Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vaan uskoa, etteikö huoli siitä, hinautuuko pikkarit häppäreiden väliin ja vilahtaako tamponinnaru häiritsisi suoritusta.
Onhan tuo naurettavaa, että naiset puetaan tuollaisiin asuihin. Mutta niin se nyt on näissä kisoissa ja kulttuuri on toistaiseksi tämä. Joten se siitä, mun puolesta.
Lopetahan jo. Ketään ei pueta mihinkään. Naiset osaavat itse pukea ja valitsevat itse asunsa. Sinun ei tarvitse, poikapieni, heidän vaatetuksellaan päätäsi vaivata. Eikä varsinkaan jankuttaa sitä miljoonaa kertaa täällä.
Ei muuten pidä paikkaansa, vaan kussakin lajissa asut on määritelty tarkasti, mm. beach vollyessa nimenomaan naisten asu on todella niukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vaan uskoa, etteikö huoli siitä, hinautuuko pikkarit häppäreiden väliin ja vilahtaako tamponinnaru häiritsisi suoritusta.
Onhan tuo naurettavaa, että naiset puetaan tuollaisiin asuihin. Mutta niin se nyt on näissä kisoissa ja kulttuuri on toistaiseksi tämä. Joten se siitä, mun puolesta.
Lopetahan jo. Ketään ei pueta mihinkään. Naiset osaavat itse pukea ja valitsevat itse asunsa. Sinun ei tarvitse, poikapieni, heidän vaatetuksellaan päätäsi vaivata. Eikä varsinkaan jankuttaa sitä miljoonaa kertaa täällä.
Ei muuten pidä paikkaansa, vaan kussakin lajissa asut on määritelty tarkasti, mm. beach vollyessa nimenomaan naisten asu on todella niukka.
Googlaapa huviksesi Egyptin naisten beachvolley joukke. Tule sen jälkeen kertomaan lisää niukkuudesta, jos vielä on jotain sanottavaa kuvitteellisista säännöistä.
Italian lentopallojoukkue ei oikein vastaa ennakkokäsitystä komeista italialaismiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo asukeskustelu. Tympeäksi mennyt koko ketju.
Tosi harmi että tuo hullu eksyi tänne eikä ylläpito blokkaa sitä ja poista sen kommentteja.
JORDAN CHILES!! Niin onnellinen hänen puolestaan ja pääsee vielä podiumille treenibestiksensä Simonen kanssa.
Milloin tämä palkintojenjako on, Maxilta tulee vain mainoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Beacvolleyssa oli näissäkin kisoissa pelaamassa joukkue, jolla oli paljaana vain jalkaterät, kädet ranteista alaspäin ja kasvot. Mitään sääntöä, joka pakottaa pukeutumaan pyllybikineihin ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
JORDAN CHILES!! Niin onnellinen hänen puolestaan ja pääsee vielä podiumille treenibestiksensä Simonen kanssa.
Milloin tämä palkintojenjako on, Maxilta tulee vain mainoksia?
Huijari Chiles.
Vierailija kirjoitti:
Upea keskustelu, sillä se näyttää juuri sen minkä kaikki tiesivät, eli mihin se homma menee sen jälkeen kun naiset otetaan mukaan urheiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi harmi että tuo hullu eksyi tänne eikä ylläpito blokkaa sitä ja poista sen kommentteja.
Mulla on semmoinen olo että tää on muista ketjuista tuttu ns. sukunimihullu?! Ei annettaisi sille yhtään huomiota enää niin ehkä se rauhoittuisi ainakin tältä päivältä. Ainakin aiempina päivinä se on tepsinyt kun kukaan ei ole lähtenyt sen kanssa vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole nainen kun luulet että tamponin naru voi "vilahtaa". Haista siis *** ja ole hiljaa ukko. Naisilla on itsemääräämisoikeus ja sinulla ei ole mitään sananvaltaa naisten pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Beacvolleyssa oli näissäkin kisoissa
Ei, mutta ei kannata kysellä sponsorilta rahoitusta, jos pylly ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan olen sitä mieltä, että noi naisvihakommentit tulee nimenomaan ylläpidolta. Kun hänen annetaan suoltaa kakkaa aamusta iltaan täällä.
Ei, mutta ei kannata kysellä sponsorilta rahoitusta, jos pylly ei näy.
Höpöhöpö. Jokuhan niiden egyptiläistenkin reissun on tuonne sponssannut. Ei kaikki ole samanlaisia pervoperttejä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea keskustelu, sillä se näyttää juuri sen minkä kaikki tiesivät, eli mihin se homma menee sen jälkeen kun naiset otetaan mukaan urheiluun.
YLLÄPITO BLOKKAA TÄMÄ HENKILÖ JA TEHKÄÄ MYÖS RIKOSILMOITUS. KIITOS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan olen sitä mieltä, että noi naisvihakommentit tulee nimenomaan ylläpidolta. Kun hänen annetaan suoltaa kakkaa aamusta iltaan täällä.
Miksi nostat omia juttujasi tekeytymällä toiseksi kirjoittajaksi?
Ylläpidolla on mahdollisuus blokata yksittäinen keskustelija. Tiedän sen, koska minut blokattiin kerran kun kerroin epämiellyttäviä totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nostat omia juttujasi tekeytymällä toiseksi kirjoittajaksi?
What? Minä olen se joka vaati rikosilmoituksen tekemistä.
Olipa huikee lentismatsi Italian ja Japanin välillä.
Japani vei maailman kakkosta pari ensimmäistä erää ja sillä oli 2-0 tilanteessa jo pari ottelupalloa, mutta niin vaan Italia nosti itsensä suosta ja vei ottelun viidenteen erään ja vielä siinäkin erässä Japani oli tekemässä jättiyllätystä ottelupallollaan, vaan ei saanut peliä poikki ja niin vaan ennakkosuosikki Italia kampesi voittoon ja Japanin kotimatkalle. Harmi sinänsä, vaikkei mulla mitään Italiaa vastaan olekaan, mutta olen aina altavastaajien puolella. Mutta matsi oli kyllä erinomainen ja mahtava jännitysnäytelmä.