Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
miksei toni haukka kisaa tässä
Vierailija kirjoitti:
Thanks to everyone who ever believed in me, supported me, or skated with me. I still cant believe that I just skated in the Olympic finals and placed 5th! It was my biggest dream for so long, and now its a reality. Its been a long journey, and Im more than ready to do it all over again.
Skateboarding always wins
-Heili Sirviö
Näin inspirioidaan kokonainen sukupolvi nuoria, näytetään mallia.
Cant, its, Im? Eikös nuo nyt ole vähän hoono enklanti?
Can't, it's, I'm ne käsittääkseni pitäisi kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Alanen on päässyt kisoihin?
Valitettavasti hän on reilusti ylipainoinen.
Myös esim. raskaansarjan painijat ovat painoindeksillä mitattuna ylipainoisia. Miksi et ulise heistä? Varsinkaan miehistä.
Keihäänheittäjät on sutjakoita lihaskimppuja, eikä mitään ylipainoisia löllyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno näkemys sinulla, että tytöt ne vain leikkii, mutta miehet ja pojat urheilee kunnolla samassa lajissa. Not.
Montako 11-14-vuotiasta poikaa tuolla on mukana? Niinpä. Ehkä siihen on syynsä, että puhutaan tytöistä ja miehistä eikä naisista ja miehistä. Samasta syystä se tyttöjen kisa oli lasten leikkimistä tähän aikuisten miesten kisaan verrattuna. Ihan jo siksi, että ne tytöt olivat lapsia ja nämä miehet ovat aikuisia. Turha siitä on mieltään pahoittaa, että asia nyt vain on näin. Kyse ei ole sukupuolesta, vaa IÄSTÄ.
Joka tapauksessa mielipiteesi on tyhmä ja väärä. Ja minulla on oikeus ilmaista se. Kunpa useampi puolustaisi tyttöjä ja naisia.
Aikuiset vs ala-asteikäiset lapset.
Noh, voit vapaasti pitää näitä tasavertaisina, mutta älä ala silti vikittelemään lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painonnosto näyttää kiinnostavan enemmän mies- kuin naisyleisöä.
Kyllä ainakin täällä nainen sitä katselee.
Painonnostossa on muuten sama homma kuin telinevoimistelussa, että näihin huippuihin aina valikoituu pienikokoiset hlöt. Molemmissa syynä, että pienestä koosta on lajissa hyötyä. Jollakin 2 -metrisellä on huomattavasti vaikeampaa kammeta nuo painot pitkille käsilleen ja suoristaa jalkansa kuin pienellä.
Sarja on 61 kg. Totta kai ne on pieniä.
Joo, niin on sarjakin pieni, mutta katsopa vaan isompiakin sarjoja. Ei siellä jättiläisiä ole. Pienikokoiset valikoituu huippuihin. Painojen nosto on helpompaa lyhyemmän matkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55.30 metriä miksi tuolla "tuloksella" pääsi tuonne?
Ei se tuolla tuloksella sinne päässyt, vaan aiemmin heittämällään olympiarajan ylittävällä tuloksella. Sen rajan, jonka jokaisen tuonne pääseen on pitänyt ylittää omassa lajissaan.
Alanen ei ole koskaan heittänyt lähellekään Pariisin olympiakisojen tulosrajaa, joka oli siis 64 metriä. Rankingin perusteellahan hän kisoihin pääsi rimaa hipoen, kuten lähes kaikki suomalaiset.
Alasen paras tulos tältä kaudelta 60,40 ja sekin vain yksittäinen onnistuminen hyvissä tuulissa. Muuten hänen tasonsa koko kesän onkin pyörinyt 55 metrin hujakoilla, eli sillä tasolla, millä hän heitti tänäänkin.
voinemme ku
Emme voinemme, turisti maksaa kaikki itse.
Vierailija kirjoitti:
Skeittauksessa miehet tekevät samoja temppuja kuin naisetkin.
Eri sarjoissa kuitenkin kilpailevat?
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset vs ala-asteikäiset lapset.
Noh, voit vapaasti pitää näitä tasavertaisina, mutta älä ala silti vikittelemään lapsia
Samoja temppuja tekevät. Yhtä paljon panostavat lajiinsa. Itse asiassa on paljon vaikuttavampaa kun todella nuori ihminen kykenee sellaisiin temppuihin kuin aikuinen jolla on treenivuosia paljon enemmän takana.
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen jalkapallotähti Thomas Müller ja Madeleine WInter-Shulze omistavat hevosen Checker 47, jolla saksalainen Christian Kukuk voitti eilen olympiakultaa esteratsastuksessa.
47v hevonen on jo sangen iäkäs, hieno saavutus häneltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeittauksessa miehet tekevät samoja temppuja kuin naisetkin.
Eri sarjoissa kuitenkin kilpailevat?
Kyllä, kuten melkein joka lajissa. Ratsastus on harvoja poikkeuksia. Varmaan koska siinä hevonen on tavallaan se suorittaja ja ihminen periaatteessa ohjastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno näkemys sinulla, että tytöt ne vain leikkii, mutta miehet ja pojat urheilee kunnolla samassa lajissa. Not.
Montako 11-14-vuotiasta poikaa tuolla on mukana? Niinpä. Ehkä siihen on syynsä, että puhutaan tytöistä ja miehistä eikä naisista ja miehistä. Samasta syystä se tyttöjen kisa oli lasten leikkimistä tähän aikuisten miesten kisaan verrattuna. Ihan jo siksi, että ne tytöt olivat lapsia ja nämä miehet ovat aikuisia. Turha siitä on mieltään pahoittaa, että asia nyt vain on näin. Kyse ei ole sukupuolesta, vaa IÄSTÄ.
Joka tapauksessa mielipiteesi on tyhmä ja väärä. Ja minulla on oikeus ilmaista se. Kunpa useampi puolustaisi tyttöjä ja naisia.
"Sä oot ihan tyhmä kun oot eri mieltä kuin mä.":D Mun 5-vuotias lapsi argumentoi aika usein tuolla sinun tyylilläsi. Joko sä olet täyttänyt 10-vuotta vai onko se päivä vielä edessä?
Näköjään oikeaa skeittausta tulee nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä oot ihan tyhmä kun oot eri mieltä kuin mä.":D Mun 5-vuotias lapsi argumentoi aika usein tuolla sinun tyylilläsi. Jo
Kyllä se on oikeasti tyhmää kutsua teknistä lajia leikkimiseksi vain sen perusteella kumpi sukupuoli sitä tekee. Todella tyhmää. Kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Alanen on päässyt kisoihin?
Valitettavasti hän on reilusti ylipainoinen.
Myös esim. raskaansarjan painijat ovat painoindeksillä mitattuna ylipainoisia. Miksi et ulise heistä? Varsinkaan miehistä.
Keihäänheittäjät on sutjakoita lihaskimppuja, eikä mitään ylipainoisia löllyköitä.
Ai niinkuin Räty aikoinaan :D eikä tuo Etelätalokaan nyt niin sutjakka ole.
9-vuotias ammattimiesrullalautailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä oot ihan tyhmä kun oot eri mieltä kuin mä.":D Mun 5-vuotias laps
Ja lisään vielä, että ehkä urheilun seuraaminen ei ole sinun juttusi. Mene ennemmin leikkimään sen 5-vuotiaasi kanssa, kun sinulla on vain "leikkimiset" mielessä.
petrun suonet näkyy pitäs ehkä toinenkin patonki popsia
Ei noi puolisokeat laardiäijät näe laardiensa yli mitä ne tekee.