Nainen jonka kanssa seurustelin kun hän oli 17v oli muuttunut ihan täys tädiksi!
Hän on siis nyt 31v ja etsin hänet facesta. Hän oli ihan eri ihminen. Ei ollenkaan seksikäs enää. 17-vuotiaana hän oli ihan hyvä.
Minä ja minun kaverit ollaan melko samannäköisiä kuin silloin aikoinaan, mutta miksi naisissa se muutos on noin suuri?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysäseppä joltain ulkopuoliselta, näytätkö samalta? 🤭
Se että käytät facebookia ja siitä nimeä face, kertoo että et itsekään ole ollut nuori enää vuosikausiin.
On minulla vanhoja valokuvia joihin voin verrata itseäni. Korkeintaan olen komeampi koska olin ihan lapsen näköinen silloin 19v (eli kun tuo nainen oli 17v). Mutta 22 vuotiaan ja mun nykyisen ulkonäön välillä ei juuri ole muutoksia.
Ja se että joku käyttää facebookia, ei ollenkaan vaikuta ulkonäköön. Kyllä kaikki tuntemani parikymppiset tytötkin käyttää.
Tuntemasi parikymppiset tytöt? Ootko Wille Rydman wannabe?
Mitä vikaa siinä olisi?
Olin pari vuotta sitten luokkakokouksessa kolmekymppisenä ja voin sanoa että kukaan, ei KUKAAN näyttänyt samalta kuin 17-vuotiaana. :D Vaikka olisi tosi hyvin säilynyt mies tai nainen, niin kyllä sen iän silti huomaa. Joillakin vaan on ihmeellinen harhakuva, että omassa päässään näyttää ikuisesti nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Tinderin parhaat naiset on 18-24 vuotiaita. Siitä ylöspäin niin naiset on kurppian.
Niinhän se on miehilläkin! 23-29v kauniit ja komeat ja miehet hurmaavimmillaan!😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin parhaat naiset on 18-24 vuotiaita. Siitä ylöspäin niin naiset on kurppian.
Niinhän se on miehilläkin! 23-29v kauniit ja komeat ja miehet hurmaavimmillaan!😍
Sitten alkaa alamäki. Jyrkkä alamäki!👎
Se on se testosteroni, joka laittaa luulemaan itsestään liikoja ja muista liian vähän.
Mutta, mutta.. kyllähän ne miehet aika nuorina näyttää jope ruonansuulta, vaikka muuta luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että käytät facebookia ja siitä nimeä face, kertoo että et itsekään ole ollut nuori enää vuosikausiin.
On minulla vanhoja valokuvia joihin voin verrata itseäni. Korkeintaan olen komeampi koska olin ihan lapsen näköinen silloin 19v (eli kun tuo nainen oli 17v). Mutta 22 vuotiaan ja mun nykyisen ulkonäön välillä ei juuri ole muutoksia.
Ja se että joku käyttää facebookia, ei ollenkaan vaikuta ulkonäköön. Kyllä kaikki tuntemani parikymppiset tytötkin käyttää.
Miten sanoa ettei tunne yhtään parikymppistä tyttöä.
Todellisuus pako on surullinen asia, mutta kaikki me vanhennutaan joka päivä. Ei sitä toki tarvi vanhukseksi heittäytyä, vaikka
"Juuri parikymppisten tyttöjen kanssa saan mätchejä tinderissä. Eli 26-vuotiailta hyvin harvoin, mutta eipä se mua haittaa."
Paappa yhä sinkkuna tinderissä samalla haikaillen jotain teiniaikojen exää ja tulee sitten valittamaan ikäistensä naisten rumuudesta Vauvalle :D päivän säälipalkinnon voittaa ap.
Se, että pukeudut kuten teininä ja sulla on samanlainen hiustyyli, ei tarkoita että olet yhä samannäköinen. Kierrän kaukaa oman ikäiseni miehet, jotka kuvittelee edelleen olevansa teinejä ihan pukeutumistaan myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sanoa ettei tunne yhtään parikymppistä tyttöä.
Todellisuus pako on surullinen asia, mutta kaikki me vanhennutaan joka päivä. Ei sitä toki tarvi vanhukseksi heittäytyä, vaikka
Juu juu pappa, kouluunkin hiihdit kesät talvet.
Kävin joitain vuosia sitten treffeillä oman ikäisen naisen kanssa. Olin tukehtua ruokaan kun tarjoilija luuli naista isoäidikseni.
Naisista tulee tätimäisiä välittömästi kun toukka tulee ulos. Tukka lyhenee puol metriä ja painoa tulee se 20-30kg lisää entisestään lihavaan vartaloon raskauden jälkeen. Tähän viel tätimäiset kukkamekot niin siinä on koko paketti kasassa
Vierailija kirjoitti:
Kävin joitain vuosia sitten treffeillä oman ikäisen naisen kanssa. Olin tukehtua ruokaan kun tarjoilija luuli naista isoäidikseni.
Oisit nyt ees sanonut että luultiin äidiksi, niin ois ollut edes jollain tasolla uskottava provo :D Kiitos nauruista!
Tätimäisyys: Ei-pantavan näköinen väljiin pukeutunut nainen. Ihan siis eria-asia kuin parikymppinen nainen joka haluaa huomiota miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu mikä tuli mieleen. Kaveri asui 7 vuotta vanhemman naisen luona ja heidän kotiinsa murtauduttiin. Sitten kuulin että naapurit olivat olettaneet että mun kaveri oli sen naisen poika, kun ne selittivät juttunsa poliisille.
Ap
Sulla noita tyhjänpäiväsiä juttuja riittää.
No ajattelusi on kyllä yläkoulu-tasolla, ehkä se selittää miksi kuvittelet olevasi nuori.
Vierailija kirjoitti:
Miehet imevät naisista elinvoiman kuin vampyyrit, niin siksi naiset vanhenevat nopeammin.
Tai
Olet heterona täysin sokea miesten ulkonäölle. Omassa opiskeluporukassa on miehistä tullut pulskia kaljuja setämiehiä, kun taas naiset korkeintaan keränneet raskauden myötä kiloja. Tukka niillä on yhä kaikilla.
Tukka onkin sellainen katsemagneetti, että miehet on sokeita kaikelle muulle naisen kropassa.
Mistä näitä keski-ikäisiä lumihiutaleita oikein riittää?
Sulla on vielä monta hyvää vuotta jäljellä, vaikka oletkin jo reilusti yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee tätimäisiä välittömästi kun toukka tulee ulos. Tukka lyhenee puol metriä ja painoa tulee se 20-30kg lisää entisestään lihavaan vartaloon raskauden jälkeen. Tähän viel tätimäiset kukkamekot niin siinä on koko paketti kasassa
Tuohon auttaisi ihan vain se, että mies pitää sitä toukkaa osan ajasta niin naiselle jää aikaa ja energiaa sekä pitkien hiusten hoitoon että liikuntaan ja syömiseen.
Tuliko sinulle jotenkin yllätyksenä se että, myös naiset vanhenee. Kuka tädittyy ja kuka sedittyy. Hitto näitä aloituksia!?