Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo asukeskustelu. Tympeäksi mennyt koko ketju.
Upea keskustelu, sillä se näyttää juuri sen minkä kaikki tiesivät, eli mihin se homma menee sen jälkeen kun naiset otetaan mukaan urheiluun.
YLLÄPITO BLOKKAA TÄMÄ HENKILÖ JA TEHKÄÄ MYÖS RIKOSILMOITUS. KIITOS.
Hienosti varmistit, että kommentti ei poistu. Hyvä sinä!
P.S. Jos haluat ilmiantaa kommentin, älä ole pöljä ja lainaa sitä, vaan paina tuosta "ilmianna" painikeesta kommentin alalaidassa. Siellä voi myös ilmoittaa laittomasta toiminnasta.
Ei ole minun tehtäväni keskustelijana ilmiantaa aamusta iltaan vihakommentteja. Minulla ei ole aikaa sellaiseen. Ylläpidon hommia blokata tuo henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi harmi että tuo hullu eksyi tänne eikä ylläpito blokkaa sitä ja poista sen kommentteja.
Toisinaan olen sitä mieltä, että noi naisvihakommentit tulee nimenomaan ylläpidolta. Kun hänen annetaan suoltaa kakkaa aamusta iltaan täällä.
Miksi nostat omia juttujasi tekeytymällä toiseksi kirjoittajaksi?
What? Minä olen se joka vaati rikosilmoituksen tekemistä.
Normaaliälyinen tietää, että trolli kuolee parhaiten, kun hänet jättää täysin huomiotta ja ilmiantaa viestin laidassa olevasta "ilmanna" painikkeesta kaikki hänen viestinsä systemaattisesti. Ketjun pilaaminen trollille räyhäämisellä ei auta mitään. Päinvastoin. Trolli vain yltyy siitä.
Skeetin sekajoukkuemestaruuden vei Italian joukkue ennen USA:a ja Kiinaa. Tuskin ketään kiinnostaa, mutta päivitetään nyt tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea keskustelu, sillä se näyttää juuri sen minkä kaikki tiesivät, eli mihin se homma menee sen jälkeen kun naiset otetaan mukaan urheiluun.
YLLÄPITO BLOKKAA TÄMÄ HENKILÖ JA TEHKÄÄ MYÖS RIKOSILMOITUS. KIITOS.
P.S. Jos haluat ilmiantaa kommentin, älä ole pöljä ja lainaa sitä, vaan paina tuosta "ilmianna" painikeesta kommentin alalaidassa. Siellä voi myös ilmoittaa laittomasta toiminnasta.
Ei ole minun tehtäväni keskustelijana ilmiantaa aamusta iltaan vihakommentteja. Minulla ei ole aikaa sellaiseen. Yllä
No sitten on turha parkua. Katsos, kun tällä palstalla moderointi toimii niin, että vain ilmiannettu viesti menee käsittelyyn, Muut saavat olla ihan rauhassa vaikka miten parkuisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi harmi että tuo hullu eksyi tänne eikä ylläpito blokkaa sitä ja poista sen kommentteja.
Toisinaan olen sitä mieltä, että noi naisvihakommentit tulee nimenomaan ylläpidolta. Kun hänen annetaan suoltaa kakkaa aamusta iltaan täällä.
Miksi nostat omia juttujasi tekeytymällä toiseksi kirjoittajaksi?
What? Minä olen se joka vaati rikosilmoituksen tekemistä.
Normaaliälyinen tietää, että trolli kuolee parhaiten, kun hänet jättää täysin huomiotta ja ilmiantaa viestin laidassa olevasta "ilmanna
Ei aio nähdä vaivaa tekemällä useita ilmiantoja. Sitä paitsi siitä vaan katoaa koko ketju. Parasta on tehdä rikosilmoitus ja antaa poliisin tutkia. Eli hyvä vaan jos hän trollaa lisää, niin saadaan lisää todistusaineistoa kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Jaahas, naishullu korvautui sitten rikosilmoitushullulla. Voi kilin vttu teidän ylisveetien kanssa!
Meinasi tulla itku kun katsoi Rebecan ilmeitä podiumilla 😭 niin monta kertaa jäänyt kakkoseksi tai kokonaan ilman mitaleita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vaan uskoa, etteikö huoli siitä, hinautuuko pikkarit häppäreiden väliin ja vilahtaako tamponinnaru häiritsisi suoritusta.
Onhan tuo naurettavaa, että naiset puetaan tuollaisiin asuihin. Mutta niin se nyt on näissä kisoissa ja kulttuuri on toistaiseksi tämä. Joten se siitä, mun puolesta.
Lopetahan jo. Ketään ei pueta mihinkään. Naiset osaavat itse pukea ja valitsevat itse asunsa. Sinun ei tarvitse, poikapieni, heidän vaatetuksellaan päätäsi vaivata. Eikä varsinkaan jankuttaa sitä miljoonaa kertaa täällä.
Ei muuten pidä paikkaansa, vaan kussakin lajissa asut on määritelty tarkasti, mm. beach vollyessa nimenomaan naisten asu on todella niukka.
Ei muuten pidä paikkaansa. Beacvolleyssa oli näissäkin kisoissa
Joo ja oli siellä ihan länsimainen joukkuekin, jonka naiset pelasi ihan tavallisissa perseposket peittävissä shortseissaa.
En ota sääntöihin kantaa sen enempää muuta kuin toteamalla, että oli lajiliittojen omissa kisoissa mitkä säännöt tahansa, niin ne eivät päde olympialaissa, sillä näissä kisoissa säännöt määrää KOK, eikä lajiliitot. Eli määrää beachwolleyn, tai käsipallon likaiset pervopenapomot mitä tahansa omissa kisoissaan, niin niillä säännöillä KOK pyyhkii pöytää ja sanelee itse omat sääntönsä.
Kurtbay'lla ja Keskisellä pari heikompaa lähtöä tänään ja valahtivat kuudennelle sijalle. Vielä yksi lähtö tänään ja kolme huomenna, mutta edes se pronssisija alkaa näyttää kaukaiselta.
Hurjan näköistä kun naiset on useita sekunteja käsinseisonnassa tuolla uimahyppytornissa. Täytyy olla kehonhallinta 150% kunnossa, että tuohon pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Meinasi tulla itku kun katsoi Rebecan ilmeitä podiumilla 😭 niin monta kertaa jäänyt kakkoseksi tai kokonaan ilman mitaleita
Kyllä! Mielestäni hän on todella upea voimistelija. Olen niin onnellinen hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kurtbay'lla ja Keskisellä pari heikompaa lähtöä tänään ja valahtivat kuudennelle sijalle. Vielä yksi lähtö tänään ja kolme huomenna, mutta edes se pronssisija alkaa näyttää kaukaiselta.
Eilen katsoin purjehdusta jonkin aikaa, oli se aika mielenkiintoista. Mutta aika heikko yleisölaji.
Mitähän Seinessä uineiden voinnille kuuluu. Kova treenaaminen altistaa flunssille ja muille, uida nyt alentuneella vastustuskyvyllä tuollaisessa mutaojassa.
Armand Duplantisin haastattelu ruotsiksi tältä kesältä. Mondo on niin tavallinen, sympaattinen ja hurmaava. Tykkää Suomi-Ruotsi -ottelusta, mutta harmittelee sitä, että ottelu järjestetään yleensä aina samaan aikaan kuin Timanttiliigan finaali, tai niin lähellä Timanttiliigan finaalia, niin että hänen on vaikea osallistua. Suomi-Ruotsi -ottelu on muille kilpailijoille kilpailukauden päätös, ja urheilijat voivat juhlia. Mutta hän ei ja se on harmi.
Mondolta kysytään myös siitä, että hän osallistuu joka vuosi Ruotsin Urheilugaalaan. Miltä hänestä tuntuu, jos hän ei voita palkintoa, vaikka hänet on taas kerran valittu maailman parhaaksi yleisurheilijaksi? Mondo nauraa ja sanoo, että hän on vain tyytyväinen, jos hänen ei täydy pitää puhetta (kuten palkinnon saadessaan). Toimittaja sanoo, että Mondo pitää hyviä puheita, mutta Mondo sanoo, että jos hän saa useamman kuin yhden palkinnon ja hänen täytyy pitää useampia puheita, hänestä tuntuu, että hänen ruotsin kielen sanavarastonsa ei ole niin laaja, että hän voisi pitää montaa hyvää puhetta. Mondo sanoo myös, että koska hän on ehdolla jossain kategoriassa, totta kai hän osallistuu Urheilugaalaan.
https://www.svtplay.se/video/jmyWyGV/kallprat/armand-mondo-djuplantis?v…
Mondo postasi tänään Instagrammiinsa: Ny kör vi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin purjehdusta jonkin aikaa, oli se aika mielenkiintoista. Mutta aika heikko yleisölaji.
Mitähän Seinessä uineiden voinnille kuuluu. Kova treenaaminen altistaa flunssille ja muille, uida nyt alentuneella vastustuskyvyllä tuollaisessa mutaojassa.
Joku niistä oli oksentanut vuorokauden...
Vierailija kirjoitti:
USA huijaa taas.
USA joko huijaa eri lajeissa tai saa tuomareilta selkeästi parempia pisteitä kuin pitäisi... eivät tässä parhaat urheilijat voita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku niistä oli oksentanut vuorokauden...
Ainakin yksi sairaalassa E.coli bakteerin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivasti urheilijan uran yksi kohokohdista, johon on valmistauduttu vuosia ja ajoitettu huippukuntoa ja uhrattu niin paljon ja sitten on pakko tehdä valinta joko jättää kisaamatta tai riskeerata terveys. Miksei jo ajoissa tajuttu, ettei Seinestä saada uimakelpoista ja siirretty triathlonia jonnekin muualle.
Näköjään 10 km avovesiuintikin aiotaan pitää Seinessä, vaikka sen siirtäminen olisi ollut paljon helpompaa kuin triathlonin, jossa pitää uimasta päästä suoraan pyörän selkään ja siitä sitten juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA huijaa taas.
USA joko huijaa eri lajeissa tai saa tuomareilta selkeästi parempia pisteitä kuin pitäisi... eivät tässä parhaat urheilijat voita...
Nimenomaan USAn Chiles sai aluksi vähemmän pisteitä mitä hänelle olisi kuulunut. Tämähän vain korjattiin. Sehän vasta olisi ollut epäreilua, jos romanialainen olisi ollut podiumilla väärin perustein.
Triathlon-asiasta voi tulla oikeusjuttuja...