Nainen jonka kanssa seurustelin kun hän oli 17v oli muuttunut ihan täys tädiksi!
Hän on siis nyt 31v ja etsin hänet facesta. Hän oli ihan eri ihminen. Ei ollenkaan seksikäs enää. 17-vuotiaana hän oli ihan hyvä.
Minä ja minun kaverit ollaan melko samannäköisiä kuin silloin aikoinaan, mutta miksi naisissa se muutos on noin suuri?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Kävin joitain vuosia sitten treffeillä oman ikäisen naisen kanssa. Olin tukehtua ruokaan kun tarjoilija luuli naista isoäidikseni.
Ei se tarjoilijan vika oo, jos tykkäät treffailla GILFejä.
Vierailija kirjoitti:
Sen siskolla on siis lapsia.
Tai veljellä.
Vierailija kirjoitti:
Odota vielä 10-20 vuotta. Muutos kääntyy toisin päin. Teiltä lähtee hiukset ja potenssi, naiselta ei.
No mihin se potenssi katoaa? Viekö sen joku pois? MIes voi siittää lapsia vielä Niinistön ikäisenä papparaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota vielä 10-20 vuotta. Muutos kääntyy toisin päin. Teiltä lähtee hiukset ja potenssi, naiselta ei.
No mihin se potenssi katoaa? Viekö sen joku pois? MIes voi siittää lapsia vielä Niinistön ikäisenä papparaisena.
Menepä kyselemään papparaisilta, että miten seisoo. Useimmilla lääkkeillä, joillain ei silläkään.
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee tätimäisiä välittömästi kun toukka tulee ulos. Tukka lyhenee puol metriä ja painoa tulee se 20-30kg lisää entisestään lihavaan vartaloon raskauden jälkeen. Tähän viel tätimäiset kukkamekot niin siinä on koko paketti kasassa
Ylipaino vanhentaa kummankin sukupuolen
AP ei ole katsonut peiliin sen jälkeen kun täytti 18 vuotta. Eihän tosimies peilin edessä keikistele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä kyselemään papparaisilta, että miten seisoo. Useimmilla lääkkeillä, joillain ei silläkään.
Mä olen keski-ikäinen ja en huomaa potenssissa mitään vikaa. Vaikka muuten näytän mielestäni suht ikäiseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen keski-ikäinen ja en huomaa potenssissa mitään vikaa. Vaikka muuten näytän mielestäni suht ikäiseltäni.
Keski-ikäinen on vähän eri kuin esim. 70v.
Luonto on naisille brutaali 30 v on jo 90% munasoluista kuollut tarkoitus on viehättää vain siihen asti ja alkaa jyrkkä rupsahdus. Sama kuin mitä naiset tekee miehille kun tulee aikuisen ikäiseksi ei kelpaa mihinkään, vaikka luonto antaa valmiudet kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Luonto on naisille brutaali 30 v on jo 90% munasoluista kuollut tarkoitus on viehättää vain siihen asti ja alkaa jyrkkä rupsahdus. Sama kuin mitä naiset tekee miehille kun tulee aikuisen ikäiseksi ei kelpaa mihinkään, vaikka luonto antaa valmiudet kaikkeen.
Onneksi karma kostaa heille. 15-20 vuotiaana ei niitä kiinnosta ne kunnolliset kasin miehet, ja sitten menee muutama hassu vuosi niin ne muijat on jo rupsahtaneita ja kasin miehellä on joku itseään paljon nuorempi kaunis thaifilippiinäläinen käsivarressa.
Ei varmaan ole käyttänyt aurinkorasvaa, kyllä mun tuntemista ihmisistä valtaosa on kolmekymppisenä ihan saman näköisiä kuin joskus 23-vuotiaana. Sukupuolesta riippumatta. 31 on tosi nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon voi helposti ymmärtää. 17 vuotiaana nainen on kauneimmillaan ja 31 vuotiaana jo nähnyt parhaimmat päivänsä, tyttömäisyys häviää ja vartalo usein pullistuu ja löysenee.
Minä olin kyllä pullukka 17 vuotiaana. 28 vuotiaana todella hottis ja 33 vuotiaanakin varsin soiva peli. Kaikki ei plösähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voi helposti ymmärtää. 17 vuotiaana nainen on kauneimmillaan ja 31 vuotiaana jo nähnyt parhaimmat päivänsä, tyttömäisyys häviää ja vartalo usein pullistuu ja löysenee.
Minä olin kyllä pullukka 17 vuotiaana. 28 vuotiaana todella hottis ja 33 vuotiaanakin varsin soiva peli. Kaikki ei plösähdä
Ei normaali ihminen olekaan mitenkään vanhentunut vielä 33-vuotiaana, siihen vaaditaan täyteaineita ja lihomista. Aikuistunut toki mutta ei vanhan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole käyttänyt aurinkorasvaa, kyllä mun tuntemista ihmisistä valtaosa on kolmekymppisenä ihan saman näköisiä kuin joskus 23-vuotiaana. Sukupuolesta riippumatta. 31 on tosi nuori vielä.
ja palstainkkelit alapeukuttaa kun kolmekymppiset ei suostu seurusteleen teidän kanssa. kokeilkaa kasikymppisiä?
Mikä vika on kukkamekoissa? Nuorekkaita ja naisellisia
Olen -88 syntynyt ja taisi olla viime vuonna kun samanikäinen naispuolinen lukiokaveri päivitti face-kuvansa, järkytyin miten näytti yhtäkkiä 45 vuotiaalta. Ryppyjä ja ihan kuin hiuksetkin olisivat alkaneet menettämään väriään. Täytettiin siis 35v viime vuonna. Lukiossa oli SM tason urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei normaali ihminen olekaan mitenkään vanhentunut vielä 33-vuotiaana, siihen vaaditaan täyteaineita ja lihomista. Aikuistunut toki mutta ei vanhan näköinen.
Täyteaineita? Tarkoitatko hyaluronihappoa? Sitä olen laittanut kasvoihini 27 vuotiaasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset muuttuu ihan yhtä lailla. Olet vain sokea itsellesi ja kavereillesi. Ja naisten muutokseen suhtaudutaan eri tavalla. Itsekin olen sokea kavereilleni sekä miehille että naisille kun ajan kulumista ei huomaa jos ei lätkäistä ennen jälkeen kuvaa eteen. Just tässä mietin miten yksi miespuolinen kaveri on edelleen ihan saman näköinen kunnes näin kun tuttu jakoi kuvan joltain lukiobileajoilta ja loksahti suu auki miten ihan eri näköinen onkaan. Lukiopoika oli hoikka siloposkinen kiinteä jäntevä ja rypytön ja ruskettunut, tuuhea vaalea tukka jne. Nyt lähestyy kolmeakymppiä ja huomasi että kasvot onkin ihan pyöristyneet, setämiehistynyt, pöhöttynyt, kroppa ja kasvot ihan erilaiset kuin silloin enkä ollut yhtään huomannut koko asiaa ennen kuin näki kuvat.
Osa ikääntyy ns. paremmin kuin toiset jos niin voi sanoa, mutta sukupuolesta se ei ole kyllä kiinni. Miehet ja naiset muuttuu ihan yhtä lailla mutta yleensä etenkin miehet on ihan
No ei kyllä alle kolmikymppisenä kukaan setämiehisty tai tädisty eikä normaalitilanteessa edes saa ryppyjä :D
Ihminen ei huomaa omaa ikääntymistään, vain toisten. Jos entisestä kumppanista on tullut täti, silloin itse on setä, vaikka kuinka vastaan väittäisi.