Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako olla ylpeä siitä, että on hoikka ja nätti?

Vierailija
06.06.2024 |

Vai onko silloin automaattisesti pinnallinen? Itse ainakin olen tehnyt todella paljon töitä ulkonäön eteen.

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen saa tietysti olla. Ylpeys ei ehkä ole hyvä juttu.

Vierailija
2/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen on ylpeä saavutuksistaan (ja jopa lapsistaan!), joten miksi ulkonäöstä ei saisi olla?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen on ylpeä saavutuksistaan (ja jopa lapsistaan!), joten miksi ulkonäöstä ei saisi olla?

Ap

Ehkä tarkoitettiin kopeutta ja kerskailua.

Positiivinen ylpeys on hyvä asia.

Vierailija
4/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ulkonäöllä ylpeily vaikuttaa hieman hoopolta, koska perustuu pääasiassa toisten ihmisten tekemisiin.

Vierailija
5/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan. Olin minäkin 15 v sitten. Sittemmin ulkonäkö rupsahti noin kolmevitosena. 

Vierailija
6/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa ainakaan millään tavalla tuoda itseäsi esiin. Et saa laittaa someen selfieitä tai kokovartalokuvia. Jos laitat, niin turha odottaa suuren suuria kehuja, varsinkaan naisilta. 

Vierailija
7/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Hoikkuus ja huoliteltu ulkonäkö on jo kovin harvinaista!

Enkä tarkoita nyt överimeikkiä tai tekoripsiä vaan ihan perussiisteyttä ja kivaa olemusta

Vierailija
8/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa olla. Mene vaikka pride-kulkueeseen julistamaan ylpeyttäsi.

Vierailija
9/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan. Olin minäkin 15 v sitten. Sittemmin ulkonäkö rupsahti noin kolmevitosena. 

Ikävä kuulla. Itse olen jo 43.

Ap

Vierailija
10/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitä ylpeilyä siinä on.

Joku voi olla pulskempi ja vielä nätimpi kuin sinä.

Vähän tyhmää suhtautua muihin tuollaisella perusteella ylimielisesti.

Nätti voi joutua onnettomuuteen, jossa nätteys menee piloille... keho voi mennä rujoon kuntoon...

Iloitse siinä sitten.

Vierailija
11/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten on kyllä vähän pinnallinen aloitus.

Vierailija
12/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Itsekin olen. En sitä tietenkään muiden naamaan hiero, mutta sisimmässäni olen.

Ärsyttää tämä ilmapiiri, että aina pitää hävetä ja kärsiä. Ylpeys ei ole huono piirre, paitsi jos se näyttäytyy ylimielisyytenä, silloin se karkottaa kyllä lähipiirin tehokkaasti. 

Vierailija
13/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itserakas pinnallinen tollo.

Vierailija
14/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saat olla. Kannattaa myös miettiä, olisko jotain muutakin, mitstä voisit olla ylpeä. Oletko tehnyt jotakin toisten ihmisten tai maailman hyväksi? Oletko tehnyt jotakin luonnetta ja työtä vaativaa? 

Vierailija
15/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saat varovaisesti iloita, mutta et olla ylpeä. Ikäsi huomioiden kyse on osin geneettisestä ominaisuudesta. On hyihyi nykyään joiltakin osin olla omista geeneistään ylpeä, tai edes iloita. Toisinaan melkein pyydetään niitä pahoittelemaan, koska esi-isien tekemiset ja kaikki kuvitelmat.

Vierailija
16/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa ainakaan millään tavalla tuoda itseäsi esiin. Et saa laittaa someen selfieitä tai kokovartalokuvia. Jos laitat, niin turha odottaa suuren suuria kehuja, varsinkaan naisilta. 

Kuten näistä vastauksistakin huomaa, nainen ei paljon naista kehu eikä tsemppaa jos vähänkin on tunne, että toinen on parempi ja kauniimpi. 

Vierailija
17/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa olla "sisäisesti" ylpeä eli tarkoittaa iloa ja pää pystyssä kulkemista, ei öykkäröintiä eikä huonoa käytöstä eikä kyllä kehuskeluakaan.

Omasta terveestä olostaan voi nauttia ja olla kiitollinen, sehän nyt on itsestään selvää. Mutta älä pidä sitä ainoana oikeana mallina, saat vain nämä hapannaamat niskaasi, jotka yrittävät todistaa, että olet aina väärässä. Ole kohtelias aina ja kaikkialla, niin saat kannustajia, jotka haluavat itsekin ottaa mallia sinusta. Hyvä kello kauas kuuluu.

Vierailija
18/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten näistä vastauksistakin huomaa, nainen ei paljon naista kehu eikä tsemppaa jos vähänkin on tunne, että toinen on parempi ja kauniimpi. 

Se, että sinä et naisvihassasi muita naisia kehu, ei tarkoita sitä että me muut emme kehuisi.

Ylpeily millä tahansa asialla on kyllä vähän niin ja näin. Jos olet tyytyväinen itseesi, niin miksi pitää ylpeillä? Ei minun lähipiirissäni kukaan ylpeile millään, vaikka menestyviä ihmisiä ovatkin.

Vierailija
19/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmevitoset on kyllä vielä yleensä hehkeitä.

Vierailija
20/200 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saat varovaisesti iloita, mutta et olla ylpeä. Ikäsi huomioiden kyse on osin geneettisestä ominaisuudesta. On hyihyi nykyään joiltakin osin olla omista geeneistään ylpeä, tai edes iloita. Toisinaan melkein pyydetään niitä pahoittelemaan, koska esi-isien tekemiset ja kaikki kuvitelmat.

Nimenomaan iän myötä genetiikan merkitys kutistuu lähes olemattomiin ja  keski-iässä sen sijaan alkaa painaa elintavat ja se, miten on itsestään pitänyt huolta. En minäkään nuorena osannut ulkonäöstäni iloita, mutta nykyisin alan olla ihan tyytyväinen kun vuosikymmenten hyvä elämä alkaa kantaa hedelmää! -toinen nelikymppinen