Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet ja seksihalut

Vierailija
18.07.2024 |

Pystyisiköhän tästä puhumaan ihan rauhallisesti ja vaikka ihan naisten kesken? Tai voivat miehetkin osallistua, mutta kiinnostaisi kuulla toisten ikäisteni naisten ajatuksia ilman syyttelyitä tai trollausta. Olen itse 49 v ja vaihdevuodet ovat alkaneet. Minulla on hormonikorvaushoito, ja voin sen ansiosta ja muutenkin hyvin, olen hyvässä kunnossa ja pirteä. Seksi ei vaan kiinnosta. Olen miettinyt miten tästä eteenpäin, kun parisuhteessa se on ollut tärkeä osa aiemmin. Mietin että jos pakotan itseäni niin alanko vain inhota miestä? Miehen ehdottelut aiheuttavat välillä aika voimakastakin vastenmielisyyden tunnetta. Omasta puolesta voisin vähentää koko touhua, minullakin on haluja mutta ei sellaisia joihin se parisuhdeseksi vastaisi. Avoin suhde ei meille toimi, sitäkin on pohdittu. Miten te muut naiset teette tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ap pyytää gynekologilta testosteronivoidetta. Se palauttaa menetetyt halut. Annostus on niin pieni (yleensä palauttaa testosteronitason kolmikymppisen naisen tasolle), ettei mitään miehistäviä vaikutuksia ole. Vaikuttaa myös yleisesti piristävästi olotilaan ja lihaksiin.

Kerro tästä tarkemmin! Olen 46-v eikä muutosta seksuaalisessa halussa toistaiseksi ole ja kuukautiskiertokin on vielä normaali, mutta ehkä hiukan huolestuttaa, miten tulee käymään - olen vieläpä nyt sinkku, ja välillä surettaa, että meneekö tässä sinkkuna viimeisiä "hyviä" vuosia hukkaan. Olisi ikävää löytää uusi suhde ja heti sen perään menettää halut :( Joten mieltä voisi rauhoittaa, jos tietäisi, että tarvittaessa apukeinoja on saatavilla!

Vierailija
102/105 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, toiselta puolelta. 

Puolisolla ollut vaikeat ikääntymisen oireet ja seksi ei kiinnosta. Paitsi satifaier?

En ole vinkunut, kuin kerran ja ei irronnut. En voi enkö halua pakottaa, se ei ole parisuhteelle hyvää. 

Olisiko hyvä ulkoistaa seksi?

Jos Satisfyer kiinnostaa, mutta seksi ei, tarkoittaa se sitä, että seksissä on hänen näkökulmastaan jotain vikaa. Eli halut eivät ole poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, toiselta puolelta. 

Puolisolla ollut vaikeat ikääntymisen oireet ja seksi ei kiinnosta. Paitsi satifaier?

En ole vinkunut, kuin kerran ja ei irronnut. En voi enkö halua pakottaa, se ei ole parisuhteelle hyvää. 

Olisiko hyvä ulkoistaa seksi?

Jos Satisfyer kiinnostaa, mutta seksi ei, tarkoittaa se sitä, että seksissä on hänen näkökulmastaan jotain vikaa. Eli halut eivät ole poissa.

Jos vuodesta (?) toiseen ei saa seksistää mitään, niin alkaa se todella tympimään, ja satisfyer  antaa avun, ihmekkös tuo. Ihan normia. Ihan kuin se Jukka vai kuka se oli "vuosia mentiin kuinka minä halusi, ja nyt ei vaimoa enää kiinnosta" -elämä on ihmeellistä eikö vaain? Ylläri ylläri.

Vierailija
104/105 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuossa jokunen viesti taaksepäin pohdin, että olisiko miehille tarkoitetuista testosteronin lisääjistä apua naisille. 

Olen ottanut yhden Tolosen supermies tabletin päivässä ja kyllä väittäisin, että on.  Tässä noin viikon sisällä on taas seksi putkahdellut mieleen aktiivisesti, alkuun sellaisena tausta-ajatuksena. Että ei yllätä seksiin liittyvät asiat esim mediassa.

Yksi upean naisen tekemä instapäivitys siivitti halut uusille kierroksille tänään 🥰

Vierailija
105/105 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies😀 älä viitti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi