Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
1181/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.

Suurin osa miehistä ei ahdistele humalassakaan toisin kuin täällä yritetään väittää.

Minua ahdisteltiin ulkomailla metrossa ihan päiväsaikaan. Suomessa on saanut olla yleensä rauhassa.

Vierailija
1182/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Hesari ei tekisi fiktio-kirjoituksia, mutta tähän on menty kun tilaukset vähenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria vain? Ehei.. jos on simpsakka hoikka nuorekas ja vaikka 45-vuotias niin tullaan myös kourimaan ja ehdottelemaan vaikkei edes pukeutuisi paljastavasti.

Ratkaisin asian jättämällä kaikki viihdepaikat enkä enää edes katso miehiin päinkään.

koko elämäni olen ollut samaa kokoa. BMI 20. Pitkät hiukset. Hyvä kroppa. Ja nätti. Lapset aikuisia. Mutta sitäkään ei uskota, koska olen nuorekas ja sileäihoinen. 

Vierailija
1184/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minua ahdistelleet on olleet suomalaisia. Eli turhaa heittää tähän mitään rasismikorttia. Kaikkein eniten minua häiritsevät ne 3 promillen humalassa olevat s u o m a l a i s m i e h e t, jotka kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja kenelle tahansa naiselle.

Suurin osa miehistä ei ahdistele humalassakaan toisin kuin täällä yritetään väittää.

Minua ahdisteltiin ulkomailla metrossa ihan päiväsaikaan. Suomessa on saanut olla yleensä rauhassa.

Eikä se ollut ihan mitään lievää hipelöintiä vaan äijä lääppi ihan joka puolelta. Olin nuori ja en uskaltanut sanoo mitään, eikä kukaan tehnyt mitään vaikka varmasti huomasi.

En minä silti ole miehiä vihaava.

Vierailija
1185/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaksi ilokseenhan tyttöset yöelämässä kulkee paljastavissa tamineissaan toki. Ei missään tapauksessa huomiota saadakseen, varsinkaan miehiltä.

Sääli, etteivät miehet liikkuessaan ymmärrä nauttia (omasta) vähäpukeisuudesta samalla tavalla. Olisi meillä naisillakin ihmeteltävää. Se olisi yhdenvertaisuutta! Miehille tiukat sukkapuvut ja rintavako tyrkylle!!

Vierailija
1186/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari seikkaa paljasti etnisyyden. Eka oli tuo, että yritetään väkisin vetää tanssilattialle ja toinen, että aletaan seurata. Tuo seuraaminen on etenkin selvä juttu. Lähi-idässä on normaalia kosiskelua, että mies seuraa kiinnostavaa naista esim. kotiin. 

Jaa, no minua on seurannut ihan kantispertti autolla kotiin, kun kieltäydyin keskellä yötä tarjoamastaan kyydistä.

Vierailija
1187/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari seikkaa paljasti etnisyyden. Eka oli tuo, että yritetään väkisin vetää tanssilattialle ja toinen, että aletaan seurata. Tuo seuraaminen on etenkin selvä juttu. Lähi-idässä on normaalia kosiskelua, että mies seuraa kiinnostavaa naista esim. kotiin. 

Jaa, no minua on seurannut ihan kantispertti autolla kotiin, kun kieltäydyin keskellä yötä tarjoamastaan kyydistä.

Siinä sai vähän jännittää, että ryntääkö se sieltä autosta ja raahaa minut sinne väkisin, näin lisäyksenä. Muutaman kerran olen miehen seurassa pelännyt, että tämä saattaa päätyä huonosti jos en pidä varaani. Kuinka usein miehet pelkäävät naisen seurassa oman turvallisuutensa tai henkensä puolesta?

Vierailija
1188/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä nyt on jotain ihan täysiä sikoja ollut kun tanssilattiallakin on pieru haissut. Minä en olisi moiseen paikkaan edes mennyt.

Vierailija
1189/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesalaisella suoli täynnä ipaa ja nyhtökauraa ei ihme että röpöttää

Vierailija
1190/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä pukeudun vartaloani nuolevaan punaiseen mekkooni, suorastaan odotan saavani kommentteja, ehdotuksia, viheltelyä, jotain you know. Jos ei näy eikä kuulu, jotain on mennyt pieleen. Ei sitä bodyä nimittäin turhaan ole treenattu. Näytille se on nyt tuotu. Tietenkin.

Vierailija
1191/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias koko elämäni Suomessa asunut nainen, eikä yksikään mies koskaan elämäni aikana ole koskenut minuun ilman lupaa. En pysty samaistumaan.

Onnea sinä! Se että se ei ole sinun kohdallesi osunut ei poista sitä että toisia kiusataan jatkuvasti.

Minäkään en enää käy yöelämässä puristelun ja ahdistelun takia, sitä tekee tutut ja tuntemattomat. 

Vierailija
1192/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori hyvännäköinen mies lähtisi viettämään iltaa seksikkäissä, tyylikkäissä ja istuvissa housuissa ja kauluspaidassa, niin veikkaan, että aika montaa naista saisi hätistellä pois.

Naiset uskovat sanaa ei, eivätkä kähmi yleisesti tuntemattomia miehiä. Vaikka sen kerran pari mieskin on yleensä elämässään ei toivottua kähmintää kokenut, toisin kuin jutun nainen, joka koki sitä kymmeniä kertoja YHDEN ILLAN AIKANA.

Naiset eivät usko sanaa ei, itseä on kähmitty aikoinaan lukuisia kertoja yhden illan aikana, suudeltu/yritetty suudella, tartuttu haaroväliin, perseeseen, yritetty avata paidan nappeja jne. Tätä kävi todella usein ja monella ystävällä samat kokemukset. Usein muut naiset lähinnä nauroivat tilanteelle. 

Sehän onkin naisen tekemänä ihan eri asia.

Vierailija
1193/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä pukeudun vartaloani nuolevaan punaiseen mekkooni, suorastaan odotan saavani kommentteja, ehdotuksia, viheltelyä, jotain you know. Jos ei näy eikä kuulu, jotain on mennyt pieleen. Ei sitä bodyä nimittäin turhaan ole treenattu. Näytille se on nyt tuotu. Tietenkin.

Saako sun selkää hipaista ohittaessa vai alatko kirkumaan poliisia? Voisiko tähänkin saada jonkin hihanauhan niin tietäisi kuka sekoaa vaikkapa tönäisystä. Osaisi varoa ja kiertää.

Vierailija
1194/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, Jarmo.

Vierailija
1195/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittajan kokemus ei yllätä, ei myöskään monen kirjoittajan naista herjaavat kommentit. Sellainen naisia halveksiva maa Suomi on. Olen asunut ulkomailla vuosikymmeniä ja kokemus  baareista ja yöelämästä noin yleensäkin on ollut aika erilainen siellä. Miehet osaavat pääsääntöisesti käyttäytyä. Niinä harvoina kertoina kun joku on uinut iholle, toiset miehet  - ja naisetkin - ovat myös puuttuneet ja käskeneet ahdistelijan häipyä tai ovat muuten keksineet jonkin keinon jolla irroittavat minut ahdistavasta tilanteesta. Kyllä kähmijöitä siis on silloin tällöin ollut täälläkin mutta heidän toimintansa ei ole yleisesti hyväksyttyä kuten Suomessa ja siihen puututaan paljon herkemmin.

Tuli mieleen eräs suomenreissu jonka aikana kävin illalla pikaisesti baarissa. Kähmijä tuli iholle, pyysin poistumaan, ei uskonut. Minulla oli jalassa oikein kunnon piikkarit, ja lopulta sain tarpeekseni, asettelin piikkarin koron miehen jalkapöydä

Pitäisikö itsekin muuttaa paikkaan nimeltä ulkomaat, kun siellä sivullisetkin puuttuvatvahdisteluihin. Melko hyvin keksitty juttu.

Vierailija
1196/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hesalaisella suoli täynnä ipaa ja nyhtökauraa ei ihme että röpöttää

Elokapinalaiset siellä raikastaneet ilmaa.

Vierailija
1197/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori hyvännäköinen mies lähtisi viettämään iltaa seksikkäissä, tyylikkäissä ja istuvissa housuissa ja kauluspaidassa, niin veikkaan, että aika montaa naista saisi hätistellä pois.

Naiset uskovat sanaa ei, eivätkä kähmi yleisesti tuntemattomia miehiä. Vaikka sen kerran pari mieskin on yleensä elämässään ei toivottua kähmintää kokenut, toisin kuin jutun nainen, joka koki sitä kymmeniä kertoja YHDEN ILLAN AIKANA.

Naiset eivät usko sanaa ei, itseä on kähmitty aikoinaan lukuisia kertoja yhden illan aikana, suudeltu/yritetty suudella, tartuttu haaroväliin, perseeseen, yritetty avata paidan nappeja jne. Tätä kävi todella usein ja monella ystävällä samat kokemukset. Usein muut naiset lähinnä nauroivat tilanteelle. 

Mitä sulla oli päällä? Vähän vähemmän herutusta seuraavalla kerralla.

Vierailija
1198/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän tehnyt rikosilmoitusta jokaisesta kourinnasta? Miksei yhteiskunta palkaa tällaisia naisia esiintymään yöelämässä laittautuneena ja aina kun joku on asiaton niin rikosyyte. Kamera vielä kuvaamaan että on todisteet jotka sitten vielä julkaisee somessa. Kyllähän poliisitkin tekee huumeiden valeostoja?

Siten se ahdistelu vähenee kun miehet saa aina pelätä että tulee syyte ja epämieluista julkisuutta. Mitään muuta keinoa ei ole ja miehiin on turha vedota koska he eivät muuta tapojaan kuin pakon ja voiman edessä.

Vierailija
1199/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias koko elämäni Suomessa asunut nainen, eikä yksikään mies koskaan elämäni aikana ole koskenut minuun ilman lupaa. En pysty samaistumaan.

Onnea sinä! Se että se ei ole sinun kohdallesi osunut ei poista sitä että toisia kiusataan jatkuvasti.

Minäkään en enää käy yöelämässä puristelun ja ahdistelun takia, sitä tekee tutut ja tuntemattomat. 

Se onkin hyvä että olet ymmärtänyt rajoitteesi että piinaa niillä sivullisia ihmisiä. 

Vierailija
1200/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reportaasin kohokohta saavutetaan jo alussa, tanssilattiakin haisi pierulta! Toivottavasti ei käynyt vessassa, siellä varmasti pantiin menemään.

Kai tästä tehdään kokonainen juttusarja, punamekkoinen tyttö seikkailee testosteronin katkuisessa maailmassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi