoon että liikuntaan ja syömiseen.
Etelän maissa naiset kykenee itsestään huolehtimaan ja myös ruuanlaittoon. Ihme juttu.
Niin ja miehet kykenevät elättämään perheensä. Ihme juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen -88 syntynyt ja taisi olla viime vuonna kun samanikäinen naispuolinen lukiokaveri päivitti face-kuvansa, järkytyin miten näytti yhtäkkiä 45 vuotiaalta. Ryppyjä ja ihan kuin hiuksetkin olisivat alkaneet menettämään väriään. Täytettiin siis 35v viime vuonna. Lukiossa oli SM tason urheilija.
Huippu-urheilu rasittaa vastaa jotain fyysistä työtä. 35 vuotiaana jo keho loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee tätimäisiä välittömästi kun toukka tulee ulos. Tukka lyhenee puol metriä ja painoa tulee se 20-30kg lisää entisestään lihavaan vartaloon raskauden jälkeen. Tähän viel tätimäiset kukkamekot niin siinä on koko paketti kasassa
Tuohon auttaisi ihan vain se, että mies pitää sitä toukkaa osan ajasta niin naiselle jää aikaa ja energiaa sekä pitkien hiusten hoitoon että liikuntaan ja syömiseen.
Etelän maissa naiset kykenee itsestään huolehtimaan ja myös ruuanlaittoon. Ihme juttu.
Ei kykene siellä on jopa enemmän työttömyyttä kuin suomessa. Nykyaikana kumpikin käy töissä, myös etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Luonto on naisille brutaali 30 v on jo 90% munasoluista kuollut tarkoitus on viehättää vain siihen asti ja alkaa jyrkkä rupsahdus. Sama kuin mitä naiset tekee miehille kun tulee aikuisen ikäiseksi ei kelpaa mihinkään, vaikka luonto antaa valmiudet kaikkeen.
Olen 38 ja mieheni mielestä näytän aivan samalta kuin yhdellä videolla yhdeksän vuotta sitten. Me siis ollaan seurusteltu vasta jonkin aikaa jota ennen ei olla tunnettu. Nyt varmaan sanot, että olin jo silloin rupsahtanut :D Ja mitenkä selität monet suhteet joissa mies on naista nuorempi kuten meilläkin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa maissa on normi, että lapsen ollessa pieni äiti jää kotiin. Niissä on myös toisena normina se, että kotiin jäänyt nainen ei ole siellä kuitenkaan vankilassa vaan tapaa ystäviään päiväkahvilla ja käy miehensä piikkiin laitattamassa tukkaa ja kynsiä, miehen palkalla kun maksetaan kaikki.
Suomessa naisten halu olla työelämässä ja tavanomaisen vastenmielisyyden kotiäitiyttä kohtaan pitäisi olla kiitoksen paikka naisille. Rusinat pullasta-miehet ja inkkulit eivät kestäisi machokulttuuria ikinä. Normaalit suomalaiset miehet taas arvostavat työssäkäyviä vaimojaan ja eivät mollaa jos naisella ei ole jokainen hiuskarva ojennuksessa raatamisen keskellä.
Toki voidaan myös kysyä miksi pohjoisessa ollaan rikkaampia kuin etelässä. Se saattaa liittyä tähän kulttuuriin jossa ollaan liiankin työkeskeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset muuttuu ihan yhtä lailla. Olet vain sokea itsellesi ja kavereillesi. Ja naisten muutokseen suhtaudutaan eri tavalla. Itsekin olen sokea kavereilleni sekä miehille että naisille kun ajan kulumista ei huomaa jos ei lätkäistä ennen jälkeen kuvaa eteen. Just tässä mietin miten yksi miespuolinen kaveri on edelleen ihan saman näköinen kunnes näin kun tuttu jakoi kuvan joltain lukiobileajoilta ja loksahti suu auki miten ihan eri näköinen onkaan. Lukiopoika oli hoikka siloposkinen kiinteä jäntevä ja rypytön ja ruskettunut, tuuhea vaalea tukka jne. Nyt lähestyy kolmeakymppiä ja huomasi että kasvot onkin ihan pyöristyneet, setämiehistynyt, pöhöttynyt, kroppa ja kasvot ihan erilaiset kuin silloin enkä ollut yhtään huomannut koko asiaa ennen kuin näki kuvat.
Osa ikääntyy ns. paremmin kuin toiset jos niin voi sanoa, mutta sukupuolesta se ei ole kyllä kiinni. Miehet ja naiset muuttuu iha
Kyllä voi setämiehistyä, just näytin kuusikymppisille vanhemmille kaverin hääkuvaa ja ihmettelivät molemmat miten mies näyttää ihan keski-ikäiseltä vaikkei ole kolmeakymmentäkään vielä. Ja kaveri luuli uusia naapureita, pikkulasten vanhempia, myös 40v ja kävi ilmi että olivatkin jotain 24v. Lihominen jne tekee aika paljon. Ja on monilla jo monenlaista ryppyä verrattuna lukiovuosiin. Elintavat vanhentaa jo parikymppisiä, jos kuluu alkoholia ja sokeria paljon ja mennään vähillä unilla niin voi näyttää yllättävänkin vanhalta. Muutosta ei huomaa itsekään ennen kuin näkee jonkun vanhan kuvan ja huomaa että onpa muututtu kaikki enemmän tai vähemmän vaikkei eläessä sitä itse näe.
Ap pukeutuu varmasti nuorekkaaseen farkkuasuun. Kaljun peittely-yrityksetkin ovat niin täydellisiä, että kukaan ei huomaa (paitsi takaa tai ylempää katsoen), ja tietynlaiset setäkorut, joita hän nuoruudessaan käytti, ovat edelleen käytössä. Tämän trendikkään ulkomuodon ansiosta hän on ihan yhtä komea ja muodikas kuin nuorena.
(Setämiehille varmuuden vuoksi tiedoksi, että tämä oli sarkasmia. Saattavat ottaa vielä tosissaan.)
Mä näytän kuulemma reilu parikymppiseltä ja ikä 33. Vartalo treenattu 158/48
Pitkät vaaleat hiukset, kyllä olen kaunis
Geenit on suurin mitä saan kiittää
Vierailija kirjoitti:
Ap pukeutuu varmasti nuorekkaaseen farkkuasuun. Kaljun peittely-yrityksetkin ovat niin täydellisiä, että kukaan ei huomaa (paitsi takaa tai ylempää katsoen), ja tietynlaiset setäkorut, joita hän nuoruudessaan käytti, ovat edelleen käytössä. Tämän trendikkään ulkomuodon ansiosta hän on ihan yhtä komea ja muodikas kuin nuorena.
(Setämiehille varmuuden vuoksi tiedoksi, että tämä oli sarkasmia. Saattavat ottaa vielä tosissaan.)
Olipas hauska tarina. Hah. Hah. Hah.
T. Ap
Noloa kun sun pitää entisiä heiloja metsästää, eikö muuten onnaa
Niin väsynyttä settiä taas. Entinen seurustelukumppanisi ei ole enää saman näköinen, kuin 17-vuotiaana, niin kaikki naisethan ovat samanlaisia..
Tiedoksesi, ihminen muuttuu vanhetessaan, sinäkin. Ehkä tämä nainen saattoi nähdä sinutkin vähän eri valossa, kuin silloin. Eikä välttämättä positiivisessa, vaan että voi kauhea, ihanko oikeasti haksahdin tuollaiseen tyyppiin. En usko hetkeäkään, että olisit joku palkintouros. Kunhan länkytät.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kun sun pitää entisiä heiloja metsästää, eikö muuten onnaa
Kuka on sanonut että metsästäisin? Kuhan vaan katoin sen facen.
Ap
Miehet ja naiset muuttuu ihan yhtä lailla, ainoastaan naisten ikääntymiseen suhtaudutaan kriittisemmin. Verratkaa esim johnny depp nyt ja nuorena ja winona ryder nyt ja nuorena. Tai Leonardo diCaprio ja Kate Winslet. Ihan samat iän tuomat muutokset koskee kaikkia, paino, rypyt jne. Naistem kohdalla se vaan on aina joku yleinen katastrofi ja rikos maailmaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen -88 syntynyt ja taisi olla viime vuonna kun samanikäinen naispuolinen lukiokaveri päivitti face-kuvansa, järkytyin miten näytti yhtäkkiä 45 vuotiaalta. Ryppyjä ja ihan kuin hiuksetkin olisivat alkaneet menettämään väriään. Täytettiin siis 35v viime vuonna. Lukiossa oli SM tason urheilija.
Huippu-urheilu rasittaa vastaa jotain fyysistä työtä. 35 vuotiaana jo keho loppu.
Olen huomannnut myös että sellaiset himourheilijat vanhenee nopeammin kuin normityypit. Urheilijat on ruskettuneita kireitä ja huomattavasti kuivuneemman ja ryppyisemmän näköisiä kuin sellaiset tavalliset hyvänolonliikkujat jotka pitää kehon normipainossa ja kiinteydessä. Hoikkuus nuorentaa ja kaunistaa mutta sellainen kehon huippuunsa rääkkääminen vaan kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista, että ihmiset ikääntyvät...
Miten voikaan olla mahdollista, että 80-vuotias ei näytäkään enää 20-vuotiaalta...
Huoh.
Vähän tämmöinen fiilis tuli, kun osallistuin lukioluokkamme 50-vuotisbileisiin. Suurinta osaa lukioaikaisista kavereista en ollut tavannut vuosikymmeniin, joten juuri kukaan ei tunnistanut minua. Ja sitten, kun kerroin, kuka olen, kysyjät tuijottivat silmät pyöreinä. Heistä oikein huokui hämmästys, miten ihmeessä, et enää näytä yhtä ihanalta kuin teini-iässä... ?! Miten olen kehdannutkaan muuttua mummoksi (huokaus).
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän kuulemma reilu parikymppiseltä ja ikä 33. Vartalo treenattu 158/48
Pitkät vaaleat hiukset, kyllä olen kaunis
Geenit on suurin mitä saan kiittää
Vanha Cherokee sanonta "Kaikki kyllä näkee minkä ikäinen olet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omien sanojen mukaan kun tullaan marocosta hakemaan suomen passia. Pitää ihan pakottaa se elätys ottamaan vastaan. Ihan vaan eksyvät sinne kelaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on naisille brutaali 30 v on jo 90% munasoluista kuollut tarkoitus on viehättää vain siihen asti ja alkaa jyrkkä rupsahdus. Sama kuin mitä naiset tekee miehille kun tulee aikuisen ikäiseksi ei kelpaa mihinkään, vaikka luonto antaa valmiudet kaikkeen.
Olen 38 ja mieheni mielestä näytän aivan samalta kuin yhdellä videolla yhdeksän vuotta sitten. Me siis ollaan seurusteltu vasta jonkin aikaa jota ennen ei olla tunnettu. Nyt varmaan sanot, että olin jo silloin rupsahtanut :D Ja mitenkä selität monet suhteet joissa mies on naista nuorempi kuten meilläkin on?
Miehen mielestä. Tottakai.