Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
2941/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän lineaarisen pötyputkettoman pitäisi yytsiä miesten fudista ja korista? Yleareena ei näytä. Toki skeittauskin kiinnostaa.

Sitä helvetin korista on näytetty 2 viikkoa jokaikinen päivä, eikö riitä jo? 

Yle ei ole näyttänyt minuuttiakaan koska heillä ei oikeuksia edes. Eikä muutkaan televisiokanavat.

Vierailija
2942/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän lineaarisen pötyputkettoman pitäisi yytsiä miesten fudista ja korista? Yleareena ei näytä. Toki skeittauskin kiinnostaa.

Yle ei ole näyttänyt minuuttiakaan koska heillä ei oikeuksia edes. Eikä muutkaan televisiokanavat.

Kyllä minä olen katsonut usemmankin koripallo-ottelun TV5:ltä. Maksuton kanava, joka näkyy kaikille. 

t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tarkka-ampujien tai palkkamurhaajien kilpa-ammuntaa TV2:lla nyt on? Miksi tuo ammunnan selostaja kertoo tuon saman tarinan ampumaurheilun legendasta jokaisessa ammuntalähetyksessä?

Vierailija
2944/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koripalloa odotan eniten. Harmittaa, kun YLE linjasi, ettei näytä koripalloa lainkaan.

Veikkaan, että jenkit ottavat kultaa sekä miesten että naisten sarjassa.

Ei ollut Ylen valinta etteivät näytä koripalloa tai uintia lainkaan. He näyttävät mitä saavat ja minkä verran saavat. 

Vierailija
2945/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaus on eksoottista katsottavaa.maxilta taisi tulla.

Vierailija
2946/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan nämä yleisurheilun urheiluasut on päättänyt ja suunnitellut ja siis sääntöihin määrännyt millaiset niiden pitää olla? Varmasti jotkut setämiehet ovat olleet asialla. 

Tyttöset alusvaatteissa urheilemaan ja sitten kameran eteen itkemään tai iloitsemaan. Katsoin tänään ensimmäistä kertaa yleisurheilua ja kyllä oma ajatus oli, että MV. 

Äkkiseltään kyllä melko räikeältä tuntui katsella nuorten naisten takamuksia. Jalkapallossa kaikilla on sentään vaatteet päällä.

Vierailija
2947/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tarkka-ampujien tai palkkamurhaajien kilpa-ammuntaa TV2:lla nyt on? Miksi tuo ammunnan selostaja kertoo tuon saman tarinan ampumaurheilun legendasta jokaisessa ammuntalähetyksessä?

Lisäksi tuo on uusinta aamulta :-) Eikö sieltä mitään livekuvaa olisi tarjolla? Tsekin TV:llä onneksi on.

Vierailija
2948/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa Wilma ja Elina. 

Myös Krista ja Silja

Vielä Reetta ja Lotta (koska on pika-aitojen karsinta?)

Ihan mahtavaa

"Ihan mahtavaa" kun ei pudottu karsinnassa?  On mennyt odotukset matalalle Suomessa 

Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä miten se on just sulta pois, että joku toinen iloitsee pienistäkin menestymisistä.

Pitää iloita tästä ja samalla pitää mielessä, että What got us here won't get us there. Eli huipulle.

Vierailija
2949/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen katsonut usemmankin koripallo-ottelun TV5:ltä. Maksuton kanava, joka näkyy kaikille. 

t. eri

Max ilmeisesti omistaa nykyisin tuon tv5 kanavan myöskin. Näkyykö ottelut suorina vai jälkilähetyksenä? Tuleeko esimerkiksi Yhdysvaltain pelit suorana? 

Vierailija
2950/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tuo on uusinta aamulta :-) Eikö sieltä mitään livekuvaa olisi tarjolla? Tsekin TV:llä onneksi on.

Max on ollut kyllä kuukausihintansa arvoinen, tullut katsottua paljon sieltä mitä muut kanavat ei näytä. Suorastaan runsaudenpula välillä, kun kiinnostavia lajeja on monta päällekkäin.

Vierailija
2951/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Max ilmeisesti omistaa nykyisin tuon tv5 kanavan myöskin. Näkyykö ottelut suorina vai jälkilähetyksenä? Tuleeko esimerkiksi Yhdysvaltain pelit suorana? 

Sä näet ohjelmatiedot googlaamalla "Pariisin olympialaiset tv-lähetykset". Varmaan pelejä tulee sekä että. 

t. toinen eri

Vierailija
2952/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt käynyt joillakin pukeutuminen mielenterveyden päälle kun päivästä toiseen jaksavat jankuttaa. 

Vierailija
2953/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostanut eilen kaupasta herkkuja, vaan maustamatonta jugurttia, mysliä, vihersalaatin, perunaa, broilerinkoipia, mutta kaapissa oli vielä sipsejä. Ärsyttää tämä oma laiskuus ja lihavuus. Tänäänkin olen vaan katsellut zombieta kisoja. Tänään pitää ostaa vessapaperia ja talouspaperia, ei herkkuja. En edes ymmärrä tätä syömistäni kun oikeasti pidän paljon tavallisesta vihersalaatista, paperikasta ja broilerista. Itsekuria herkuista eroon pääseminen vaatii.

Nyt on kunnon kisajumi. En saa hartiaa rentoutettua kun olen maannut sohvalla tai sängyssä katsomassa urheilua. Lisäksi maha on kyllä paisunut. Eilen tein pizzaa muulle perheelle ja itse söin salaattia ja lihaa.

Yöllä sitten menin jääkaapille syömään kylmää pizzaa ja lukemaan tätä ketjua. Olisi pitänyt edes syödä sitten lämpimänä 😂.

Nyt olen venytellyt jumeja ahkerasti ja syönyt paremmin. Kohta vähän sisäpyöräilyä.

Vierailija
2954/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin hyvällä kestävyysjuoksilla Andreas Almgrenilla on loukkaantumishuolia. Almgren on tänä vuonna juossut 10 000 metrillä ajan 26:52.87 ja 5000 metrillä 12:50.94.

Muutama viikko sitten ilmoitettiin, että  Almgren joutui vetäytymään 10 000 metriltä olympialaisissa loukkaantumisongelmien vuoksi. Aikoi juosta siis vain 5000 metriä. Nyt stressireaktio jalassa uhkaa tätäkin juoksua.

Pressitapaamisessa Almgren sanoi, että katsotaan. Jos hän on lähtöviivalla, hän ei halua, että se aiheuttaa kipua.  Olisi surullista seisoa siellä ja tuntea, ettei pysty mihinkään. Valmistautuminen ei ole ollut hauskaa. Hän toivoo viimeiseen asti, mutta hän haluaa tuntea, että hän pystyy juoksemaan hyvin. 5000 metrin alkuerät juostaan keskiviikkona. Almgren aikoo tehdä testin huomenna ja katsoo sitten. Hän ei ole asettanut määräaikaa, milloin tekee päätöksen, juokseeko vai ei. Eikä halua spekuloida nyt, kuinka suuret mahdollisuudet hänellä on juosta, tilanne voi mennä kumpaan tahansa suuntaan.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/mP09ll/andreas-almgren-os-2024…

EM-kisoissa Almgren keskittyi vain 10 000 metrille, jäi neljänneksi.

Vierailija
2955/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nyt käynyt joillakin pukeutuminen mielenterveyden päälle kun päivästä toiseen jaksavat jankuttaa. 

Urheilijat itse siitä vinkuvat, että kuvataan takaapäin, kun ovat persebikineissä kisaamassa. Ottaisivat mallia esim. Egyptin rantalentopallojoukkueesta. Paljaana oli vain kasvot, jalat nilkoista alaspäin ja kädet ranteista alaspäin. Eikä varmasti kukaan ollut kiinnotunut ottamaan heidän persauksistaan kuvia. 

Vierailija
2956/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Niin paljon ei kiinnosta koska katson Maxilta kuitenkin itse.  

Vierailija
2957/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilijat itse siitä vinkuvat, että kuvataan takaapäin, kun ovat persebikineissä kisaamassa. Ottaisivat mallia esim. Egyptin rantalentopallojoukkueesta. Paljaana oli vain kasvot, jalat nilkoista alaspäin ja kädet ranteista alaspäin. Eikä varmasti kukaan ollut kiinnotunut ottamaan heidän persauksistaan kuvia. 

Vinku vinku vinku

Vierailija
2958/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten uimahyppely alkaa.

Vierailija
2959/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitin tänään ensimmäistä kertaa ikinä tyttölasten pukeutumisesta. Eihän tuo ole soveliasta. Asioiden täytyy muuttua. 

Varmasti vaikuttaa suorituksiin, kun naisilla on muutenkin paineita ja menkkojen aikaan mahaa turvottaa ym. Saa siinä sitten miettiä vilahtaako tamponin naru kun urheilee.

Jalkapallossa on ihan tutkittu, että valkoiset shortsit heikentävät suoritusta. 

Vierailija
2960/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen täytyy kyllä päivittää näitä kisa-asuja. Aivan hulluutta. Onko urheilijoilla edes mahdollista valita useammasta vaihtoehdosta? Tietenkin jos on ja haluavat urheilla nakuna, niin se on sitten oma valinta.

Ketju on lukittu.