Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
5981/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno näkemys sinulla, että tytöt ne vain leikkii, mutta miehet ja pojat urheilee kunnolla samassa lajissa. Not.

Montako 11-14-vuotiasta poikaa tuolla on mukana? Niinpä. Ehkä siihen on syynsä, että puhutaan tytöistä ja miehistä eikä naisista ja miehistä. Samasta syystä se tyttöjen kisa oli lasten leikkimistä tähän aikuisten miesten kisaan verrattuna. Ihan jo siksi, että ne tytöt olivat lapsia ja nämä miehet ovat aikuisia. Turha siitä on mieltään pahoittaa, että asia nyt vain on näin. Kyse ei ole sukupuolesta, vaa IÄSTÄ. 

Joka tapauksessa mielipiteesi on tyhmä ja väärä. Ja minulla on oikeus ilmaista se. Kunpa useampi puolustaisi tyttöjä ja naisia. 

Tottakai sinulla on oikeus vetää itkupotkuraivarit, kun joku kertoo oman mielipiteensä. Mutta se ei kyllä millään tasolla puolusta tyttöjä ja naisia. Päinvastoin. Tuollainen kiukuttelu antaa sen kuvan, että laji on tosiaan vain pikkulasten pelleilyä eikä sitä voi ottaa vakavissaa, kun sen "puolustjatkin" käyttäyvät kuin uhmaikäiset kakarat. Jos haluat puolustaa lajia, opettele keskustelemaan itse aiheesta äläkä alennut hiekkalaatikkotasolle noilla "yhyy yhyy, tyhmä täti on eri mieltä mun kaa" kommenteillasi. 

Vierailija
5982/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostajanaiset jakavat patongin loppuhuipennuksena😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

murron tulokset romahti kun eros poikkiksesta

miksköhän eros

onkohan uutta poikkista

Vierailija
5984/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että ehkä urheilun seuraaminen ei ole sinun juttusi. Mene ennemmin leikkimään sen 5-vuotiaasi kanssa, kun sinulla on vain "leikkimiset" mielessä. 

Eikös kohta ole jo sinun ikäisten lasten iltapesuaika? Huomenna on kuitenkin koulupäivä. 

Vierailija
5985/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

petru piilottanu hauikset

Vierailija
5986/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset vs ala-asteikäiset lapset.

Noh, voit vapaasti pitää näitä tasavertaisina, mutta älä ala silti vikittelemään lapsia 

Samoja temppuja tekevät. Yhtä paljon panostavat lajiinsa. Itse asiassa on paljon vaikuttavampaa kun todella nuori ihminen kykenee sellaisiin temppuihin kuin aikuinen jolla on treenivuosia paljon enemmän takana. 

Lässyn lässyn 

Kohta alkaa oikea kilpalaji ja aikuiset naiset 

Vierailija
5987/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaihtaa kanavaa tai ottaa ääni pois aina kun Manner jututtaa Rajaa.

Vierailija
5988/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painonnosto on mielestäni yksi mielenkiintoisimmista olympialajeista, vaikka itseäni ei ole koskaan kiinnostanut punttisaleilla käynti pätkääkään. Se on erittäin tekninen ja myös taktinen laji, joka kuitenkin tekniikan ja taktiikan lisäksi vaatii raakaa voimaa. Se kaikki valmistautuminen psyykkaus ja sen jälkeen nopea suoritus ja se on sen jälkeen tulos tai ulos. Hieno perinteinen laji, kun taas voimanostot sun muut voimamieslajit eivät kiinnosta pätkääkään.

Samalla salilla mun kanssa käy pari kundia jotka treenaavat painonnostoa valmentajan kanssa. Eivät näytä kummoisilta lihasmöykyiltä mutta se raudan määrä on älytön. Hieno katsoa kun nostetaan isoja rautoja upealla tekniikalla. Raaan voiman lisäksi vaatii hyvää liikkuvuutta ja - kuten sanoit - tekniikkaa ja kisataktiikkaa.

Painonnosto on voimalaji, jossa tarvitaan maksimivoimaa, räjähtävää voimantuottoa, nopeutta sekä liikkuvuutta. Lisäksi oikeaoppinen tekniikka on suuressa osassa painonnostajan kilpailusuorituksissa sekä harjoittelussa. 

Vierailija
5989/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5990/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno näkemys sinulla, että tytöt ne vain leikkii, mutta miehet ja pojat urheilee kunnolla samassa lajissa. Not.

Montako 11-14-vuotiasta poikaa tuolla on mukana? Niinpä. Ehkä siihen on syynsä, että puhutaan tytöistä ja miehistä eikä naisista ja miehistä. Samasta syystä se tyttöjen kisa oli lasten leikkimistä tähän aikuisten miesten kisaan verrattuna. Ihan jo siksi, että ne tytöt olivat lapsia ja nämä miehet ovat aikuisia. Turha siitä on mieltään pahoittaa, että asia nyt vain on näin. Kyse ei ole sukupuolesta, vaa IÄSTÄ. 

Joka tapauksessa mielipiteesi on tyhmä ja väärä. Ja minulla on oikeus ilmaista se. Kunpa useampi puolustaisi tyttöjä ja naisia. 

"Sä oot ihan tyhmä kun oot eri mieltä kuin mä.":D Mun 5-vuotias laps

Paitsi, ettei kukaan kommentoinut sukupuolen perusteella. Kommentoitiin iän perusteella. Opettele hyvä lapsi lukemaan ennen kuin pahoitat mielesi asioista, joita kukaan ei ole sanonut. Nyt ei ole kyse mistään woke-höpinöistä, vaan sittä biologisesta faktasta, että 13-vuotias on lapsi ja 24-vuotias on aikuinen. Puhumattakaan 49-vuotiaasta, jollainen myös nähtiin miesten sarjassa. Voisi olla nuorimpien tyttöosallistujien isoisä. 

Vierailija
5991/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toivotaan onnistumisia Murrolle ja Lampelalle.

Vierailija
5992/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko nyt koittaa positiivisesti kannustaa Elinaa ja Wilma?

Vierailija
5993/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sinulla on oikeus vetää itkupotkuraivarit, kun joku kertoo oman mielipiteensä. Mutta se ei kyllä millään taso

Naisten mollaaminen on tyhmää. Ja väärin. Ja vielä ihminen jolla on lapsia, eli oikeasti olevinaan aikuinen ihminen. Millaisilla arvoilla hän lastaankin kasvattaa.... 

Vierailija
5994/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla omat seipäät vai hoitaako kisajärjestäjä nipun standardiseipäitä joista hyppääjä valitsee jokaiseen hyppyyn sopivan?

Vierailija
5995/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seivästä saatiin kokeiltua riittävän isoks

täälläki seiväs kasvaa ja nousee

Vierailija
5996/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä painonnostossa varmaan kaikki käyttävät kiellettyjä aineita.💊💉

Varmasti käyttää - no se tekee kilpailusta tavallaan myös "reilun" tällä tasolla kun ne puhtaat nostajat eivät pääse lähellekään olympian karsintarajoja. Siitä huolimatta olen jostain syystä pikkutytöstä alkaen tykännyt katsoa sitä. Samoin kuin maailman vahvin mies/nainen -kisoja.

oletko nyt "iso" tyttö

47 kg joten noiden kisojen isot tytöt nostelisi minua suorille käsille mennen tullen.

PNG punttimies nostaisi sinut ja minut, vaikka itse hän painaa alle 61kg

Vierailija
5997/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit juotu ja nyt jännittämään seiväshyppyä. Tsemppiä Vilma ja Elina.

Vierailija
5998/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko nyt koittaa positiivisesti kannustaa Elinaa ja Wilma?

Onnistuu heti kun nämä "kaikessa on kyse sukupuolesta" kakarat menevät nukkumaan. 

Vierailija
5999/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai sinulla on oikeus vetää itkupotkuraivarit, kun joku kertoo om

Jep. Ei kuulu tähän meidän hyvän mielen ketjuun mikään naisviha eikä edes lasten mollaaminen, sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
6000/10479 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeitin olis voinut näyttää loppuun noitten hölinöitten sijaan. Kisa alkaa vasta 19.15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä