Nainen jonka kanssa seurustelin kun hän oli 17v oli muuttunut ihan täys tädiksi!
Hän on siis nyt 31v ja etsin hänet facesta. Hän oli ihan eri ihminen. Ei ollenkaan seksikäs enää. 17-vuotiaana hän oli ihan hyvä.
Minä ja minun kaverit ollaan melko samannäköisiä kuin silloin aikoinaan, mutta miksi naisissa se muutos on noin suuri?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu mikä tuli mieleen. Kaveri asui 7 vuotta vanhemman naisen luona ja heidän kotiinsa murtauduttiin. Sitten kuulin että naapurit olivat olettaneet että mun kaveri oli sen naisen poika, kun ne selittivät juttunsa poliisille.
Ap
Mä olen miestäni vanhempi ja mua on luultu sen tyttäreksi.
Ap luulee itse olevansa freesi, hah, vaikka on taatusti alkanut pönäköityä ja kaljuuntua setämieheksi. Suuret on luulot itsestään.
Ne joita näkee kokoajan säännöllisesti ( myös oma naama ) - ei heidän ikääntymistään huomaa. Ikääntymisen huomaa aina vasta kun edellisestä näkemisestä on oikeasti aikaa.
"hän oli ihan hyvä"
No, jossei sen parempi - niin mitäpä tuota haikailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysäseppä joltain ulkopuoliselta, näytätkö samalta? 🤭
Se että käytät facebookia ja siitä nimeä face, kertoo että et itsekään ole ollut nuori enää vuosikausiin.
On minulla vanhoja valokuvia joihin voin verrata itseäni. Korkeintaan olen komeampi koska olin ihan lapsen näköinen silloin 19v (eli kun tuo nainen oli 17v). Mutta 22 vuotiaan ja mun nykyisen ulkonäön välillä ei juuri ole muutoksia.
Ja se että joku käyttää facebookia, ei ollenkaan vaikuta ulkonäköön. Kyllä kaikki tuntemani parikymppiset tytötkin käyttää.
No ei todellakaan käytä parikymppiset tytöt facebookia kuin korkeintaan saadakseen tietää teidän sukulaissetien ja mummon kuulumiset. Ei helvetti että naurattaa nämä vanhukset jotka eivät mielestään käänny yhtään ja ovat yhä trendien aallonharjalla 15 vuotta myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu mikä tuli mieleen. Kaveri asui 7 vuotta vanhemman naisen luona ja heidän kotiinsa murtauduttiin. Sitten kuulin että naapurit olivat olettaneet että mun kaveri oli sen naisen poika, kun ne selittivät juttunsa poliisille.
Ap
Lukioikäistä poikaani luultiin poikaystäväkseni, vaikka meillä on ikäeroa 28 vuotta.
EIkös noi puumasuhteet oo nykyisin muodissa? Ei ne voinut olettaa vaikka olit äidin ikäisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
"hän oli ihan hyvä"
No, jossei sen parempi - niin mitäpä tuota haikailet.
Niin, kyllä sillä oli syynsä miksi erosin hänestä. Onneksi tein niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että käytät facebookia ja siitä nimeä face, kertoo että et itsekään ole ollut nuori enää vuosikausiin.
On minulla vanhoja valokuvia joihin voin verrata itseäni. Korkeintaan olen komeampi koska olin ihan lapsen näköinen silloin 19v (eli kun tuo nainen oli 17v). Mutta 22 vuotiaan ja mun nykyisen ulkonäön välillä ei juuri ole muutoksia.
Ja se että joku käyttää facebookia, ei ollenkaan vaikuta ulkonäköön. Kyllä kaikki tuntemani parikymppiset tytötkin käyttää.
Miten sanoa ettei tunne yhtään parikymppistä tyttöä.
Todellisuus pako on surullinen asia, mutta kaikki me vanhennutaan joka päivä. Ei sitä toki tarvi vanhukseksi heittäytyä, vaikka keski-ikään on päästy. Silti, olet jo kauan ollut "setä" oikeasti nuorille. Tsemppiä, kyllä se siitä kun myönnät tosiasiat myös itsellesi 👍
Sinä olet kuin ne lehtijutut, joissa ihmetellään julkkisten ulkonäön muutosta. Eka kuva 20v ja toinen 70v, mikä uskomaton muutos!
Tinderissä näkee jo naamasta +30 vuotiaista naisista kellä on lapsia ja kellä ei. Naaman perusteella voi todeta, että lapset eivät tuo onnea.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä näkee jo naamasta +30 vuotiaista naisista kellä on lapsia ja kellä ei. Naaman perusteella voi todeta, että lapset eivät tuo onnea.
+30 ja Tinderissä kertoo ettei ole elämässä juuri onnea.
Tinderin parhaat naiset on 18-24 vuotiaita. Siitä ylöspäin niin naiset on kurppian.
Sä vaan kuvittelet näyttäväsi melkein samanlaiselta kuin silloin. Jos et olisi nähnyt itseäsi peilistä lainkaan yli kymmeneen vuoteen, olisit hyvinkin eri mieltä oman kommenttisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemasi parikymppiset tytöt? Ootko Wille Rydman wannabe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sanoa ettei tunne yhtään parikymppistä tyttöä.
Todellisuus pako on surullinen asia, mutta kaikki me vanhennutaan joka päivä. Ei sitä toki tarvi vanhukseksi heittäytyä, vaikka keski-ikään on päästy. Silti, olet jo kauan oll
Juuri parikymppisten tyttöjen kanssa saan mätchejä tinderissä. Eli 26-vuotiailta hyvin harvoin, mutta eipä se mua haittaa.
Ap
Miten voi olla mahdollista, että ihmiset ikääntyvät...
Miten voikaan olla mahdollista, että 80-vuotias ei näytäkään enää 20-vuotiaalta...
Huoh.
Noh, siltä kyllä tuntuu.
Ap