Olen Valion raejuustotehtaalle se joka leikkaa ne raejuustopalaset
On kyllä tylsä ja työläs homma leikata ne raejuustopalaset saksilla.
Kommentit (12)
Ap. Luulitko että olet haiska ?😭😭😭
Miksi leikkelet sellaista paskaa? Eihän se edes maistu miltään.
Mulla oli hirveä klöntti juuri raejuustopaketissa. Varmaan kaksenttinen raejuustopala. Oliko huono päivä?
Eli sillä vihreiden kuulien puolittajalla ei sittenkään ole niin kamalan raskas ja vaikea työ. Kun sinuun vertaa.
Mä syön Valion Arkiraejuustoa ja siinä on palleroita. Pyöritteletkö ne sormin vai onko sulla joku kapistus pyörittelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Eli sillä vihreiden kuulien puolittajalla ei sittenkään ole niin kamalan raskas ja vaikea työ. Kun sinuun vertaa.
Ensin joku puolittaa ja sitten joku yhdistää puolikkaat. Ilmankos ne on niin kalliita, monta työvaihetta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
tää oli hauska 🤣🤣
Niin oli!
Ihan kuriositeettina vaan: raejuuston palasten ulkonäkö on teollismuotoilijoiden työn tulosta ja ne tehdään koneella. Erimuotoisia palasia on noin tusinan verran. Jos otat raejuustorasiasta palasen kerrallaan ja järjestät ne muodon mukaan, niin huomaat asian itsekin. Herasta irtoava juusto ei itsekseen järjesty tuollaisiksi nokareiksi vaan yhtenäiseksi juustomassaksi.
Meillä Ingmanilla ravistellaan juustokökkäreet esinahan alta!
T.Kauko
Muumin takareidestäkö sä niitä murusia veistelet?
Onko bovaerin vaikutus kuinka näkyvissä? Oliko työ vielä vuosikymmen sitten helpompaa?